Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги благоустрою-поточний ремонт дорожнього покриття по вул. О. Щербанюка - Головна 100 (КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради)
Очікувана вартість
705 534,00 UAH
UA-2022-08-02-007921-a 92f1b11098f740bfb759e1994245c1dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 705 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 527,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги благоустрою-поточний ремонт дорожнього покриття по вул. О. Щербанюка - Головна 100 (КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. О. Щербанюка - Головна 100 (КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" 701 500,00
UAH з ПДВ
701 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 09:27
Електронний підпис
10 серпня 2022 09:26
Свідоцтво ISO.pdf
10 серпня 2022 09:26
Договір №612, 20.11.2020р..pdf
10 серпня 2022 09:26
Свідоцтво Кошового 41А.pdf
10 серпня 2022 09:26
сертифікат ISO 9001 2015.pdf
10 серпня 2022 09:26
Накази виконроби.pdf
10 серпня 2022 09:26
документи на техніку.pdf
10 серпня 2022 09:26
відгук.pdf
10 серпня 2022 09:26
довідка по субпідряду.pdf
10 серпня 2022 09:26
довідка мет-тех база.pdf
10 серпня 2022 09:26
акт огляду об`єкта.pdf
10 серпня 2022 09:26
довідка по АБЗ.pdf
10 серпня 2022 09:26
ДД№1 від 21.12.20.pdf
10 серпня 2022 09:26
Свідоцтво асфальтний.pdf
10 серпня 2022 09:26
довідка працівники.pdf
10 серпня 2022 09:26
водії, машиністи.pdf
10 серпня 2022 09:26
фінзвіт.pdf
10 серпня 2022 09:26
ДД2 від 12.07.20.pdf
10 серпня 2022 09:26
Виписка нова.pdf
10 серпня 2022 09:26
Рішення опис Статут.pdf
10 серпня 2022 09:26
ДД3 від 26.11.21.pdf
10 серпня 2022 09:26
паспорт іпн оригінал.pdf
10 серпня 2022 09:26
трудова к Семанюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
Переможець 701 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2022 11:21

Документи

12 серпня 2022 11:21
Електронний підпис
12 серпня 2022 11:20
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2022 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
701 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2022 11:21
Електронний підпис
12 серпня 2022 11:20
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 10:25
ДД 2 - Щербанюка-Головна.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 10:16
ДД 2 - пл.Центральна, 9.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 14:11
ДД 1 - Щербанюка-Головна.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 13:52
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 11:06
ДД 1 - Щербанюка-Головна.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 11:05
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 10:37
ПР - Щербанюка-Головна, 100.pdf укладений
16 серпня 2022 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 483 747,35
UAH