Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем охоронної сигналізації (монтаж, підключення, налаштування програмування) із подальшим підключенням до централізованого спостереження за кодом ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
57 384,00 UAH
UA-2022-08-02-009537-a 9f7df7d88a86499eb071287fb76f9090
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Тетяна Валентинівна

+380673772786 rono_petrik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42664633
Місцезнаходження: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Петриківка, проспект Петра Калнишевського 71
Контактна особа: Данильченко Тетяна Валентинівна
+380673772786
rono_petrik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022 23:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 57 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Встановлення систем охоронної сигналізації (монтаж, підключення, налаштування програмування) із подальшим підключенням до централізованого спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Звклади освіти, – Лобойківський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса: вул.Кооперативна , 9,с.Лобойківка, Дніпропетровська область, 51830); -Чаплинський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса: вул.Калинова, 2 с. Чаплинка, Дніпропетровська область, 51820), -Курилівський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса:Макаренка,2, смт Курилівка, Дніпропетровська область, 51840); -Шульгівський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса:Вул.Центральна,103, с. Шульгівка, Дніпропетровська область,51810); -Іванівський ліцей Петриківської селищної ради(Адреса:Вул.Центральна,78в, с. Іванівка, Дніпропетровська область,51812); -Петриківський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса:Проспект Петра Калнишевського, 71а,смт Петриківка, Дніпропетровська область, 51800); -Петриківський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса:Вул.Гончара, 1,смт Петриківка, Дніпропетровська область, 51800 - Хутірський ліцей Петриківської селищної ради (Адреса:Вул.Шкільна,4,с.Хутірське, Дніпропетровська область, 51800); -Малопетриківська гімназія-філія Петриківського ліцею Петриківської селищної ради (Адреса:Вул.Шкільна,3а,с.Мала Петриківка, Дніпропетровська область, 51800); -Петриківська гімназія-філія Петриківського ліцею Петриківської селищної ради (Адреса:Вул.Шевченка ,3а,смт. Петриківка, Дніпропетровська область, 51800);
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата 100% протягом 20 календарних днів після підписання Акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2022 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2022 23:19
Оголошення по спрощеній закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 04 серпня 2022 09:04
Дата відповіді: 05 серпня 2022 09:04
Шановний Замовику. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в технічних вимогах ви вимагаєте від Учасників надати "1. Наявність у Учасника сертифіката відповідності послуг охорони, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; виданий відповідним органом з сертифікації акредитлваним національним органом України з акредитації.". Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України, дозвіл на виконання електромонтажних робіт, а також досвідом роботи, щодо виконання монтажних робіт систем охоронної сигналізації. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви навмисне обмежуєте коло Учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися у відповідні інстанції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику !Уважно розглянувши Ваше запитання ,повідомляємо наступне,по-перше, Сертифікат ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7.не підпадає під технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 .По- друге сертифікат ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7 не втратив законної чинності та регулюється Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 № 1494 CLC/TS 50131-7:2010 прийнято як національний стандарт методом «підтвердження» за позначенням.
Відповідає офіційному тексту ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 uk: Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування (CLC/TS 50131-7:2010, IDТ) З наданням чинності від 2016-01-01.
Також зазначаємо ,що навмисного звужування кола Учасників не вбачається, адже даний сертифікат має можливість отримати кожен учасник в центрі сертифікації.
Також зазначаємо, що «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 Втратив свою чинність.
Отже дискримінаційних вимог в даній закупівлі не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 57 384,00
UAH з ПДВ
57 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2022 16:23
Електронний підпис
09 серпня 2022 16:16
локальний кошторис.xls.p7s
09 серпня 2022 16:16
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Ліцензія.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
ТОВ АГРОСІЛЬПРОМ.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Скай-Віннер.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Сертифікат.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Договір Лінда -Фарм.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Проект договора.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:16
Загальні відомості.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109168
Переможець 57 384,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2022 12:01

Документи

15 серпня 2022 12:01
Електронний підпис
15 серпня 2022 12:00
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109168
57 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2022 12:01
Електронний підпис
15 серпня 2022 12:00
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 16:18
звіт про виконання договору укладений
25 січня 2023 16:16
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 10:10
договір укладений
18 серпня 2022 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 57 384,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 564,00 UAH)