Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення та проведення вентиляційної системи для підготовки приміщень до нового навчального року
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2022-07-25-008488-a 7bdf08b3183542c49825449ac9f801ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофеєва Олена Анатоліївна

380963531421 metiola35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22934720
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київська обл., Київ, Лисківська, 7-Б
Контактна особа: Дорофеєва Олена Анатоліївна
380963531421
metiola35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2022 21:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 07:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169, від 28.02.2022 року "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (зі змінами), враховуючи постанову КМУ № 590 від 09.06.2021 року (зі змінами) « Про затвердження порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення та проведення вентиляційної системи для підготовки приміщень до нового навчального року (облаштування найпростішого укриття), код ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, м. Київ, Лисківська, 7-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно кваліфікаціних вимог
Дата подання: 28 липня 2022 09:20
Дата відповіді: 28 липня 2022 20:53
Шановний Замовник, чи можливо для підтвердження кваліфікації залучати працівників за цивільно правовою угодою?
Відповідь: Підрядник може залучати для проведення робіт працівників за належно оформленою цивільно-правовою угодою.
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 28 липня 2022 09:23
Дата відповіді: 28 липня 2022 21:01
Просимо роз'яснити підстави та з якою метою в п.20 оголошення вимагається "Копія договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій". Якість матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт, підтверджується сертифікатами якості (відповідності), висновками СЕС та ін., що надаються виробником продукції. Сертифікат відповідності продукції на одиничний виріб видається на підставі позитивних результатів випробувань цього виробу, що проведені в акредитованій випробувальній лабораторії (центрі). Тому, якщо при виконанні робіт будуть використовуватись уже сертифіковані будівельні матеріали, вироби та конструкції, вони не потребують проходження випробовування у атестованій лабораторії. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни в оголошення та вилучити п.16, як дискрімінаційний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Замовник у разі необхідності залишає за собою право перевірити будь-який матеріал в Лабораторії з якою має договір підрядник.
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 28 липня 2022 09:27
Дата відповіді: 28 липня 2022 21:04
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналу Договору з спеціалізованим підприємством, яке знаходиться в територіальній близькості до об’єкта про розміщення та захоронення твердих побутових відходів, оскільки такі договори переважно укладаються із спеціалізованим підприємством при наявності укладеного уже договору на виконання робіт по конкретному об’єкту за результатами закупівлі. Разом з тим, хочемо зауважити, що спеціалізованих підприємств, що розміщують та захоронюють тверді побутові відходи вкрай обмаль, тому вимагати, щоб спеціалізовані підприємства знаходилися в територіальній близькості до об’єкта, вкрай не припустимо. У зв’язку з цим просимо прибрати дану вимогу або ж замінити вимогою про надання Учасником гарантійного листа, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, буде укладено договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих побутових відходів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має бути впевнений, що підрядна організація утилізує будівельне сміття на спеціально відведених полігонах, для цього потребуємо договір з відповідно профільною компанією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 07:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 499 987,97
UAH з ПДВ
499 987,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2022 15:09
Електронний підпис
02 серпня 2022 15:09
22.3 Довідка пояснення.pdf
02 серпня 2022 15:09
6.1 Витяг ЄДР 26.07.2022.pdf
02 серпня 2022 15:09
7 Витяг ПДВ Мега Стайл.pdf
02 серпня 2022 15:09
6 Витяг ЄДР 26.07.2022.pdf
02 серпня 2022 15:09
31 Довідка про мову.pdf
02 серпня 2022 15:09
3.3 Лист-Відгук ДНЗ 184.pdf
02 серпня 2022 15:09
25 Ліцензія з додатком.pdf
02 серпня 2022 15:09
9 Довідка офшори.pdf
02 серпня 2022 15:09
40 Сертифікат на двері.pdf
02 серпня 2022 15:09
3.2 Договір + акт ДНЗ 184.pdf
02 серпня 2022 15:09
17 Проект договору.pdf
02 серпня 2022 15:09
10 Акт обстеження.pdf
02 серпня 2022 15:09
24 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 499 987,97
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
499 987,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2022 21:49
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 12:57
до дог 10 дод уг та експертиза.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 14:01
дод уг 492715 56.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 13:59
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 11:37
дог 10 сума 499987 97.pdf укладений
10 серпня 2022 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням висновків експертизи кошторисної документації, наданих ТОВ «Експертиза МВК», з відрахуванням витрат технічного нагляду на підставі норм ДСТУ БД. 1.1-1:2013 Дод. К п.44, в зв'язку з тим, що вони є витратами на утримання служб Замовника.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Встановлення та проведення вентиляційної системи для підготовки приміщень до нового навчального року (облаштування найпростішого укриття), код ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи 1 послуга 490 523,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 490 523,58
UAH (в тому числі ПДВ 81 753,93 UAH)