Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції кабельної лінії 10 кВ ПС «Дніпровська» - РП-6-1 м. Черкаси Черкаська область.
Очікувана вартість
248 100,00 UAH
UA-2022-08-01-007700-a 44039b71f9914a32b15f90a688c669d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Зозуля

+380978427160 d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Діана Зозуля
+380978427160
d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2022 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2022 14:25
Очікувана вартість: 248 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 488,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за № 275/35897.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1240.5 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 3 до документації. Завдання, визначені у оголошенні та додатках.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції кабельної лінії 10 кВ ПС «Дніпровська» - РП-6-1 м. Черкаси Черкаська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Гоголя, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів в розмірі 100 % на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Акту прийому-передачі проектно-кошторисної документації, протягом 10 днів після фактичної передачі замовнику проектно-кошторисної документації відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника - 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. Категорії замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. З урахуванням «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за № 275/35897.

Сума забезпечення: 1240.5 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.
01 серпня 2022 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 16:48
Додатки до завдання на проектування (1).rar
01 серпня 2022 16:48
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2022 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП" 239 348,00
UAH з ПДВ
239 348,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 247 868,21
UAH з ПДВ
247 868,21
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 серпня 2022 15:14
Електронний підпис
09 серпня 2022 14:54
Кошторис.pdf
09 серпня 2022 14:54
Кошторис РП 6 1 Пакет.xlsx
09 серпня 2022 14:54
Цінова пропозиція.PDF
09 серпня 2022 14:54
Лист Згода.PDF
09 серпня 2022 14:54
Довідка МТЗ.PDF
09 серпня 2022 14:54
Лист про 0,5 %.PDF
09 серпня 2022 14:54
Проект договору.pdf
09 серпня 2022 14:54
Лицензійна картка.pdf
09 серпня 2022 14:54
Лист про 5%.PDF
09 серпня 2022 14:54
Виписка.PDF

Публічні документи

09 серпня 2022 18:36
Електронний підпис
09 серпня 2022 16:25
24. Банківська гарантія.zip
09 серпня 2022 16:25
22. Опис до Статуту.pdf
09 серпня 2022 16:24
10. Проект договору.pdf
09 серпня 2022 16:24
2. Лист код доступу.pdf
09 серпня 2022 16:22
19. Сертифікати.pdf
09 серпня 2022 16:22
15. Ліцензія на ІВК.jpg
09 серпня 2022 16:18
12. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП"
#36685404
Відхилено 239 348,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 16:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"
#42470905
Переможець 247 868,21
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 17:00

Документи

16 серпня 2022 16:58
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2022 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"
#42470905
247 868,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2022 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 08:56
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 08:34
695-03_18-22 ДУ 1 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
05 січня 2023 08:31
Електронний підпис укладений
17 серпня 2022 08:37
695-03-18-22_17.08.2022_ТОВ БП ЄВРОБУДСТАНДАРТ_виготовлення ПКД по реконструкції КЛ 10кВ ПС Деіпровська-РП-І м. Черкаси.pdf укладений
17 серпня 2022 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 29.12.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін. Обсяг робіт - без змін Строк виконання робіт – до 01.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 695-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2022 — 01 березня 2023
Сума оплати за договором: 247 868,21
UAH (в тому числі ПДВ 41 311,37 UAH)