Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення (заміна підлоги у кабінеті № 7 № 9 та у бібліотеці) у Добростанському ЗЗСО І-ІІ ступенів Новояворівської міської ради по вул.Героїв Майдану,71 с.Добростани Яворівського району, Львівської області (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2022-07-29-001635-a 06c8a78558894cf5889ca57cf5798ecf
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутко Галина Семенівна

+380674788528 osvitanovoyavorivsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новояворівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44008653
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., місто Новояворівськ, вул.Шевченка Т., будинок 2
Контактна особа: Дутко Галина Семенівна
+380674788528
osvitanovoyavorivsk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення (заміна підлоги у кабінеті № 7 № 9 та у бібліотеці) у Добростанському ЗЗСО І-ІІ ступенів Новояворівської міської ради по вул.Героїв Майдану,71 с.Добростани Яворівського району, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81091, Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Добростани, вул.Героїв Майдану,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Дата підписання Акту наданих послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2022 21:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАМАНТЛІЗИНГКОРПОРЕЙШН"
#38141919
Переможець 500 000,00
UAH
29 липня 2022 10:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 09:33
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 09:37
Додаткова угода № 4 зміни до договору
20 жовтня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 15:18
Додаткова угода № 3 зміни до договору
20 вересня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 15:47
Додаткова угода № 2 зміни до договору
05 вересня 2022 15:44
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 17:00
Додаткова угода № 1 зміни до договору
25 серпня 2022 16:58
Договір укладений
31 липня 2022 21:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджене Сторонами продовження строку надання послуг та строку дії Договору № 116/2022 від 29 липня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 116/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджене Сторонами продовження строку надання послуг Договору № 116/2022 від 29 липня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 116/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджене Сторонами продовження строку надання послуг по Договору № 116/2022 від 29 липня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 116/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджене Сторонами продовження строку надання послуг по Договору № 116/2022 від 29 липня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 116/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH