Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43971485 |
Місцезнаходження: | 80560, Україна , Львівська обл., селище міського типу Красне, вул.Франка І., будинок 2а |
Контактна особа: |
Бішко Лілія Ярославівна 380981342113 dep.edu_krasne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2022 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2022 14:43 |
Очікувана вартість: | 457 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п. 3.3 та п. 3.4 Розділу 3 ТД. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р ЄДРПОУ 43971485, казначейство, МФО 820172 р/ р 558201720344280002000104392 Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 10000 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2022 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2022 13:03 |
Форма банківської гарантії.docx | |
21 липня 2022 13:03 |
Тендерна пропозиція Дод 1.docx | |
21 липня 2022 13:03 |
ДОДАТОК 3 Технічна специфікація.docx | |
21 липня 2022 13:03 |
Додаток 2 до ТД проект Договору.docx | |
21 липня 2022 13:02 |
Тендерна Документація Нова редакція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000078 ● ca8809c68c9a41b7b0cb22817e314983
- Статус: вирішено ● Дата: 01 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 08:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 № 259
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-21-003833-a, 21.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 13:47:55
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-07-21-003833-a, яка проводилась відділом освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 08:09:44
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит замовнику на пояснення повідомляємо вам наступне.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, розмірів бюджетних призначень, очікуваних вартостей предметів закупівель.
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо ( Тверде паливо (брикети торфові). UA-2022-07-21-003833-a
Вид процедури: відкриті торги.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання Твердого палива (брикети торфові) здійснюється для забезпечення безперебійної роботи котелень закладів, що перебувають у підпорядкуванні Відділу освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради, оскільки саме ці види палива використовуються. Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою для дотримання та забезпечення належного температурного режиму в закладах освіти в опалювальний сезон.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до фактичного обсягу витрат у 2021 році, виходячи з розрахункової потреби та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2022 рік.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 100 тонн
Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 457 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят сім тисяч гривень 00 коп.)
Період поставки Товару: до 31 грудня 2022 року.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Відділу освіти та затверджений рішенням сесії Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області №681 від 21.12.2021 р. "Про селищний бюджет Красненської територіальної громади Золочівського району на 2022р." з урахуванням орієнтовних потреб щодо забезпечення паливними ресурсами на осінньо-зимовий період 2022-2023 рр. закладів та установ, стосовно яких свої повноваження здійснює Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради як Замовник.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням вимог норм та стандартів зазначених законодавством України, відповідно до «ДСТУ 2042-92 Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби. Технічні вимоги». Та вимог встановлених тендерною документацією. Кількісною характеристикою є обсяг споживання торфобрикету за календарний рік та норми витрати твердого палива, котрі залежать від типу та марки котла та визначені міжгалузевими нормами витрат палива для опалення котлів, які експлуатуються в Україні затверджені наказом Державного комітету України з енергозбереження від 07.05.2001 р № 46 та отриманої службової записки від відповідальної посадової особи замовника.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу цін на сайті Prozorro, цін на офіційних сайтах в мережі інтернет.. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників торфобрикету на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сайт: https://osvita-krasne.gov.ua/ua/plugins/userPages/73
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-05 15:29:56
Просимо надати роз'яснення
Просимо надати роз'яснення на якій підставі ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може здійснити відхилення учасника ФОП Конопельнюк Ю.В. на етапі укладення договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2022-09-07 17:48:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.) • відсутній механізм
Порушення усунено Замовником шляхом відміни торгів (протокол від 19.09.2022 №19/09-1).
2022-11-01 10:32:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Ю.В. |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
456 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Еско-Захід" |
457 000,00
UAH з ПДВ
|
457 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Ю.В. #2934005995 |
Рішення скасоване |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 17:39
|
ФОП Конопельнюк Ю.В. #2934005995 |
Відхилено |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 17:41
|
ТОВ "Еско-Захід" #42935084 |
Очікує рішення |
457 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 17:41
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2022 18:20 |
Кінець періоду оскарження: | 30 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 вересня 2022 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЛЬВІВ , у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до вимог п.1,п.п 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». А саме: - Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. - Також, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710). Проте, у наведеній частині 3 розділу V тендерної документації Замовника при наведенні опису формальних помилок зазначено формальні помилки, що не відповідають Переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710 (відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції), а також не наведено прикладів формальних помилок. За умовами п.3.1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. |
19 вересня 2022 18:19
|
Електронний підпис |
19 вересня 2022 18:18
|
Протокол відміни закупівлі торф.pdf |