Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
3 970 000,00 UAH
UA-2022-07-29-006262-a 4d7d59594ca3402e9145bbb15e00d6a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Наталія Борисівна

380444254993 doadus@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, Петрівська, 12-28
Контактна особа: Шелудько Наталія Борисівна
380444254993
doadus@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 10:00
Очікувана вартість: 3 970 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


на підставі Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» від 24.02.2022 № 2102-IX, Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Петрівська, 12-28, Куренівська, 16-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
20000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Петрівська, 12-28, Куренівська, 16-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються з відстрочкою платежу шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника після фактичної поставки товарів, що підтверджуються відповідними рахунками-фактурами, накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін та скріплені печатками, в строки не пізніше 180 (ста вісімдесяти)банківських днів з моменту отримання товару.У разі затримання бюджетного фінансування розрахунки за цей товар здійснюються протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 16:59
протокол 54.PDF
03 серпня 2022 16:55
Оголошення зі змінами.doc
03 серпня 2022 16:55
Додаток №1 зі змінами.doc
29 липня 2022 15:17
Проект договору.doc
29 липня 2022 15:16
Додаток №3 цінова пропозиція.docx
29 липня 2022 15:16
Додаток №2 Вимоги до учасника.docx
03 серпня 2022 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 16:59
протокол 54.PDF
03 серпня 2022 16:55
Оголошення зі змінами.doc
29 липня 2022 15:15
Оголошення.docx
03 серпня 2022 16:55
Додаток №1 зі змінами.doc
29 липня 2022 15:15
Додаток №1 технічні.docx
29 липня 2022 15:17
Проект договору.doc
29 липня 2022 15:16
Додаток №3 цінова пропозиція.docx
29 липня 2022 15:16
Додаток №2 Вимоги до учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 03 серпня 2022 21:49
Дата відповіді: 04 серпня 2022 17:03
9.Учасник має бути прямим Імпортером дизельного палива та бензину А-95, що підтверджується наданням копій ВМД та CMR у липні- серпні 2022 року, яке постачається Замовнику - це Дискримінація
Відповідь: З огляду на необхідність безперебійного постачання дизельного палива та бензину А-95 ДО «Автобаза ДУС» даний критерій гарантуватиме стабільне постачання нафтопродуктів нашій організації.
А враховуючи дані проведених маркетингових досліджень ринку нафтопродуктів Консалтинговою групою «А-95» (кількість імпортерів бензинів близько 75, дизпальне імпортувало біля 260 компаній) вважаємо, що наша вимога не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 3 904 965,00
UAH з ПДВ
3 904 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 17:41
Електронний підпис
10 серпня 2022 17:41
Додаток 3.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
Постанова КМУ 165.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
ОПИС СТАТУТ.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
Копії ВМД та CMR.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
СТАТУТ.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
Лист п 14.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
Договір постачання.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
ЛІЦЕНЗІЯ 2021.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
Довідка п8.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
ВИТЯГ 31.05.2022.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:41
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf.p7s
10 серпня 2022 17:40
Електронний підпис
10 серпня 2022 17:40
Додаток 3.pdf
10 серпня 2022 17:40
Довідка п8.pdf
10 серпня 2022 17:40
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf
10 серпня 2022 17:40
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
10 серпня 2022 17:40
ОПИС (виписка) ЗВЯГІН.pdf
10 серпня 2022 17:40
Постанова КМУ 165.pdf
10 серпня 2022 17:40
ОПИС СТАТУТ.pdf
10 серпня 2022 17:40
ВИТЯГ 31.05.2022.pdf
10 серпня 2022 17:40
Документи щодо якості.pdf
10 серпня 2022 17:40
Довідка щодо ліцензії.pdf
10 серпня 2022 17:40
СТАТУТ.pdf
10 серпня 2022 17:40
Договір постачання.pdf
10 серпня 2022 17:40
Лист п 14.pdf
10 серпня 2022 17:40
ЛІЦЕНЗІЯ 2021.pdf
10 серпня 2022 17:40
Копії ВМД та CMR.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
Переможець 3 904 965,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2022 16:37

Документи

12 серпня 2022 16:37
Електронний підпис
12 серпня 2022 16:36
протокол 74.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2022 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
3 904 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2022 16:37
Електронний підпис
12 серпня 2022 16:36
протокол 74.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 16:26
додаткова угода №2 до догов 1608.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 16:20
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 14:03
додаткова угода №1.PDF зміни до договору
25 серпня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 12:03
Договір №1608-1 СН.PDF укладений
16 серпня 2022 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1608-1 СН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1608-1 СН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 3 851 998,23
UAH (в тому числі ПДВ 251 999,88 UAH)