Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прості немарковані конверти (для торгівлі)
Очікувана вартість
4 280 000,00 UAH
UA-2022-08-03-002800-a ad761f060f9b495395f7771bd9a79f43
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бречка Валерій Миколайович

380505502119 brechka-vm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Бречка Валерій Миколайович
380505502119
brechka-vm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 4 280 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Шановні партнери! З метою закупівлі Простих немаркованих конвертів (для торгівлі), АТ "Укрпошта" забезпечує прозорий та конкурентний відбір потенційного контрагента - конкурс. З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладений договір з АТ "Укрпошта". Для проведення такого конкурсу Замовник використовує електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель за типом «спрощена закупівля», у порядку аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, така закупівля не буде вважатися спрощеною у розумінні цього Закону, а договір, укладений за її результатами, договором про закупівлю. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах конкурсної документації. Критерієм оцінки пропозицій є ціна без ПДВ. У випадку якщо переможець є платником ПДВ, до його пропозиції, за результатами аукціону, додається в договір сума ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000000 штуки
Конверт С6 (114х162 мм) з підказом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500000 штуки
Конверт DL (110х220 мм) білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000000 штуки
Конверт DL (110х220 мм) з підказом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500000 штуки
Конверт С5 (162х229 мм) білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800000 штуки
Конверт С5 (162х229 мм) з підказом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300000 штуки
Конверт С4 (229х324 мм) білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600000 штуки
Конверт С4 (229х324мм) з підказом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100000 штуки
Конверт С4 крафт (229х324мм) з розширенням по боках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50000 штуки
Конверт С5 крафт (162х229мм) з розширенням по боках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ" 4 245 000,00
UAH
4 245 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 11:41
Електронний підпис
16 серпня 2022 11:41
7. Витяг ПДВ .pdf.p7s
16 серпня 2022 11:41
6.1 Квитанція №2.pdf.p7s
16 серпня 2022 11:41
5.1 Квитанція №2.pdf.p7s
16 серпня 2022 11:41
5. баланс 1-м, 2-м _2021р.pdf.p7s
16 серпня 2022 11:41
1. цінова прпозиція.pdf.p7s
16 серпня 2022 11:41
7. Витяг ПДВ .pdf
16 серпня 2022 11:41
6.1 Квитанція №2.pdf
16 серпня 2022 11:41
5.1 Квитанція №2.pdf
16 серпня 2022 11:41
5. баланс 1-м, 2-м _2021р.pdf
16 серпня 2022 11:41
2. Витяг ЄДР 08.08.pdf
16 серпня 2022 11:41
1. цінова прпозиція.pdf
11 серпня 2022 11:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
Переможець 4 245 000,00
UAH
15 серпня 2022 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
4 245 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2024 14:33
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 11:05
Dodatkova uhoda TOV UKRBLANKOVYDAV.zip зміни до договору
30 листопада 2022 11:04
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 14:32
TOV UKRBLANKOVYDAV.zip укладений
22 серпня 2022 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю продовжити строк дії Договору, керуючись п. 8.7 Договору та ст, 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди, внести зміни до Договору та викласти п. 10 Додатку №1 «Специфікація» до Договору в наступній редакції : «10. У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 31.01.2023, включно.». Для можливості публікації Додаткової угоди, враховуючи технічні можливості майданчика, обрано опцію: продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
Номер договору про закупівлю: 220822-01Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 4 645 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 774 300,00 UAH)