Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором
code NK 024:2019 "Classifier of medical devices" 40642 - SPECT system, rotating detector head
code NK 024:2019 "Classifier of medical devices" 40642 - SPECT system, rotating detector head
Очікувана вартість
34 750 000,00 UAH
UA-2022-07-11-006239-a ● c961b0aa42414afa849a453b368325b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380380380382 HOODKKT2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Khmelnytsky Regional Oncology Center |
National ID: | 01981224 |
Contact point: |
+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Kostyantyn Ihorovych Shevchuk +380380380382 HOODKKT2016@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2022 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 34 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 липня 2022 18:02 |
Enquiries until: | 01 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 34 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 173 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40642 — Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором
code NK 024:2019 "Classifier of medical devices" 40642 - SPECT system, rotating detector head
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому п. 1.4. цього Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2022 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2022 15:38 |
4.2. Додаток_2.docx | |
11 липня 2022 15:38 |
4.1. Додаток 1.docx | |
11 липня 2022 15:38 |
4._ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-11-006239-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 липня 2022 23:42
terms
Please use professional contract for Martial Law as used in UA-2022-07-14-008196-a and other MZU procurement. Attached for easy reference. 100% advance only against bank guarantee.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2022 14:40
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно ч. 1 ст. 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Під час розробки тендерної документації, у тому числі Додатку №2 (проект договору), замовником дотримано усіх норм чинного законодавства України. У своїй діяльності Замовник дотримується норм чинного законодавства України, в тому числі в частині встановлення умов оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг, які здійснюються згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 10 ч.1 ст. 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія
Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Тобто, Замовник на власний розсуд обирає, чи встановлювати в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим, повідомляємо Вас, що Указом Президента України № 64/2022 запроваджено воєнний стан з 24.02.2022 року. В подальшому його було продовжено до 23.08.2022 року (ЗУ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 № 2263-ІХ).
Враховуючи триваючий режим воєнного стану та його правові особливості, а також нестабільну ситуацію в країні, яка має тенденцію до різких змін, Замовником встановлено умови тендерної документації таким чином, щоб максимально сприяти участі широкого кола учасників та провести закупівлю з дотриманням принципів недискримінації, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розробки тендерної документації на закупівлю товару: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)» Замовником було враховано ситуацію, що склалася внаслідок військової агресії проти нашої країни та не вимагає надання забезпечення тендерних пропозицій.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Відповідно до п. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно ч. 1 ст. 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Під час розробки тендерної документації, у тому числі Додатку №2 (проект договору), замовником дотримано усіх норм чинного законодавства України. У своїй діяльності Замовник дотримується норм чинного законодавства України, в тому числі в частині встановлення умов оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг, які здійснюються згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 10 ч.1 ст. 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія
Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Тобто, Замовник на власний розсуд обирає, чи встановлювати в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим, повідомляємо Вас, що Указом Президента України № 64/2022 запроваджено воєнний стан з 24.02.2022 року. В подальшому його було продовжено до 23.08.2022 року (ЗУ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 № 2263-ІХ).
Враховуючи триваючий режим воєнного стану та його правові особливості, а також нестабільну ситуацію в країні, яка має тенденцію до різких змін, Замовником встановлено умови тендерної документації таким чином, щоб максимально сприяти участі широкого кола учасників та провести закупівлю з дотриманням принципів недискримінації, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розробки тендерної документації на закупівлю товару: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)» Замовником було враховано ситуацію, що склалася внаслідок військової агресії проти нашої країни та не вимагає надання забезпечення тендерних пропозицій.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2022-07-11-006239-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 липня 2022 15:01
your answer
To open performance guarantee TO YOU is no problem at all. Problem in security of YOUR PAYMENT. No one insurance company is providing liability insurance policy for non-payment from Ukraine. Do you know, that Ukraine is now close to default as has 135 billion UAH negative balance? I do not say about war. Mariupol hospital asked us in December for MRI machine with 30 days payment. Where is this hospital now? If somebody delivers - whom he sens an invoice? Putin?
My advise is to be realistic. Tender is not GOSSNAB order. It is business. And your terms must be not only workable, but attractive for sellers. For now it is neither nor.
Розгорнути
Згорнути
My advise is to be realistic. Tender is not GOSSNAB order. It is business. And your terms must be not only workable, but attractive for sellers. For now it is neither nor.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2022 13:45
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Дана процедура закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Порядок здійснення оплати визначено розділом ІІІ проекту Договору (Додаток 2 до тендерної документації).
Так, згідно п. 3.9 розділу ІІІ проекту Договору, розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому п. 1.4. цього Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки.
У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Враховуючи вищезазначене, жодних змін до умов оплати Замовником внесено не буде.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором.
Умови договору про закупівлю визначенні у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, з урахуванням прав та інтересів обох сторін договору.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Дана процедура закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Порядок здійснення оплати визначено розділом ІІІ проекту Договору (Додаток 2 до тендерної документації).
Так, згідно п. 3.9 розділу ІІІ проекту Договору, розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому п. 1.4. цього Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки.
У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Враховуючи вищезазначене, жодних змін до умов оплати Замовником внесено не буде.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором.
Умови договору про закупівлю визначенні у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, з урахуванням прав та інтересів обох сторін договору.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2022-07-11-006239-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 липня 2022 15:47
your answer
we wish you success
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2022 13:03
Дякуємо за Ваше звернення та побажання.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 14:40 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2022 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 11.07.2022 року номер оголошення в системі «PROZORRO» UA-2022-07-11-006239-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)». Проте, під час проведення процедури закупівлі, замовником виявлено порушення, яке неможливо виправити, а саме невірно визначено очікувану вартість предмету закупівлі «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)». У зв’язку із технічною неможливістю внесення змін до річного плану закупівель необхідно відмінити процедуру закупівлі на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно із п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
27 липня 2022 14:40
|
Електронний підпис |
27 липня 2022 14:30
|
Протокол |