Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечки першої медичної допомоги
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2022-07-29-006761-a ee2fdbe192cf424188bedc59ce454fbb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргун Олександра Леонідівна

380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Моргун Олександра Леонідівна
380960526434
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року N 169 зі змінами. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ (100%). Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Аптечка першої медичної допомоги (комплект №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
1050 штуки
Аптечка першої медичної допомоги (комплект №4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
7000 штуки
Аптечка першої медичної допомоги (комплект №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оплата Товару здійснюється за 100% передплатою з моменту отримання рахунку на заявлену партію Товару. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2022 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 15:46
Sproshchena zakupivlia - Aptechky.zip
29 липня 2022 15:46
Спрощена закупівля - Аптечки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо піддонів
Дата подання: 02 серпня 2022 17:03
Дата відповіді: 03 серпня 2022 18:52
Просимо роз'яснити щодо наступного: вимогами є "поставка відбувається на піддонах, висота одного піддону не більше 1,80 м". Питання: якщо партія аптечок буде невелика, і становитиме загалом небагато коробок (10-20..) - то чи можна постачати не на піддонах? І друге питання, якщо піддони все ж необхідні, то чи є вони зворотньою тарою? Дякую
Відповідь: Вітаємо. Дякуємо за запитання та уточнення. На Ваше питання повідомляємо, що необхідний Товар має поставлятися на піддонах, згідно встановлених вимог у проекті договору (Додаток 3 до документації). Також хочемо повідомити, що кількість необхідного Товару буде здійснено одним замовленням. Тому існує необхідність поставки саме на піддонах. Тара поверненню не підлягає. Запрошуємо до участі в закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 1 099 998,52
UAH з ПДВ
1 099 998,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 15:29
Електронний підпис
12 серпня 2022 15:28
Опис.pdf
12 серпня 2022 14:15
Електронний підпис
12 серпня 2022 14:15
___Цінова_ПЕРЕМОЖ.pdf.p7s
12 серпня 2022 14:15
___ПДВ_витяг_завер.pdf.p7s
12 серпня 2022 14:15
___Ліценз_завер.jpg.p7s
12 серпня 2022 14:15
___Витяг_10.2021_завер.pdf.p7s
12 серпня 2022 14:15
_Цінова.pdf.p7s
12 серпня 2022 14:15
_технічна_100.pdf.p7s
12 серпня 2022 14:15
_Лиценз_завер.jpg.p7s
12 серпня 2022 14:08
___Цінова_ПЕРЕМОЖ.pdf
12 серпня 2022 14:08
___ПДВ_витяг_завер.pdf
12 серпня 2022 14:08
___Ліценз_завер.jpg
12 серпня 2022 14:08
___Витяг_10.2021_завер.pdf
08 серпня 2022 09:55
Електронний підпис
08 серпня 2022 09:55
_Цінова.pdf
08 серпня 2022 09:55
_Лиценз_завер.jpg
08 серпня 2022 09:55
_технічна_100.pdf
08 серпня 2022 09:55
_Довідка погодження_103.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 1 099 998,52
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 15:43

Документи

10 серпня 2022 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2022 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
1 099 998,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2022 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2023 18:59
звд.docx укладений
07 лютого 2023 18:59
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 15:39
TOV FARMMEDALIaNS Dohovir postavky.zip укладений
23 серпня 2022 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 099 998,52
UAH (в тому числі ПДВ 71 962,52 UAH)