Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення та налаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для підвального приміщення (укриття) комунального закладу ЗДО №7 "Волиняночка"
Очікувана вартість
112 390,00 UAH
UA-2022-07-12-003456-a ● f27c0662669a46528f23b09fcc64aead
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №7 "ВОЛИНЯНОЧКА" ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26517545 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Луцька,90 |
Контактна особа: |
Нестерова Євгенія 380334235539 volunianochka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2022 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 112 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 561,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення та налаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для підвального приміщення (укриття) комунального закладу ЗДО №7 "Волиняночка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, вул.Луцька,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2022 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2022 10:43 |
№ 43 Пож.сигналіз.укриття (зміни).docx | |
12 липня 2022 12:22 |
№ 42 Пож.сигналіз.укриття.docx |
14 липня 2022 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2022 10:43 |
№ 43 Пож.сигналіз.укриття (зміни).docx
|
|||
12 липня 2022 12:22 |
№ 42 Пож.сигналіз.укриття.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12.
Дата подання: 13 липня 2022 10:20
Дата відповіді: 14 липня 2022 10:29
У кваліфікцаійних вимогах до учасників встановлена вимога: Додатково на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12. Шановний Замовнику, НПАОП 0.00-7.11-12 "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників", затверджені Наказом МНС України від 25.01.2012 р. № 67. Відповідно до п. 1.1. даного НПАОП 0.00-7.11.12, сфера застосування: 1.1. Загальні вимоги стосовно забезпечення РОБОТОДАВЦЯМИ охорони праці працівників (далі – Вимоги) встановлюють вимоги щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство), безпечного використання працівниками засобів праці, забезпечення навчання працівників і залучення їх до вирішення питань охорони праці, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств. Звертаємо Вашу увагу, що даний НПАОП стосується САМЕ РОБОТОДАВЦІВ! Керівник робіт НЕ Є РОБОТОДАВЦЕМ, він такий же найманий працівник, як і інші інженерно-технічні праціники. Роботодавцем є - директор, або ж засновник, власник підприємства! Внесіть відповідні зміни та видаліть дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання (вимогу) «на керівника робіт надати посвідчення та протокол з НПАОП 0.00-7.11-12», повідомляємо про таке.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вбачається із Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимога про надання посвідчення та протоколу з НПАОП 0.00-7.11-12 (далі – Вимоги) на керівника робіт стосується всіх учасників закупівлі, тому відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що пунктом 1.1. Вимог зазначено, зокрема, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання працівників інших підприємств. У відповідності до пункту 1.2. Вимог їх дія поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності.
Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Також відповідно до ч. 3 статті 14 цього Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація.
Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вбачається із Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимога про надання посвідчення та протоколу з НПАОП 0.00-7.11-12 (далі – Вимоги) на керівника робіт стосується всіх учасників закупівлі, тому відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що пунктом 1.1. Вимог зазначено, зокрема, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання працівників інших підприємств. У відповідності до пункту 1.2. Вимог їх дія поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності.
Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Також відповідно до ч. 3 статті 14 цього Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація.
Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Дата подання: 13 липня 2022 10:37
Дата відповіді: 14 липня 2022 10:52
Вимога: 4.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (сформований не раніше місяця, в якому оголошено цю закупівлю). Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі". По-перше, інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритою та міститься у відкритому державному реєстрі. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. По-друге, враховуючи дію воєнного стану на території України, відповідний сайт для отримання такого Витягу https://minjust.gov.ua/news/ministry/vidomosti-z-edinogo-derjavnogo-reestru-yakiy-mehanizm-otrimannya - на даний момент є обмежений дії, та не функціонує. То яким чином учасники повинні отримати такий Витяг, до кінцевого терміну подання своїх пропозицій, щоб він відповідав ВАшій вимозі і був отриманий не раніше місяця, в якому оголошено цю закупівлю? Внесіть відповідні зміни та видаліть дану вимогу, або сформулюйте її так, що учасники можуть надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий у 2022 році (хоча б).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2022 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
78 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО АРСЕНАЛ СТ-9 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРСЕНАЛ СТ |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Переможець |
78 990,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 11:54
|
Договір 49.pdf | укладений |
02 серпня 2022 11:53
|