Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (послуги: «Внесення змін, доповнень в паспорти МВВ, паспорти відходів, реєстрову карту ОУВ. Узгодження документів згідно діючого законодавства України»)
Очікувана вартість
37 125,00 UAH
UA-2022-07-29-003835-a 614d69d7efde4f4ba781dbd196155faa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2022 08:00
Очікувана вартість: 37 125,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,21%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Код ДК 021:2015 – 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (послуги: «Внесення змін, доповнень в паспорти МВВ, паспорти відходів, реєстрову карту ОУВ. Узгодження документів згідно діючого законодавства України»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (послуги: «Внесення змін, доповнень в паспорти МВВ, паспорти відходів, реєстрову карту ОУВ. Узгодження документів згідно діючого законодавства України»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022  —  15 грудня 2022
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

шодо проведення вимірювань
Дата подання: 02 серпня 2022 19:51
Дата відповіді: 03 серпня 2022 15:13
Відповідно до п. 1 Додатку 2 Технічного завдання серед документів які необхідно надати у складі Пропозиції є вимога підтвердити наявність атестованої лабораторії (з наданням області атестації) для виконання хімічних аналізів відходів, обробки і аналізу матеріалу у лабораторних умовах. Однак Додаток 1 "Вимоги до предмету закупівлі" не містить вимог щодо проведення лабораторного визначення якісних та кількісних показників складу та властивостей відходу. Таким чином, просимо надати інформацію про обсяги необхідних вимірювань (кількість вимірювань, поканники що потребують визначенню та об'єкти в яких необхідно провести вимірювання). Зазначену інформацію просимо внести до складу Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для внесення змін, доповнень в реєстрову карти ОУВ необхідно визначити склад і властивості та ступінь небезпечності для навколишнього середовища нових видів відходів (кінескопи зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, які не можуть бути використані за призначенням; шпали для залізничних або трамвайних колій некондиційні; препарати та речовини фармацевтичні з вичерпаним терміном придатності
щодо проведення вимірювань
Дата подання: 03 серпня 2022 17:09
Дата відповіді: 04 серпня 2022 13:22
Будь ласка надайте перелік показників які необхідно визначити лабораторним шляхом у наступних об'єктах: кінескопи зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, які не можуть бути використані за призначенням; шпали для залізничних або трамвайних колій некондиційні; препарати та речовини фармацевтичні з вичерпаним терміном придатності.
Відповідь: «Згідно ДСТУ 4462.3.01:2006 «Ідентифікацію проводять віднесенням відходів до певних категорій та кваліфікаційних груп, виходячи з їх походження, складу, стану, небезпеки для довкілля людини, технологічних можливостей знешкодження, утилізації чи видаляння. Ідентифікацію проводять на підставі:
- фізично (агрегатного) стану відходів та визначення їх хімічного, речовинного та гранулометричного складу за стандартами та методиками;
- визначення небезпеки властивостей відходів за встановленим порядком та стандартними методиками;
- віднесення до певного класу (категорії) небезпеки для здоров’я людей, встановленої згідно з чинними нормативними документами;
- радіаційно-гігієнічних характеристик, встановлених за стандартними методиками».
На основі отриманих в процесі ідентифікації даних складають характеристику відходів, яка охоплює агрегатний стан, клас небезпеки (зокрема за ток-сичністю), хімічний та (або) матеріальний (речовинний склад), фізикомеханічні та інші властивості».
Виконавець згідно нормативних документів, якими керується для виконання послуги, самостійно визначає метод та перелік хімічних речовин, що необхідні для визначення класу небезпеки (зок-рема токсичності) відходів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД» 37 125,00
UAH
37 125,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 серпня 2022 09:16
Електронний підпис
05 серпня 2022 09:15
Кошторис.pdf
05 серпня 2022 09:15
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2022 09:15
11 Анкета.pdf
05 серпня 2022 09:15
10 Лист погодження.pdf
05 серпня 2022 09:15
3 Щодо досвіду.pdf
05 серпня 2022 09:15
2 Щодо працюючих.pdf
05 серпня 2022 09:15
6 Статут.pdf
05 серпня 2022 09:15
4 Свідоцтво ПДВ.pdf
05 серпня 2022 09:15
1 Щодо МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД»
#32341148
Переможець 37 125,00
UAH
16 серпня 2022 13:54

Документи

16 серпня 2022 13:54
Електронний підпис
16 серпня 2022 12:53
п.2.1 від 15.08.2022р..doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКОДОПОМОГИ», ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОГО МІСЬКОГО БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПРИРОДООХОРОННИХ ОРГАНІЗАЦІЙ «ЕКОФОНД»
#32341148
37 125,00
UAH
Документи

Документи

16 серпня 2022 13:54
Електронний підпис
16 серпня 2022 12:53
п.2.1 від 15.08.2022р..doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 лютого 2024 16:35
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 лютого 2024 16:35
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2023 15:08
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:08
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 16:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 січня 2023 16:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2022 11:02
Договір.pdf укладений
08 вересня 2022 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 75/94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 75/94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
29 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 75/94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML