Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use code NC 024:2019: 37654 - Full-body MRI system, superconducting magne (Magnetic resonance imaging)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006691 |
Місцезнаходження: | 69040, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а |
Контактна особа: |
Нехай Христина Сергіївна +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Нехай Христина Сергіївна +380612862111 rabota0569@gmail.com Заставська Юлія Олександрівна +380612862113 onko@zrpc.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal institution "Zaporozhye Regional Clinical Oncology Center" Zaporizhzhya Regional Council |
National ID: | 02006691 |
Contact point: |
Zastavska Yulia +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Additional contacts: |
Nekhai Hristina Sergiyivna +380612862111 rabota0569@gmail.com Zastavska Yulia +380612862113 onko@zrpc.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2022 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2022 14:47 |
Очікувана вартість: | 56 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 липня 2022 18:16 |
Enquiries until: | 30 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 56 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 280 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Дата виставлення рахунку | Залишок оплати у розмірі 70% від суми Договору перераховується Замовником Постачальнику в національній валюті України – гривні, шістьма рівними частинами, кожна з яких сплачується до 28-го числа кожного поточного місяця | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2022 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2022 16:22 |
ТД_МРТ_2022_ в_новій_редакції_згідно_рішення_АМКУ_2.doc | |
30 вересня 2022 16:22 |
Протокол 395.pdf | |
30 вересня 2022 16:22 |
ТД_МРТ_2022_ в_новій_редакції.doc | |
09 серпня 2022 10:55 |
Протокол 271.pdf | |
26 липня 2022 18:16 |
ТД_МРТ_2022_.doc |
30 вересня 2022 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 вересня 2022 16:22 |
ТД_МРТ_2022_ в_новій_редакції_згідно_рішення_АМКУ_2.doc
|
|||||||||
30 вересня 2022 16:22 |
Протокол 395.pdf
|
|||||||||
30 вересня 2022 16:22 |
ТД_МРТ_2022_ в_новій_редакції.doc
|
|||||||||
09 серпня 2022 10:55 |
Протокол 271.pdf
|
|||||||||
26 липня 2022 18:16 |
ТД_МРТ_2022_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
After the recent fall of UAH exchange rate and a threat of Ukraine's default in general, no other payment terms except 100% advance against seller’s bank guarantee or deferred payment against your bank guarantee or stand-by L/C is realistic. Note, that your BG or L/C can be issued by Privat, UEIB or Oschadbank, but must be confirmed by first class foreign bank. More of that, USD/UAH exchange rate must be fixed at the time of auction closing.
MoH is paying now only in advance. Mining companies are paying in advance. UZ is reconsidering its terms to advance since today as they CANNOT BUY ANYTHING. About MoD I even do not say. Tomorrow USD/UAH rate can be 50 or 100... It is unpredictable.
You might be very honest people. But not all depends on you. WAR.
So please change your payment terms as above required to receive your goods. Other terms is a dream in current situation.
Sincerely,
==============================================
Шановні покупці!
Після нещодавнього падіння курсу гривні та загрози дефолту України в цілому, жодні інші умови оплати, крім 100% авансу проти банківської гарантії продавця або відстрочки платежу під вашу банківську гарантію чи резервний акредитив, не є реалістичними. Зауважте, що ваш BG або L/C можуть бути видані Приватбанком, УЄІБ або Ощадбанком, але повинні бути підтверджені першокласним іноземним банком. Крім того, на момент закриття аукціону курс USD/UAH має бути зафіксований.
Зараз МОЗ платить лише наперед. Майнінгові компанії платять наперед. З сьогоднішнього дня УЗ переглядає свої умови авансування, оскільки НЕ МОЖЕ НІЧОГО КУПИТИ. Про МО навіть не кажу. Завтра курс USD/UAH може бути 50 або 100... Це непередбачувано.
Ви можете бути дуже чесними людьми. Але не все залежить від вас. ВІЙНА.
Тому, будь ласка, змініть умови оплати, як зазначено вище, щоб отримати ваш товар. Інші терміни - це мрія в поточній ситуації.
З повагою
Після проведення аналізу отриманої інформації, Замовник при наявності підстав здійснить відповідні зміни до оголошення.
Having carefully studied the information contained in the request, the Customer needs additional time for a more detailed consideration of the issue.
After analyzing the received information, the Customer, if there are reasons, will make appropriate changes to the announcement.
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
Це стандартна банківська процедура.
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) Якщо ми не доставляємо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d ) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або акредитив Stand-By, підтверджений першокласним західним банком a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не сплатите вчасно b) коли товари будуть доставлено, але ви не оплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товар доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації.
Having read your application, we inform you that the purchase of Magnetic resonance tomography (code DC 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, code NC 024:2019: 37654 -Magnetic resonance tomography system of the whole body, with a superconducting magnet) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації
Having read your application, we inform you that the purchase of Magnetic resonance tomography (code DC 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, code NC 024:2019: 37654 -Magnetic resonance tomography system of the whole body, with a superconducting magnet) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 серпня 2022 13:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000002 ● 2e0e9b19ff84436097d0f2d5516e9685
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 13:24 |
АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
11 UA-2022-07-26-008621-a 26.07.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 16:16:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2, від 23.12.2022 № 369 до договору від 05.12.2022 № 369.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Астріум» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 15:38:41
Відповідь на запит
На Ваш запит від 03.01.2023 16:16 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання №1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для покращення матеріально технічного положення Центру, 05.07.2022 та 11.07.2022 на засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР затверджено протоколи №1 (Додаток №1) та протокол №5 (Додаток №2) щодо закупівлі Магнітно-резонансного томографу.
Технічні та якісні характеристики предмета затверджено 20.07.2022 протоколом засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР №7 (Додаток №3).
1.2. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість:
Метод розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображено в електронній системі закупівель «PROZORRO» та протоколом №8 від 21.07.2022 засідання тимчасової комісії
(Додаток №4).
Проведені закупівлі магнітно-резонансного томографу в електронній системі закупівель «PROZORRO» Установами, підприємствами, організаціями (Замовниками) з приблизними характеристиками та комплектацією, зокрема (ID оголошень):
1) UA-2021-12-09-009393-a – очікувана вартість 46 300 000,00 грн.;
2) UA-2021-10-22-001847-c– (Лот 1) очікувана вартість 43 000 000,00 грн.;
3) UA-2021-10-06-015141-b – очікувана вартість 46 600 000,00 грн.;
Щодо питання №2. Надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 до договору від 05.12.2022 № 369;
Відповідно до п.3.1 договору поставки № 369 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить 55 900 000,00 грн (п’ятдесят п’ять мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ 7% - 3 381 065,42 грн (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча шістдесят п’ять гривень 42 копійки), ПДВ 20% -703 000,00 грн (сімсот три тисячі гривень 00 копійок), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Умовами укладеного договору поставки передбачено попередню оплату у розмірі 30 % від суми Договору, що становить 16 770 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 097 102,80 грн, що еквівалентно 468 929,57 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону, здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення рахунку (п.4.2 Договору)
Відтак, Постачальник виставив рахунок на попередню оплату в розмірі 30 % від суми Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився вбік збільшення, що стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 1 від 07.12.2022 року внесено зміни та викладено п. 3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 60 158 349,42 грн (шістдесят мільйонів сто п’ятдесятсвісім тисяч триста сорок дев’ять гривень 42 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 638 628,19 грн. (три мільйони шістсот тридцять всім тисяч шістсот двадцять вісім гривень 19 копійок), ПДВ 20% -756 553,10 грн (сімсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 10 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 2 від 22 грудня 2022 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 60 578 510,32 грн. (шістдесят мільйонів п’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот десять гривень 32 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 664 041,26 грн. (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі сорок одна гривня 26 копійок), ПДВ 20% -761 837,08 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень 08 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.
Підставою для укладення вказаних додаткових угод стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
Щодо питання №3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Астріум» вимог частини другої статті 41 Закону.
3.1 Переможцем процедури у своїй тендерній пропозиції ТОВ «Астріум» надано відповідні документи які підтверджують право підписанта, а саме:
- Наказ ТОВ «Астріум» №12-К від 13.04.2017 про призначення директора
Степченка В. І. (Додаток №5 ст.5);
- Протокол №6 від 13.04.2017 загальних зборів учасників ТОВ «Астріум» про призначення директора Степченка В. І. (Додаток №5 ст. 2);
- Лист-Роз’яснення Вих. № 816 від 19.08.2022 щодо відсутності будь-яких обмежень повноважень щодо представництва юридичної особи, в тому числі підписувати договір за результатами проведення закупівлі, є директор ТОВ «Астріум» Степченко Віталій Ігорович. (Додаток №5 ст. 1)
Додатки:
1. протокол №1 від 05.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
2. протокол №5 від 11.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
3. протокол №7 від 20.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
4. протокол №8 від 21.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
5. (додаток 4 Документи та інформація відповідна розділу 3 Додаток_1.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 13:26:32
Про надання пояснень (вдруге)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації з підтвердними документами щодо обґрунтування продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі.
Також просимо надати додаткову угоду № 369 від 23.12.2022 до договору від 05.12.2022 № 369 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.12.2022).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 14:48:48
Відповідь на запит
На Ваш запит від 13.01.2023 13:16 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання отримання інформації з підтвердними документами щодо обґрунтування продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі. Також просимо надати додаткову угоду № 369 від 23.12.2022 до договору від 05.12.2022 № 369 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.12.2022):
Під час публікації Договору № 369 від 05.12.2022 у програмі ДЗО було помилково вказано дату закінчення строку Договору: замість 31.12.2023 уповноваженою особою зазначено 23.12.2022.
В договорі № 369 від 05.12.2022, який укладено між Замовником та ТОВ «Астріум», останньою датою дії договору ( п.п.10.1 п. 10 ) зазначено саме 31.12.2023.
Для виправлення зазначеної помилки, уповноваженою особою отримано консультацію у співробітника ДЗО, який зазначив, що іншим шляхом окрім ручного внесення змін щодо строку дії договору не є можливим.
На підставі вищенаведеного, уповноваженою особою 23.12.2022 в 13:48 внесені зміни у програму ДЗО, а саме «Зміна до договору №3 від 23.12.2022»:
В розділі «Причини змін до договору» зазначено «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)»,
В розділі «Опис причини змін» зазначено «Корегування дати закінчення строку дії Договору у зв’язку з технічною помилкою у програмі, строк дії Договору до 31.12.2023р.»
Додатково повідомляємо, що за рекомендацією співробітника ДЗО, номер додаткової угоди присвоєно №369, у зв’язку з таким номером основної угоди, в якій приписані вірні дати дії договору (до 31.12.2023).
Додатки:
1. Договір 369 від 05.12.2022
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-18 13:03:56
Пояснення з власної ініціативи
Протокол 558 від 23.12.2022
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-26-008621-a надаємо наступну інформацію: Продовження терміну укладання договору за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф), (номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007468-a) до 60 днів відповідно до Протоколу 509 від 23.11.2022. Додатки: 1. Протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 509 від 23.11.2022 2. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12. 3. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13
2023-01-26 11:03:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону ( Договір укладено з перевищенням встановлених строків (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону ( Договір укладено з перевищенням встановлених строків (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник, на усунення виявленого порушення за результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку надав Протокол 509 від 23.11.2022, відповідно до якого продовжено термін укладання договору за результатами проведеної закупівлі UA-2022-07-22-007468-a до 60 днів.
2023-02-01 10:58:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006691 |
Місцезнаходження: | 69040, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" |
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
56 000 000,00
UAH з ПДВ
|
56 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 15:14
|
Д_у_8_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 15:04
|
Д_у_7_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:56
|
Д_у_6_до_Дог_369_від_05.125.2022.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 15:49
|
Д_у_5_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:21
|
Д_у_4_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 15:02
|
Д_у_3_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 14:25
|
Д_у_2_до_Дог_369_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 15:30
|
Д_у_1_до_Дог_369_від_05.12.2022_МРТ.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 16:35
|
Договір_369_від_05.12.2022р.pdf | укладений |
05 грудня 2022 16:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Магнітно-резонансний томограф | 1 | комплект |
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 60 158 349,42 грн (шістдесят мільйонів сто п’ятдесят вісім тисяч триста сорок дев’ять гривень 42 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 638 628,19 грн (три мільйони шістсот тридцять всім тисяч шістсот двадцять вісім гривень 19 копійок), ПДВ 20% -756 553,10 грн (сімсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 10 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». Викласти п. 4.2 Договору в наступній редакції: «Попередня оплата у розмірі 30% від суми Договору, що становить 18 047 504,79 грн. (вісімнадцять мільйонів сорок сім тисяч п’ятсот чотири гривні 79 копійок), в т.ч. ПДВ 1 318 554,39 грн. (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 468 929,57 ЄВРО, (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону), здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні. |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 60 578 510,32 грн (шістдесят мільйонів п’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот десять гривень 32 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 664 041,26 грн (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі сорок одна гривня 26 копійок), ПДВ 20% -761 837,08 грн (сімсот шістдесят одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень 08 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування дати закінчення строку дії Договору у зв’язку з технічною помилкою у програмі, строк дії Договору до 31.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 61 172 005,81 грн (шістдесят один мільйон сто сімдесят дві тисячі п’ять гривень 81 копійка) у т.ч. ПДВ 7% - 3 699 938,35 грн (три мільйони шістсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 35 копійок), ПДВ 20% -769 300,90 грн (сімсот шістдесят дев’ять тисяча триста гривень 90 копійок) (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 4.3. Договору поставки №369 від 05.12.2022 Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за Договором № 369 від 05.12.2022. Як наслідок вирішили: Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 61 198 703,53 грн. у т.ч. ПДВ 7% - 3 701 553,14 грн. ПДВ 20% - 769 636,64 грн (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 4.3. Договору поставки№ 369 від 05.12.2022, Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за договором № 369 від 05.12.2022, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 61 354 732,03 грн (шістдесят один мільйон триста п’ятдесят чотири тисячі сімсот тридцять дві гривні 03 копійки) у т.ч. ПДВ 7% - 3 710 990,39 грн., ПДВ 20% -771 598,87 грн (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічними проблемами з підготовки приміщення для встановлення апарату МРТ. Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.10 Договору, згідно листа ТОВ «Астріум» вих. № 172 від 22.02.2023 та листа Замовника вих. № 01-11/355 від 23.02.2023, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, та, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Термін поставки Товару не пізніше 31 травня 2023 року». |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 4.3. Договору поставки№ 369 від 05.12.2022, Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за договором № 369 від 05.12.2022, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 60 982 641,63 грн. у т.ч. ПДВ 7% - 3 688 484,81 грн., ПДВ 20% -766 919,45 грн (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.». Зміни до попереднього запису: "5.1. Термін поставки Товару не пізніше 30 червня 2023 року" |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 4.3. Договору поставки№ 369 від 05.12.2022, Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за договором № 369 від 05.12.2022, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 60 982 641,63 грн. у т.ч. ПДВ 7% - 3 688 484,81 грн., ПДВ 20% -766 919,45 грн (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.» |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 4.3. Договору поставки№ 369 від 05.12.2022, Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за договором № 369 від 05.12.2022, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 60 945 294,00 грн. у т.ч. ПДВ 7% - 3 686 225,87 грн., ПДВ 20% -766 449,76 грн (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 1 563 098,57 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу EUR установленого Національним банком України.» |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Магнітно-резонансний томограф | 1 | комплект |
60 945 294,00
UAH з ПДВ
|