Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ДК 021:2015: 33190000-8 (НКМВ 024:2019: 58977 Набір базовий для внутрішньовенних вливань)
Очікувана вартість
8 232,50 UAH
UA-2022-07-12-006589-a 9797ac09f76f457e885bd6cfcc285b83
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, площа Троїцька,14
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
925 штуки
Ціна за одиницю: 8.9UAH без ПДВ
Стерильна одноразова інфузійна система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58977 — Набір базовий для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Сторін на підставі видаткової накладної, протягом 14 банківських днів з моменту отримання товару. У випадку затримки бюджетного фінансування Покупець зобов’язується провести оплату за поставлений товар протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок за умови проведення оплати ГУДКСУ в Сумській області. За затримку проведення оплати ГУДКСУ в Сумській області - Покупець не несе відповідальності за несвоєчасну оплату отриманого товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

12 липня 2022 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Самойлов Павло Іванович
#2428511634
Переможець 8 232,50
UAH
12 липня 2022 15:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 15:12
101 від 11.04.2022 укладений
12 липня 2022 15:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стерильна одноразова інфузійна система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів № 1 925 штуки 8,90
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2022 — 24 квітня 2022
Сума оплати за договором: 8 232,50
UAH