Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
860 983,20 UAH
UA-2022-08-03-003378-a 422dedf7d7924555b1a0752932ee9a43
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаненко Анна Юріївна

380932339173 PODOL_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 03359701
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, 04080, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІВСЬКА, будинок 16 А
Контактна особа: Степаненко Анна Юріївна
380932339173
PODOL_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Послуги для забезпечення порядку та благоустрою населених пунктів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 11:52
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 метри кубічні
Послуги з приймання твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 серпня 2022 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 11:46
Загальний протокол.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-26-000240 ● 336458029f25419a8fbb4ce11e749d79
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022 18:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


23.09.2022 № 43-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 23.09.2022 № 43-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

24. UA-2022-08-03-003378-a, Послуги з захоронення твердих побутових відходів, яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «Київспецтранс»
#02772037
Переможець 860 983,20
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 11:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «Київспецтранс»
#02772037
860 983,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:36
Скан_20221227.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 16:09
спецтранс.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 16:07
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 15:06
Скан_20221026.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 14:19
Київспецтранс.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 14:18
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 14:15
сміття.pdf укладений
22 серпня 2022 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу, зміна ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 607144-25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фонду розрахунку
Номер договору про закупівлю: 607144-25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фонду
Номер договору про закупівлю: 607144-25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 607144-25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 88 941,54
UAH (в тому числі ПДВ 14 823,59 UAH)