Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Облаштування понижених пішохідних переходів (поточний середній ремонт) по просп. Дружби в м. Нововолинськ Волинської області
Очікувана вартість
622 112,00 UAH
UA-2022-08-01-005602-a 7c085324039c41f9932ea50e70dd4b72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2022 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2022 14:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2022 09:00
Очікувана вартість: 622 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 110,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля здійснюється відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022р. №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами). Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначена в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Облаштування понижених пішохідних переходів (поточний середній ремонт) по просп. Дружби в м. Нововолинськ Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, просп. Дружби
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих Послуг форми КБ-2, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2022 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 14:54
ПРОЕКТ Договору.docx
01 серпня 2022 14:54
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 525 214,26
UAH з ПДВ
525 214,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2022 15:28
Електронний підпис
09 серпня 2022 15:25
1. Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2022 15:25
11. Про санкції.pdf
09 серпня 2022 15:25
12. Щодо субпідрядника.pdf
09 серпня 2022 15:25
2. Договірна ціна.pdf
09 серпня 2022 15:25
3. Проект договору.pdf
09 серпня 2022 15:25
4. Витяг ЄДР.pdf
09 серпня 2022 15:25
6. ПДВ Витяг.pdf
09 серпня 2022 15:25
6. ПДВ Свідоцтво.pdf
09 серпня 2022 15:25
8. Наказ на директора.pdf
09 серпня 2022 15:25
8. Опис документів.pdf
09 серпня 2022 15:25
8. Статут.pdf
09 серпня 2022 15:25
9. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКОНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 525 214,26
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 13:36

Документи

10 серпня 2022 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2022 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
525 214,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2022 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 08:33
Додаткова угода 3 від 27.12.2022р. укладений
28 грудня 2022 08:29
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 09:02
ДОД.УГОДА 2 від 30.11.2022р. до дог.381.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 08:57
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 15:00
ДОД.УГОДА 1 від 17.08.2022р. до дог.381.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 14:56
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 08:11
ДОГОВІР 381 від 12.08.2022р. укладений
12 серпня 2022 08:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів в межах загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що згідно п. 4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, сторони домовились продовжити термін дії Договору про надання послуг № 181 від 12 серпня 2022р. на строк дії воєнного стану в Україні, а саме до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 68 853,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 475,50 UAH)
Причини розірвання договору: Припинити дію договору з моменту підписання даної додаткової угоди за взаємної згоди сторін