Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво відеоспостереження в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 146 121,00 UAH
UA-2022-07-19-005994-a 4813b3eecf2d4fefa5d27acdb4b7401d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Цуняк

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Ірина Цуняк
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2022 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 3 146 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 730,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до Постанови №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво відеоспостереження в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області»
(Код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, м. Новояворівськ, смт. Шкло, смт. Старичі, с. Терновиця, с. Прилбичі, с. Мужиловичі, с. Бердихів/с. Підлуби, с. Молошковичі, с. Чолгині, с. Рулеве, с. Качмарі, с. Добростани, с. Добростани/с. Камянобрід, м. Новояворівськ, смт. Шкло, смт. Старичі, с. Терновиця, с. Прилбичі, с. Мужиловичі, с. Бердихів/с. Підлуби, с. Молошковичі, с. Чолгині, с. Рулеве, с. Качмарі, с. Добростани, с. Добростани/с. Камянобрід,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2022 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 12:18
Оголошення буд.відеоспостереження.docx
19 липня 2022 15:02
додаток 2. технiчне_завдання.doc
19 липня 2022 15:01
Додаток 3. (проект_договору) відео.doc
25 липня 2022 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 12:18
Оголошення буд.відеоспостереження.docx
19 липня 2022 15:01
Оголошення буд.відеоспостереження.docx
19 липня 2022 15:02
додаток 2. технiчне_завдання.doc
19 липня 2022 15:01
Додаток 3. (проект_договору) відео.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 21 липня 2022 12:13
Дата відповіді: 25 липня 2022 12:10
Шановний Замовник. Ви втановили дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "5) Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів; верхолазні роботи)." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує норми чинного законодавства України. Виконання даних робіт не передбачає роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів. Отже вимагаємо внести відповідні зміни і не обмежувати коло потенційних учасників. У разі ігнорування, звернемося у відповідні інстанції!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У цій частині будуть внесені зміни. Водночас ми не погоджуємося, що роботи не будуть виконуватися в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів.
Уточнення
Дата подання: 21 липня 2022 12:15
Дата відповіді: 25 липня 2022 11:32
Ви вимагаєте, "Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити, що він не є суб’єктом господарювання, місцезнаходження якого є тимчасово окупована територія. ". Яким чином учасники повинні це підтвердити???
Відповідь: Добрий день!
Можна підтвердити у довільній формі.
Уточнення
Дата подання: 21 липня 2022 12:49
Дата відповіді: 25 липня 2022 11:41
Чи буде вважатися аналогічним договором, договір на послуги з влаштування системи відеосаостереження???
Відповідь: Добрий день!
Аналогічним буде вважатися договір на будівництво/або монтаж системи відеоспостереження. Тому ваш аналогічний договір повинен відповідати встановленій вимозі.
Уточнення
Дата подання: 21 липня 2022 12:52
Дата відповіді: 25 липня 2022 11:36
Вами в оголошені зазначено, що з огляду на предмет закупівлі, аналогічним буде вважатися договір, укладений відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» на будівництво/або монтаж системи відеоспостереження. Просимо пояснити що даною фразою ви маєте на увазі??? Це договори повинні бути із державними замовниками ??? Надайте роз'яснення. Дякуємо
Відповідь: Добрий день!
Так, договори повинні бути укладені із замовниками публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "ВІОЛА ЛТД" 2 674 389,76
UAH з ПДВ
2 674 389,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2022 11:51
Електронний підпис
01 серпня 2022 11:49
Витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2022 11:49
Витяг про Опис 16.12.2019р..PDF
01 серпня 2022 11:49
Відгук на роботи 3.PDF
01 серпня 2022 11:49
Довідка загальна.PDF
01 серпня 2022 11:49
Договір.PDF
01 серпня 2022 11:49
Наказ на директора.PDF
01 серпня 2022 11:49
Протокол 10.pdf
01 серпня 2022 11:49
Протоколу 17 50_.PDF
01 серпня 2022 11:49
Рахунок в банку.PDF
01 серпня 2022 11:49
Роботи на висоті.PDF
01 серпня 2022 11:49
ТРУДОВІ КНИЖКИ.PDF
01 серпня 2022 11:49
копія Витяг з реєстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "ВІОЛА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ВІОЛА ЛТД"
#19323823
Переможець 2 674 389,76
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 14:39

Документи

03 серпня 2022 14:39
Електронний підпис
03 серпня 2022 14:38
2022-08-03-0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ВІОЛА ЛТД"
#19323823
2 674 389,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2022 14:39
Електронний підпис
03 серпня 2022 14:38
2022-08-03-0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:49
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 14:29
2022-10-20-0002.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2022 11:08
2022-09-23-0001.pdf зміни до договору
23 вересня 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 11:04
2022-09-15-0001.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 11:01
2022-09-15-0002.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 14:11
2022-08-11-0002.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 14:07
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 11:39
2022-08-10-0001.pdf укладений
10 серпня 2022 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з врахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2. Враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника Сторони погодились зменшити ціну цього Договору на суму 600 000 грн. (шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та п.4.1. даного Договору викласти в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі. Договірна ціна комплексу робіт, визначена на підставі проектно – кошторисної документації і складає: 2 074 389,76 грн. (дві мільйони сімдесят чотири тисячі триста вісімдесят дев’ять грн. та сімдесят шість коп. )з ПДВ. Вид договірної ціни – тверда. Розрахунок договірної ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього договору» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дану Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін. 5. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 10-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились п.3.3. Договору №10-08/21 від 09.08.22р.вилучити. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 10-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю Додаткову угоду №3 (надалі Додаткова угода №3) Договору №10-08/21від 09.08.2022 року на виконання робіт по об’єкту «Будівництво відеоспостереження в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області» (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) про наступне: 1. Сторони погодились Додаткову угоду №2 до Договору №10-08/21 від 09.08.2022 року анулювати та вважати такою, що втратила чинність з 23.09.2022року. 2. Сторони погодились п.3.3. Договору№10-08/21 від 09.08.2022року вилучити. 3. Сторони погодились Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 2 «Календарний графік фінансування робіт» викласти в новій редакції, що є невід’ємними додатками Договору №10-08/21 від 09.08.2022року 4. Всі інші умови Договору№10-08/21 від 09.08.2022року залишаються без змін. 5. Дану Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін. 6. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 10-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни,з метою покращення якості предмета закупівлі без зміни вартості договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 074 389,76
UAH (в тому числі ПДВ 345 731,59 UAH)