Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трамвайні рейки з комплектуючими
Очікувана вартість
2 685 000,00 UAH
UA-2022-07-11-007011-a 80c18f99b9c24085b7ac54d86971046a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коломієць Ірина

380432671020 irinakolomiiets5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія»
Код ЄДРПОУ: 03327925
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29
Контактна особа: Коломієць Ірина
380432671020
irinakolomiiets5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2022 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 17:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 11:12
Очікувана вартість: 2 685 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 тони
Рейки Р-65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 34946110-4 — Рейки
20.1 тони
Підкладки Д-65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
0.55 тони
Клема ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 34946231-8 — Рейкові клеми
130 пара
Накладки 2Р-65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність оголошеної процедури ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 12 липня 2022 15:39
Дата відповіді: 12 липня 2022 17:12
Чи ознайомився Замовник із ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" перед публікацією даного оголошення, адже дана закупівля опублікована не у відповідності до Закону? Стаття 3. Сфера застосування Закону 1. Цей Закон застосовується: 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; 2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; 3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті. {Пункт 3 частини першої статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до змісту ст. 14 Закону, учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Зазначений перелік предметів звернення є вичерпний та розширеному трактуванню не підлягає, та не включає надання Замовником оціночних суджень стосовно обізнаності його посадових та службових осіб із нормами права, зокрема, та інтелектуальних здібностей в цілому. З огляду на вищенаведене, звернення не підлягає розгляду.
Відповідність оголошеної процедури ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 12 липня 2022 15:46
Дата відповіді: 12 липня 2022 17:11
Звертаємо Вашу увагу, що враховуючи суму закупівлі, а також відповідно до ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"- це не "Спрощена закупівля", а "Відкрити торги" просимо вас опублікувати закупівлю у відповідності до Закону
Відповідь: Доброго дня, Проведення закупівлі реалізовано у відповідності до вимог чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-11-007011-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКИНЕСТ РЕЙЛ ЮЕЙ", Код ЄДРПОУ:40433290
Дата подання: 12 липня 2022 09:35
можливість розділення закупівлі на окремі лоти
Звертаємося до Замовника, як Постачальник продукції, яку Замовник планує закупити. З метою створення конкурентоспроможного середовища, просимо розглянути можливість розділення закупівлі на окремі лоти, а саме винести в окремий лот Рейки Р-65 (56 тон).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2022 14:42
Доброго дня! Поділ на лоти Замовник не вбачає доцільним

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2022 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА "АГРОПРОМШЛЯХБУДІНДУСТРІЯ",КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО 2 007 169,88
UAH з ПДВ
2 007 169,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМЗАЛІЗНИЧПОСТАЧ" 2 512 680,00
UAH з ПДВ
2 512 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА "АГРОПРОМШЛЯХБУДІНДУСТРІЯ",КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМЗАЛІЗНИЧПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА "АГРОПРОМШЛЯХБУДІНДУСТРІЯ",КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13314254
Переможець 2 007 169,88
UAH з ПДВ
25 липня 2022 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2022 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА "АГРОПРОМШЛЯХБУДІНДУСТРІЯ",КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13314254
2 007 169,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2023 16:05
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 09:26
Договір АГРОПРОМШЛЯХБУДІНДУСТРІЯ від 27.07.22.pdf укладений
27 липня 2022 09:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 007 169,88
UAH (в тому числі ПДВ 334 528,31 UAH)