Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пристрій для запису медичних зображень)
Очікувана вартість
10 061 200,00 UAH
UA-2022-07-08-008017-a 8de5379d5a2b4cdd9f36369b6b1ecf70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чічкан Микита

+380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Чічкан Микита
+380636519025
m.chichkan@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 12:00
Початок аукціону: 25 липня 2022 13:23
Очікувана вартість: 10 061 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 одиниця
Пристрій для запису медичних зображень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33197000-7 — Комп’ютерне обладнання медичного призначення
НК 024:2019: 63260 — Блок запису ендоскопічного відеозображення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання Товару за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2022 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Контакт"" 9 492 000,00
UAH
7 784 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013" 10 010 880,00
UAH
7 790 000,00
UAH
Документи
ТОВ АПРЕНА 9 560 000,00
UAH
7 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 серпня 2022 15:48
Електронний підпис
04 серпня 2022 15:46
Електронний підпис
22 липня 2022 11:41
Електронний підпис
22 липня 2022 11:25
Аналогічні договори.pdf
22 липня 2022 11:25
Статутні документи.pdf

Публічні документи

15 липня 2022 12:41
Електронний підпис
15 липня 2022 12:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Контакт""

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013"

ТОВ АПРЕНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Контакт""
#19422086
Переможець 7 784 000,00
UAH
01 серпня 2022 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2022 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Контакт""
#19422086
7 784 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2023 14:24
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 14:20
ДУ3 до дог. №09_219-08_2022.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 19:18
ДУ3 до дог. №09_219-08_2022.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 19:16
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 13:03
ДУ2 до дог.№09_219-08_2022.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 09:35
ДУ1 до дог.№09_219-08_2022.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 09:34
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 16:31
Дог. 09_219-08_2022.pdf укладений
09 серпня 2022 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/219-08/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/219-08/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/219-08/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода оприлюднена повторно, у зв'язку з технічними проблемами.
Номер договору про закупівлю: 09/219-08/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 7 784 000,00
UAH