Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження та обслуговування програмного забезпечення програми «М.E.DOC» (модуль «Фінансова звітність», «Облік ПДВ», консультування з питань обслуговування програми)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2022-07-13-003149-a 3641ee738aaa46229fa2bfbd4ff6f16a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Голубяк

+380372515942 tender@bsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУКОВИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02010971
Вебсайт: https://www.bsmu.edu.ua/
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ПЛОЩА ТЕАТРАЛЬНА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Голубяк
+380372515942
tender@bsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом (UA-2022-06-03-003574-a, UA-2022-06-21-003543-a)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2022 12:21
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
модуль «Фінансова звітність»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Театральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
модуль «Облік ПДВ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Театральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
консультування з питань обслуговування програми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Театральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК проводить оплату згідно акту виконаних робіт (наданих послуг) по факту їх виконання протягом 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 липня 2022 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 12:09
UA-2022-06-21-003543-a-report.pdf
13 липня 2022 12:09
UA-2022-06-03-003574-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЛЯК СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#2206812858
Переможець 7 000,00
UAH
13 липня 2022 12:21

Документи

13 липня 2022 12:21
Електронний підпис
13 липня 2022 12:19
протокол пп medoc.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2022 12:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГУЛЯК СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#2206812858
7 000,00
UAH
Документи

Документи

13 липня 2022 12:21
Електронний підпис
13 липня 2022 12:19
протокол пп medoc.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 10:34
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 14:14
Договір MEDoc.pdf укладений
29 липня 2022 14:10
Договір 448_22 від 29.07.22 MEDoc.pdf укладений
29 липня 2022 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 000,00
UAH