Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (зошити, папір офісний)
Очікувана вартість
1 092,93 UAH
UA-2022-07-20-008306-a 25ea1fcde536460897691ff7ec852063
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузмінська Вікторія Петрівна

+380966075453 denisyuk_roman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Судилківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44067331
Місцезнаходження: 30430, Україна , Хмельницька обл., Судилків, вул. Героїв Майдану, 54
Контактна особа: Кузмінська Вікторія Петрівна
+380966075453
denisyuk_roman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Tехнічні та якісні характеристики товарів відповідно законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Зошит 36 арк. клітинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с. Судилків, вул. Героїв Майдану, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Зошит 48 л клітинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с. Судилків, вул. Героїв Майдану, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с. Судилків, вул. Героїв Майдану, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

20 липня 2022 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талімончук Дмитро Миколайович
#3210408637
Переможець 1 092,93
UAH
20 липня 2022 18:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 14:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Зошит 36 арк. клітинка 5 штуки 10,99
UAH
Зошит 48 л клітинка 2 штуки 18,99
UAH
Папір офісний А-4 5 штуки 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 092,93
UAH