Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення та налаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для підвального приміщення (укриття) комунального закладу ЗДО №7 "Волиняночка"
Очікувана вартість
112 390,00 UAH
UA-2022-07-12-003456-a f27c0662669a46528f23b09fcc64aead
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестерова Євгенія

380334235539 volunianochka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №7 "ВОЛИНЯНОЧКА" ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26517545
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Луцька,90
Контактна особа: Нестерова Євгенія
380334235539
volunianochka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 10:00
Початок аукціону: 25 липня 2022 13:40
Очікувана вартість: 112 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 561,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення та налаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для підвального приміщення (укриття) комунального закладу ЗДО №7 "Волиняночка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, вул.Луцька,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2022 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 10:43
№ 43 Пож.сигналіз.укриття (зміни).docx
12 липня 2022 12:22
№ 42 Пож.сигналіз.укриття.docx
14 липня 2022 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 10:43
№ 43 Пож.сигналіз.укриття (зміни).docx
12 липня 2022 12:22
№ 42 Пож.сигналіз.укриття.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12.
Дата подання: 13 липня 2022 10:20
Дата відповіді: 14 липня 2022 10:29
У кваліфікцаійних вимогах до учасників встановлена вимога: Додатково на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12. Шановний Замовнику, НПАОП 0.00-7.11-12 "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників", затверджені Наказом МНС України від 25.01.2012 р. № 67. Відповідно до п. 1.1. даного НПАОП 0.00-7.11.12, сфера застосування: 1.1. Загальні вимоги стосовно забезпечення РОБОТОДАВЦЯМИ охорони праці працівників (далі – Вимоги) встановлюють вимоги щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство), безпечного використання працівниками засобів праці, забезпечення навчання працівників і залучення їх до вирішення питань охорони праці, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств. Звертаємо Вашу увагу, що даний НПАОП стосується САМЕ РОБОТОДАВЦІВ! Керівник робіт НЕ Є РОБОТОДАВЦЕМ, він такий же найманий працівник, як і інші інженерно-технічні праціники. Роботодавцем є - директор, або ж засновник, власник підприємства! Внесіть відповідні зміни та видаліть дану вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання (вимогу) «на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12», повідомляємо про таке.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вбачається із Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимога про надання посвідчення та протоколу з НПАОП 0.00-7.11-12 (далі – Вимоги) на керівника робіт стосується всіх учасників закупівлі, тому відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що пунктом 1.1. Вимог зазначено, зокрема, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання працівників інших підприємств. У відповідності до пункту 1.2. Вимог їх дія поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності.
Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Також відповідно до ч. 3 статті 14 цього Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація.
Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Дата подання: 13 липня 2022 10:37
Дата відповіді: 14 липня 2022 10:52
Вимога: 4.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (сформований не раніше місяця, в якому оголошено цю закупівлю). Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі". По-перше, інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритою та міститься у відкритому державному реєстрі. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. По-друге, враховуючи дію воєнного стану на території України, відповідний сайт для отримання такого Витягу https://minjust.gov.ua/news/ministry/vidomosti-z-edinogo-derjavnogo-reestru-yakiy-mehanizm-otrimannya - на даний момент є обмежений дії, та не функціонує. То яким чином учасники повинні отримати такий Витяг, до кінцевого терміну подання своїх пропозицій, щоб він відповідав ВАшій вимозі і був отриманий не раніше місяця, в якому оголошено цю закупівлю? Внесіть відповідні зміни та видаліть дану вимогу, або сформулюйте її так, що учасники можуть надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий у 2022 році (хоча б).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Зміни внесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2022 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" 87 500,00
UAH з ПДВ
78 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО АРСЕНАЛ СТ-9 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРСЕНАЛ СТ 99 900,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2022 17:33
Електронний підпис
28 липня 2022 17:32
наказ Токаренко.pdf
28 липня 2022 17:32
паспорт Токаренко.pdf
28 липня 2022 17:32
ліцензія.pdf
22 липня 2022 09:09
Електронний підпис
22 липня 2022 09:09
Підтвердження МТБ.rar.p7s
22 липня 2022 09:09
Проект договру.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
паспорт Токаренко.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
наказ Токаренко.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
ліцензія.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Інф. довідка.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Довідка МТБ.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
ВІдгук луків.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
відгук ЄФ402 (ДНЗ 4).pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
витяг ПДВ.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
ISO 23932.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
витяг єдр.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Лист гарантія ст 17.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Електробезпека.rar.p7s
22 липня 2022 09:09
Пожежна безпека.rar.p7s
22 липня 2022 09:09
довідки з банку.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
статут.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Цінова пропозиція.pdf.p7s
22 липня 2022 09:09
Кошторис.rar.p7s
22 липня 2022 01:13
Кошторис.rar
21 липня 2022 15:22
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2022 15:22
Лист гарантія ст 17.pdf
21 липня 2022 15:22
витяг єдр.pdf
21 липня 2022 15:22
відомості ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2022 15:22
Електробезпека.rar
21 липня 2022 15:22
відгук ЄФ402 (ДНЗ 4).pdf
21 липня 2022 15:22
ISO 23932.pdf
21 липня 2022 15:22
витяг ПДВ.pdf
21 липня 2022 15:22
наказ Токаренко.pdf
21 липня 2022 15:22
Довідка МТБ.pdf
21 липня 2022 15:22
паспорт Токаренко.pdf
21 липня 2022 15:22
довідки з банку.pdf
21 липня 2022 15:22
Інф. довідка.pdf
21 липня 2022 15:22
виписка ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2022 15:22
Підтвердження МТБ.rar
21 липня 2022 15:22
Проект договру.pdf
21 липня 2022 15:22
статут.pdf
21 липня 2022 15:22
Пожежна безпека.rar
21 липня 2022 15:22
ліцензія.pdf
21 липня 2022 15:22
ВІдгук луків.pdf
21 липня 2022 15:22
аналогічні договори.rar

Публічні документи

22 липня 2022 09:47
Електронний підпис
22 липня 2022 09:46
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2022 09:46
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2022 09:46
Довідка-роз'яснення.pdf
22 липня 2022 09:46
Статут.pdf
22 липня 2022 09:46
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2022 09:46
Протокол 1.pdf
22 липня 2022 09:46
Ліцензія.pdf
22 липня 2022 09:46
Проєкт договору.pdf
22 липня 2022 09:46
Аналогічний Договір.pdf
22 липня 2022 09:46
Договір оренди.pdf
22 липня 2022 09:46
ДСТУ ISO 23932_22.SE.016.pdf
22 липня 2022 09:46
Довідка про МТБ.pdf
22 липня 2022 09:46
Техпаспорт АС 9742 ВТ.pdf
22 липня 2022 09:46
Лист-гарантія.pdf
22 липня 2022 09:46
Протокол 2.pdf
22 липня 2022 09:46
Посвідчення 2.pdf
22 липня 2022 09:46
Посвідчення 1.pdf
22 липня 2022 09:46
Посвідчення 3.pdf
22 липня 2022 09:46
Лист-відгук.pdf
22 липня 2022 09:46
Посвідчення 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО АРСЕНАЛ СТ-9 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРСЕНАЛ СТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
#37610680
Переможець 78 990,00
UAH з ПДВ
26 липня 2022 14:52

Документи

26 липня 2022 14:52
Електронний підпис
26 липня 2022 13:46
Протокол 44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2022 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
#37610680
78 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2022 14:52
Електронний підпис
26 липня 2022 13:46
Протокол 44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:07
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 11:54
Договір 49.pdf укладений
02 серпня 2022 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 78 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 165,00 UAH)