Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко питне ультра пастеризоване жирністю не менше 2,5% фасоване 1/0,5кг-1/1кг
Очікувана вартість
117 000,00 UAH
UA-2022-07-13-005675-a 032d8d2f50e64b47aa9b2cf1b5d95f2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2022 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2022 08:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 09:01
Очікувана вартість: 117 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами). Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 зі змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2022 № 346 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Молоко питне ультра пастеризоване жирністю не менше 2,5% фасоване 1/0,5кг-1/1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 15:04
ОГОЛОШЕННЯ молоко.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2022 09:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Южакова Юлія Сергіївна" 114 000,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2022 11:15
Електронний підпис
20 липня 2022 11:15
МОЛОКО_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Южакова Юлія Сергіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Южакова Юлія Сергіївна"
#2875018044
Переможець 114 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 11:46

Документи

22 липня 2022 11:46
Електронний підпис
22 липня 2022 11:46
протокол 174.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Южакова Юлія Сергіївна"
#2875018044
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2022 11:46
Електронний підпис
22 липня 2022 11:46
протокол 174.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:26
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 15:08
Дод.1Дог.№401 від 25.07.2022.PDF зміни до договору
09 грудня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 14:42
договір 401.PDF укладений
25 липня 2022 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 113 988,60
UAH