Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Вознесенівському і Олександрівському районах м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2022-07-26-006559-a d044cf7d5cc245f3bd72ca33cf881622
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2022 12:50
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 8500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Вознесенівському і Олександрівському районах м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Вознесенівський та Олександрівський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 8500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електрона банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
26 липня 2022 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2022 15:30
Додаток 12_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 11_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 10_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 9_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 8_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 7_с проект договору.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 6_с технічне завдання.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 5_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 4_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 3_с кваліфікація.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 2_с.docx
26 липня 2022 15:30
Додаток 1_с.docx
26 липня 2022 15:30
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС" 1 468 831,66
UAH з ПДВ
1 460 331,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УСПО-БУД" 1 698 870,38
UAH з ПДВ
1 698 870,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 липня 2022 19:37
Електронний підпис
30 липня 2022 19:33
Баланс ЕкоВікПлюс 2021.pdf
30 липня 2022 19:33
Довідка про ПДВ.pdf
30 липня 2022 19:33
Свідоцтво РА.7z
30 липня 2022 19:33
Витяг із Статуту.7z
30 липня 2022 19:33
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 липня 2022 19:33
Гарантія 3611-22.7z
30 липня 2022 19:33
Гарантія 3611-22.7z
30 липня 2022 19:33
Протокол НР.7z
30 липня 2022 19:33
Банківська Ліцензія.7z
30 липня 2022 19:33
Лист здійснення БД.7z
30 липня 2022 19:33
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2022 19:33
Балансова довідка.pdf
30 липня 2022 19:33
ЦПД (7 працівників).pdf

Публічні документи

04 серпня 2022 12:20
Електронний підпис
04 серпня 2022 12:12
25 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
22 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf
04 серпня 2022 12:12
14 ДОДАТОК 5.pdf
04 серпня 2022 12:12
17 ЛИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
13 ІНФОРМАЦІЯ ДОГОВОРИ.pdf
04 серпня 2022 12:12
Договір гарантії 3252.pdf
04 серпня 2022 12:12
3 ДОГОВІР УТИЛІЗАЦІЯ.pdf.p7s
04 серпня 2022 12:12
19 СТРОК ДІЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
04 серпня 2022 12:12
10 ДОГОВОРА ЦПХ.pdf.p7s
04 серпня 2022 12:12
31 Витяг ЄП УСПО БУД.pdf
04 серпня 2022 12:12
30 Виписка УСПО БУД.pdf
04 серпня 2022 12:12
20 ЛИСТ ЗАХИСТ ДАНИХ.pdf
04 серпня 2022 12:12
32 СТАТУТ УСПО БУД.pdf
04 серпня 2022 12:12
33 Опис УТ.pdf
04 серпня 2022 12:12
29 ДОВІДКА 236.pdf
04 серпня 2022 12:12
1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
26 НАКАЗ ДИРЕКТОР.pdf
04 серпня 2022 12:12
23 ДОВІДКА ЧИСТІ АКТИВИ.pdf
04 серпня 2022 12:12
4 ДОВІДКА ЗАПОРІЖЖЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
3 ДОГОВІР УТИЛІЗАЦІЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
2 ДОВІДКА МТБ.pdf
04 серпня 2022 12:12
10 ДОГОВОРА ЦПХ.pdf
04 серпня 2022 12:12
15 РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ.pdf
04 серпня 2022 12:12
8 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 серпня 2022 12:12
12 ЛИСТ ПОДАТКОВА.pdf
04 серпня 2022 12:12
28 ІНФОРМАЦІЯ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
04 серпня 2022 12:12
11 ЛИСТ ОП.pdf
04 серпня 2022 12:12
7 БАЛАНСОВА ДОВІДКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3611-22.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "УСПО-БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"
#38415658
Рішення скасоване 1 460 331,65
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 17:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"
#38415658
Відхилено 1 460 331,65
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 17:53
ТОВ "УСПО-БУД"
#37591511
Переможець 1 698 870,38
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 13:56

Документи

23 серпня 2022 17:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УСПО-БУД"
#37591511
1 698 870,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:08
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 11:41
ДУ № 2 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2022 10:43
ДУ № 1 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 10:38
Рішення про виявлену помилку.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 10:56
ДУ № 1 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 10:43
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 10:14
Договір № 14.22.6.с від 31.08.2022.pdf укладений
31 серпня 2022 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Договір № 14/22/6/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у оприлюдненні ДУ
Номер договору про закупівлю: Договір № 14/22/6/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: Договір № 14/22/6/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору № 14.22.6.с від 31.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 673 729,02
UAH