Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу №10 «Веселка» комбінованого типу за адресою: пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області»
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2022-07-15-000377-a e76eccd7833545129504bd3ca6f9b2ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степура

+380535552207 stepura_ol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Ольга Степура
+380535552207
stepura_ol@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2022 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Реконструкція приміщення протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу №10 «Веселка» комбінованого типу за адресою: пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, МИРГОРОД, пров. Тупий, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, та протягом п’яти банківських днів з моменту надходження на рахунок «ЗАМОВНИКА» бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо надання акту огляду з підписами від Уповноважених осіб Замовника
Дата подання: 15 липня 2022 09:38
Дата відповіді: 15 липня 2022 10:07
Відповідну вимогу до учасників вважаємо корупційною - складаовою, що одразу не відповідає статті 5 ЗУ "Про Публічні закупівлі". Таким чином, Уповноважена особа та/або група осіб від Замовника, намагаються обмежувати коло учасників, які можуть прийняти участь у тендері. Для чого складання відровідного акту, якщо у складі тендерної документації вимагається від Учасників аж 2 аналогічних договорів класу наслідків СС2, що було виконано на прикладі навчально-виховних комплексів?! Що нового Учасники побачать при складанні акту огляду? Відповідні споруди проектувалися за типовими проектами у 20 сторіччі, які цілкрм зрозумілі для Учасників, які займа.ться проектуванням, тощо. Просимо видалити відповідну вимогу до складання акту огляду, шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
Зазначене відвідування об’єкта здійснюється Учасником даної закупівлі виключно з метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт.
Дана вимога не порушує жоден принцип здійснення публічних закупівель, оскільки ніяким чином не обмежує коло учасників. Абсолютно кожен Учасник може виконати дану вимогу.
Кошторис
Дата подання: 18 липня 2022 17:55
Дата відповіді: 19 липня 2022 08:50
Чи має учасник у складі пропозиції надавати кошторис на виконання проектних робіт?
Відповідь: Добрий день!
Кошторис на виготовлення проектно-кошторисної документації є додатком до проекту договору, його заповнення не є обов"язковим станом на момент подання пропозиції учасниками в даній спрощеній закупівлі. Учасники обов"язково подають в складі пропозиції лист-згоду з проєктом договору в редакції, викладеній в додатку 4 до цього оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕТАН" 414 063,64
UAH з ПДВ
414 063,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2022 14:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕТАН"
#30131726
Переможець 414 063,64
UAH з ПДВ
02 серпня 2022 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2022 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕТАН"
#30131726
414 063,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 16:09
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
25 липня 2023 16:08
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 15:40
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
30 січня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:40
Додаткова угода №3 до договору №4П.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2022 11:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2022 14:17
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
09 вересня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
03 серпня 2022 09:05
Договір №4-П від 03.08.2022 з додатками.pdf укладений
03 серпня 2022 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі, при цьому таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились продовжити строк дії договору та строк виконання зобов"язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили продовжити термін дії договору. Керуючись нормами п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили покращити якість предмета закупівлі та викласти в новій редакції додаток 3.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Сторони вирішили, що сума фінансування в 2023 році становить 40 000,00 грн, при цьому загальна сума Договору залишається без змін; зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 414 063,64
UAH