Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти для забезпечення об'єднання студентських їдалень та центру клінічної медицини ІФНМУ на 2022 р
Очікувана вартість
199 260,00 UAH
UA-2022-08-01-000688-a 1895ffa391954a2fb8ffd57913c18084
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Феношин Роман

380342531559 rfenoshyn@ifnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010758
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Галицька, буд.2
Контактна особа: Феношин Роман
380342531559
rfenoshyn@ifnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Перше оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-06-22-003007-c) з даного предмету закупівлі було оприлюднено 22.06.2021 р. Друге оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-07-08-003833-a) оприлюднено 08.07.2021 р. Згідно ч. 2 ст. 32 Закону Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи обставини, що двічі відмінено відкриті торги, є наявні правові підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2022 13:27
Оскарження наміру укласти договір: 12 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі та фрукти для забезпечення об'єднання студентських їдалень та центру клінічної медицини ІФНМУ на 2022 р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Одиниця
Овочі та фрукти для забезпечення об'єднання студентських їдалень та центру клінічної медицини ІФНМУ на 2022 р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Овочі та фрукти для забезпечення об'єднання студентських їдалень та центру клінічної медицини ІФНМУ на 2022 р Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 серпня 2022 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 09:47
UA-2022-07-15-001519-a.pdf
01 серпня 2022 09:47
UA-2022-06-29-002052-a.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рипецький В.М.
#2482501533
Переможець 199 260,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2022 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2022 13:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рипецький В.М.
#2482501533
199 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2023 13:34
Додаткова угода № 3 від 17.03.2023р.до Договору № 213-22 від 12.08.2022р..pdf укладений
17 березня 2023 13:33
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 08:51
Додаткова Угода № 2 від 11.01.2023р.до Договору № 213-22 від 12.08.2022р..pdf зміни до договору
12 січня 2023 08:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:25
Додаткова угода №1 до Договору 213-22 від 12.08.2022 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:24
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 10:28
Договір № 213-22.pdf укладений
12 серпня 2022 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони, з врахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України,згідно Закону України” Про публічні закупівлі”(зі змінами,далі-Закон), уклали даний договір про внесення змін до Договору №213/22 від 12.08.2022р..(далі -Договір) та домовились про наступне: 1.Пункт 10.1 розділу 10 Договору” Строк дії договору” доповнити наступною редакцією:”Продовжити дію цього договору до 31.03.2023р.-на строк,достатній для проведення процедури закупівлі товарів(робіт,послуг) визначених в цьому договорі в обсязі ,що не перевищує 20 % суми цього Договору”.
Номер договору про закупівлю: № 213/22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №213/22 від 12.08.2022 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі ,що не перевершує 20%(відсотків) суми,визначеної в Договорі..Значення 20%(відсотків) суми Договору складає:39 852 00грн. (тридцять дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесять дві гривні 00 копійок.) в т.ч. ПДВ-6 642 00 гри. (шість тисяч шістсот сорок дві гривні ООкопійок.)
Номер договору про закупівлю: № 213/22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 29 434,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 905,70 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору зі змінами та зменшити.суму Договору на 10417.80 грн. зПДВ. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Продавець поставив товар, а Покупець оплатив його на загальну суму 29434,20 грн з ПДВ. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору.