Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали, фірмові бланки з нумерацією та інші бланки для Управління
Очікувана вартість
11 820,00 UAH
UA-2022-07-06-007665-a 1180e48da6df4136812797f41f279772
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2242 штуки
Журнали, фірмові бланки з нумерацією та інші бланки для Управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 2.1. Учасник повинен Замовнику надати Товар якість якого відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно-правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду товару. 2.2. Учасник гарантує якість поставленого товару та можливість його експлуатації і використання за його призначенням, протягом гарантійного строку - 12 (дванадцять) календарних місяців від дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на товар. 2.3. У разі виявлення Замовником протягом гарантійного строку недоліків у поставленому товарі, він письмово повідомляє про них Учасника не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дня виявлення таких недоліків і запрошує його для складення відповідного акта про виявлені недоліки (дефекти) товару та проведення їх обміну на якісні товари. 2.4. Учасник гарантує дотримання вимог пункту 2.1. Договору щодо якості поставленого товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

06 липня 2022 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інформаційно - видавниче агентство «ІВА»
#13600463
Переможець 11 820,00
UAH
06 липня 2022 17:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 15:51
Договір 1225.pdf укладений
06 липня 2022 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 820,00
UAH