Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій з додатковим картриджем підвищеної ємності)
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2022-07-08-005002-a b048c03d32354dbda7ac24674d818fef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Рудобаба

+380442783698 av.rudobaba@kyiv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 38620155
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13
Контактна особа: Анастасія Рудобаба
+380442783698
av.rudobaba@kyiv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2022 09:01
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій з додатковим картриджем підвищеної ємності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2022 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 09:03
ТТХ БФП 2022 ..doc
11 липня 2022 13:49
ТТХ БФП 2022 (3).doc
08 липня 2022 14:02
Проект договору(2).docx
14 липня 2022 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 09:03
ТТХ БФП 2022 ..doc
11 липня 2022 13:49
ТТХ БФП 2022 (3).doc
08 липня 2022 14:02
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (БФП)(1).doc
08 липня 2022 14:02
Проект договору(2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оригінальність картриджів. Наявність блокування друку. Наявність факса, модуля Wi-Fi. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 13 липня 2022 12:05
Дата відповіді: 14 липня 2022 08:54
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1. Чи принципово для Вас поставка оригінальних картриджів чи можлива поставка сумісних витратних матеріалів? 2. Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки картриджу без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 3.Чи є для Вас важливим критерієм, наявність в пристроях вбудованого факса та модуля Wi-Fi? 4. Чи важливий параметр щільність паперу (мін) - 50 г/м? Чи може бути щільність паперу 60 г/м - 220 г/м²? 5. Ви прибрали з тендерної документації вимогу "надати документи, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) Учасника з виробником товару або з офіційним представництвом виробника". Просимо пояснити, яким чином Ви зможете перевірити, що Вам передана не контрабандна (або неякісна) техніка, якщо за серійними номерами це перевірити не можливо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Картридж повинен бути оригінальним, не відновленим, в оригінальній заводській упаковці.
2. Пристрої не повинні містити чіпів. Відповідні уточнення буде внесено Замовником до умов технічної документації.
3. Наявність в пристроях вбудованого факсу та модуля Wi-Fi, відповідно до заялених умов вказаних в технічній документації.
4. Заявлена щільність паперу (мін) 50 г/м, не є кретично важливим показником, та може становити від (мін) 60 г/м.
5. Механізмів виявлення контрабандної продукції є достатньо. У Замовника залишається можливість виявлення походження товару через офіційні запити, тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-08-005002-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 10 липня 2022 12:11
1
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».


Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2022 13:48
В документацію закупівлі внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2022 09:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАНАРА" 288 999,90
UAH з ПДВ
288 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2022 23:30
Електронний підпис
18 липня 2022 16:30
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2022 16:30
Наказ.pdf
18 липня 2022 16:30
Гарантійний лист.pdf
18 липня 2022 16:30
Паспорт та ІПН.pdf
18 липня 2022 16:30
ДСТУ ISO 9001_2015.pdf
18 липня 2022 16:30
Виписка.pdf
18 липня 2022 16:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2022 16:30
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2022 16:30
Опис.pdf
18 липня 2022 16:30
Протокол.pdf
18 липня 2022 16:30
Статут.pdf
18 липня 2022 16:30
Витяг.pdf
18 липня 2022 16:30
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАНАРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАНАРА"
#44319152
Переможець 288 999,90
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:22

Документи

29 липня 2022 13:22
Електронний підпис
29 липня 2022 13:21
Повідомленя.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2022 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАНАРА"
#44319152
288 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2022 13:22
Електронний підпис
29 липня 2022 13:21
Повідомленя.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 15:53
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 14:54
Дог.113Г-08-22.pdf укладений
10 серпня 2022 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 288 999,90
UAH (в тому числі ПДВ 48 166,65 UAH)