Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Reagents and consumables for hematological studies on the XN-L XN-550 series analyzer - 9 items)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська область обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Тимур Георгійович Тоідзе +380442596426 tymur.toidze@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Clinical Hospital “Feofaniia” of State Administrative Department |
National ID: | 05415792 |
Contact point: |
Timur Georgiyovich Toidze +380442596426 tymur.toidze@feofaniya.org |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2022 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 14:25 |
Очікувана вартість: | 694 473,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 липня 2022 15:14 |
Enquiries until: | 10 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 694 473 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За рахунок коштів Державного бюджету | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2022 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2022 15:13 |
ТД- реактиви 9 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000034 ● c24abd16fae54eaebaf8108a7f7beb4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
53 UA-2022-07-20-006118-a 20.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 16:49:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реактиви та витратні матеріали для гематологічних досліджень на аналізаторі серії XN-L XN-550 - 9 найменувань (Reagents and consumables for hematological studies on the XN-L XN-550 series analyzer - 9 items)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-20-006118-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-24 10:02:53
Закупівля № UA-2022-07-20-006118-a проводилась уповноваженою особою. На ваш запит від 2022-11-18 16:49 повідомляю.
Закупівля № UA-2022-07-20-006118-a проводилась уповноваженою особою. На ваш запит від 2022-11-18 16:49 повідомляю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-28 11:19:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реактиви та витратні матеріали для гематологічних досліджень на аналізаторі серії XN-L XN-550 - 9 найменувань (Reagents and consumables for hematological studies on the XN-L XN-550 series analyzer - 9 items)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-20-006118-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: чому під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення якого передбачено Законом, не зазначено коди товару, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 16:37:22
На запит ДАСУ повідомляю.
Закупівля № UA-2022-07-20-006118-a проводилась уповноваженою особою затвердженою наказом від 28.10.2021 року № 91 На ваш запит від 28 лист 11:19 повідомляю.
Замовник не поставив повністю визначений Національним класифікатором України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” по причині, що на закупівлю даної продукції повністю розкриті коди Державного класифікатора, тобто більше ніж по четвертому знаку, оскільки Державним класифікатором під номенклатуру закупівель підходять одразу декілька позицій, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Замовником було визначено код Державного класифікатора по четвертому знаку згідно Наказу №708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі"
Також потенційні учасники, маючи можливість на момент періоду уточнення, не зверталися до замовника з запитаннями щодо більш відкритого коду.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вжиті заходи щодо моніторингу
2022-12-07 11:28:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ЯРМОЛЕНКО ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» |
690 028,31
UAH з ПДВ
|
690 028,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЯРМОЛЕНКО ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА |
693 761,32
UAH з ПДВ
|
693 761,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» #38005602 |
Переможець |
690 028,31
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:05
|
ДУ №2 до Договору№702 ТОВ ЛАБВІТА.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 13:55
|
Договір №702 ТОВ ЛАБВІТА.pdf | укладений |
15 вересня 2022 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та зменшити суму Договору на 1855,64 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |