Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні ДК 021:2015: 33690000-3 (НКМВ 024:2019: 53304 Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз)
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2022-07-14-005053-a b215674b7dda4cbda950958c1ba2eea6
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, площа Троїцька,14
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 набір
тест-стрічка Accu-Chek Active №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53304 — Глюкоза IVD, набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Сторін на підставі видаткової накладної, протягом 14 банківських днів з моменту отримання товару. У випадку затримки бюджетного фінансування Покупець зобов’язується провести оплату за поставлений товар протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок за умови проведення оплати ГУДКСУ в Сумській області. За затримку проведення оплати ГУДКСУ в Сумській області - Покупець не несе відповідальності за несвоєчасну оплату отриманого товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

14 липня 2022 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Валлента»
#23291827
Переможець 9 300,00
UAH з ПДВ
14 липня 2022 14:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 16:58
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 16:56
110 від 22.04.2022 укладений
14 липня 2022 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2022 — 24 квітня 2022
Сума оплати за договором: 9 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 608,41 UAH)