Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт з утеплення стін будівлі поліклінічного відділення № 1 комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Габдрахманова, 5 м. Кропивницький).
Очікувана вартість
7 432 330,80 UAH
UA-2022-07-26-007657-a 249b451f4443414ca79485b0d5c50616
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозна Тетяна Семенівна

+380522332050 kzpo@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36421504
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5
Контактна особа: Грозна Тетяна Семенівна
+380522332050
kzpo@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2022 11:21
Очікувана вартість: 7 432 330,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 161,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.Всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:: до 31 грудня 2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення стін будівлі поліклінічного відділення № 1 комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Габдрахманова, 5 м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5,поліклінічне відділення № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язаний забезпечувати фінансування робіт в обсязі, передбаченому даним Договором. Оплата за виконані роботи за формами КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника. Оплата може здійснюватися частинами: в такому випадку оплачуються фактично виконані Підрядником частини робіт за даним договором. Остаточний розрахунок з підрядником здійснюється після повного фактичного завершення робіт Підрядником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2022 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 13:54
Перелік змін утепл.docx
29 липня 2022 13:54
ДОГОВІР зміни.doc
29 липня 2022 13:54
Оголошення зміни.docx
29 липня 2022 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2022 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 13:54
Перелік змін утепл.docx
29 липня 2022 13:54
ДОГОВІР зміни.doc
26 липня 2022 16:25
ДОГОВІР.doc
29 липня 2022 13:54
Оголошення зміни.docx
26 липня 2022 16:25
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2022 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс 6 516 186,32
UAH з ПДВ
6 516 186,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 7 431 140,40
UAH з ПДВ
7 431 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 09:11
Електронний підпис
02 серпня 2022 21:59
Електронний підпис
02 серпня 2022 21:54
27. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 серпня 2022 08:21
Електронний підпис
03 серпня 2022 08:19
16. Підтвердження АВК-5.pdf
03 серпня 2022 08:19
33. Копія Витягу з ПДВ.pdf
03 серпня 2022 08:19
10. Довідка ст.236.pdf
03 серпня 2022 08:19
32. Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кіровоградський будівельний альянс

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
Рішення скасоване 6 516 186,32
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 13:45
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
Відхилено 6 516 186,32
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 13:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Переможець 7 431 140,40
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 15:49

Документи

05 серпня 2022 12:19
Електронний підпис
05 серпня 2022 12:18
Пр ПЕР 05082022.pdf

Документи

09 серпня 2022 13:47
Електронний підпис
09 серпня 2022 13:46
Прот відхПЕР КБА.pdf

Документи

09 серпня 2022 15:49
Електронний підпис
09 серпня 2022 15:47
Прот ПЕР 09082022.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2022 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
7 431 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2022 15:49
Електронний підпис
09 серпня 2022 15:47
Прот ПЕР 09082022.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 16:11
Дод уг4.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 11:14
Дод уг3.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 11:09
Дод уг3.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 11:09
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 15:40
Дод уг 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 15:39
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 15:32
Дод уг 1.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 15:32
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 12:00
Договір10082022.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 30.11.2022 р. Роботи можуть бути виконанні Підрядником раніше, ніж у вказаний термін, але не пізніше 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 15.1121.2022 р. Роботи можуть бути виконанні Підрядником раніше, ніж у вказаний термін, але не пізніше 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 15.1121.2022 р. Роботи можуть бути виконанні Підрядником раніше, ніж у вказаний термін, але не пізніше 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 31.21.2022 р. Роботи можуть бути виконанні Підрядником раніше, ніж у вказаний термін, але не пізніше 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 26/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити на 335 252,00 грн. загальну вартість робіт по об’єкту, у зв’язку з чим викласти п.5.1 Договору підряду № 26/3210-3132 від 10 серпня 2022 року в наступній редакції: 5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника, на момент укладання даного договору становить 7 095 888,40 (сім мільйонів дев’яносто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 40 копійок) грн. в т.ч. ПДВ 1 182 648,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 26/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 095 888,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 182 648,06 UAH)