Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (09111400-4 Деревне паливо - Паливні брикети з деревини твердих порід типу «Нестро»)
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2022-07-08-002157-a d7d4bb049f9b4531a5445b979f8287ef
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Беда

+380677163784 tz33392591@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТИНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БАХМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33392591
Місцезнаходження: 16560, Україна , Чернігівська обл., село Тиниця, вулиця Центральна, будинок 8
Контактна особа: Галина Беда
+380677163784
tz33392591@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 10:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2022 10:57
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7.5 тонни
Паливні брикети з деревини твердих порід типу «Нестро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16560, Україна, Чернігівська область, с. Тиниця, вул. Центральна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником на підставі виставленого рахунку – фактури та видаткової накладної на отриманий Товар шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Учасника не пізніше 10 банківських днів з дати поставки товару. Оплата Товару здійснюється у разі наявності в межах відповідних бюджетних асигнувань, згідно бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2022 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 11:00
технічні характеристи .doc
08 липня 2022 11:00
Оголошення (1).doc
08 липня 2022 11:00
Лист згода.rtf
08 липня 2022 11:00
Форма пропозиції.doc
08 липня 2022 11:00
проектДОГОВОРУ.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій