Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень учбового корпусу А10 за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул. Університетська, 31, 1 етап. (невідкладні заходи по ліквідації пошкоджень об’єктів, будівель та споруд, внаслідок збройної агресії російської федерації)
Очікувана вартість
6 829 320,89 UAH
UA-2022-07-12-005920-a 30aceec349c749d6a5dd94f83ed5a745
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарандіна Ольга Олександрівна

+380675015294 tenderstu127@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний податковий університет
Код ЄДРПОУ: 44550814
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., місто Ірпінь, вул. Університетська 31
Контактна особа: Шарандіна Ольга Олександрівна
+380675015294
tenderstu127@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2022 15:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2022 15:09
Початок аукціону: 22 липня 2022 11:16
Очікувана вартість: 6 829 320,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 146,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Файл з забезпеченням тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасник прикріплює разом з іншими документами, що вимагаються цією тендерною документацією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі і складає 34 146,60 грн.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 34146.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень учбового корпусу А10 за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул. Університетська, 31, 1 етап. (невідкладні заходи по ліквідації пошкоджень об’єктів, будівель та споруд, внаслідок збройної агресії російської федерації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після оплата на підставі Акту наданих послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Файл з забезпеченням тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасник прикріплює разом з іншими документами, що вимагаються цією тендерною документацією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі і складає 34 146,60 грн.

Сума забезпечення: 34146.6 UAH
12 липня 2022 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 15:05
ТД учбовий корпус А10.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі
Дата подання: 12 липня 2022 17:12
Дата відповіді: 13 липня 2022 14:52
Шановний замовник! Відповідно до абзацу третього пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В складі тендерної документації інформація про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі надана у вигляді відомості обсягів робіт, яка не містить інформації про ресурси (будівельні матеріали/обладнання), що необхідні для виконання відповідних робіт. Просимо також надати відомість ресурсів до відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Від майбутнього підрядника вимагається в короткі терміни надати значний об’єм послуг, і щоб уникнути непорозумінь при виконанні договору, Замовником вказана вимога на обов’язкове відвідування об’єкту закупівлі Учасником з підписанням відповідного акту. Одночасно буде надано можливість ознайомитись з проектно-кошторисною документацією до об’єкту.
Перевірка знань з питань охорони праці
Дата подання: 12 липня 2022 17:52
Дата відповіді: 13 липня 2022 14:53
Згідно пункту 8 Переліку документів, які обов'язково подаються учасниками у складі тендерної прпозиції в складі тендерної пропозиції необхідно надати, а саме: 2) Законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, безпеки праці, гігієни праці, виробнича санітарія, електробезпека, пожежна безпека, вибухонебезпека, Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», охорона праці в галузі, надання домедичної допомоги потерпілим- не менше 1 особи та 3) Знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки – не менше 2-х осіб. Звертаємо вашу увагу, що інформація, вказана у 3), вже зазначена в 2), тобто є повністю продубльованою. Просимо прибрати 3) з положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі. А також, інформація, вказана у 2) не відповідає Додатку 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15), яким передбачено навчання і перевірка знвнь з питань охорони праці посадових осіб згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (тематичним планом та програмою не передбачено навчання і перевірка знвнь з питань охорони праці відносно виробничої санітарії). Просимо викласти 2) в редакції, що буде відповідати тематичному плану і програмі навчання з питань охорони праці посадових осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. У відповідності до вимоги тендерної документації, учасником має бути надано посвідчення на проходження навчання з «2) Законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, безпеки праці, гігієни праці, виробнича санітарія, електробезпека, пожежна безпека, вибухонебезпека, Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», охорона праці в галузі, надання домедичної допомоги потерпілим- не менше 1 особи; 3) Знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки – не менше 2-х осіб».
Надання посвідчень на проходження навчання з «Знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки» на не менше ніж на 2 особи і «Законів і державних нормативно-правових актів України з гігієни праці, виробничої санітарії, вибухонебезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» - не менше ніж на 1 особу, буде вважатись належним виконанням вимоги в цій частині.
Створення безпечних умов праці та зменшення ризиків травмування працівників є життєвою необхідністю і обов’язком роботодавця і регулюється Законом України "Про охорону праці", згідно якого роботодавець зобов'язаний забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Гігієна праці — це наука, що вивчає вплив виробничого процесу та навколишнього середовища на організм працюючих з метою розробки санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів, які спрямовані на створення найбільш сприятливих умов праці, забезпечення здоров'я та високого рівня працездатності людини. Виробнича санітарія — це система організаційних та технічних заходів, які спрямовані на усунення потенційно небезпечних факторів і запобігання професійних захворювань та отруєнь.
Необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
порушення законодавства
Дата подання: 13 липня 2022 10:41
Дата відповіді: 13 липня 2022 17:48
Шановний Замовник, Постанова 169 передбачає здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ, а воєнний стан в Україні ДО 23 серпня 2022 року. Тому, закупівля має бути здійснена саме на цей період !!! Крім того, в оголошенні ВИ вже зазначаєте "Строк надання послуг: 60 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору". Приведіть закупівлю у відповідність до вимог чинного законодавства та визначити перелік робіт, що мають бути виконані до 23 серпня 2022 року. Інакше будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Служби безпеки України та інших органів для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Постановою Кабінету Міністрів від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (надалі – Постанова №169) - встановлений особливий порядок здійснення публічних закупівель Замовниками саме в період дії правового режиму воєнного стану.
Доводимо до Вашого відома, що 22 травня 2022 року, Верховна Рада України ухвалили Закон яким затверджено Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Зокрема, ухваленим документом строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 р. строком на 90 діб, тобто до 23 серпня 2022 року.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено 12 липня 2022 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 липня 2022 року, тобто закупівля здійснюється в період дії воєнного стану із застосуванням положень Постанови №169.
Крім того, положення Постанови №169 регулюють порядок проведення процедур закупівкель в період дії воєнного стану - без жодного застереження чи обмеження щодо строків надання послуг які закуповуються за відповідною процедурою закупівлі.
Розрахунок договірної цни
Дата подання: 14 липня 2022 11:08
Дата відповіді: 15 липня 2022 10:01
чи передбачає закупівля застосування коефіцієнту 1,2 ? Чи буде експлуатуватись будівля в період будівництва?
Відповідь: Шановний учаснику, в період будівництва будівля експлуатуватися не буде. К=1,2 не застосовується
Дефектний акт
Дата подання: 15 липня 2022 12:06
Дата відповіді: 18 липня 2022 09:07
Доброго дня, в дефектному акті відсутні робрти по уткпленню покрівлі. Чи всі роботи вказані в технічному завданні?
Відповідь: Дякуємо за запитання. В технічному завданні вказані всі роботи, які потрібно виконати.
Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів від власника
Дата подання: 15 липня 2022 13:33
Дата відповіді: 15 липня 2022 15:51
Чи є необхідність додавати до тенденої пропозиції Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів від власника на арендовану техніку?
Відповідь: Шановний учаснику. Так, до складу тендерної пропозиції необхідно додавати Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів від власника на арендовану техніку.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2022 14:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через збій роботи Інтернету, що призвело до неповного завантаження відомості обсягу робіт (однієї сторінки) по поточному ремонту приміщень учбового корпусу А10
Документи:
19 липня 2022 14:33
Електронний підпис
19 липня 2022 14:30
Протокол 16 2.pdf