Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класний журнал 1-4 клас, класний журнал 5-11 клас, табель навчальних досягнень для учнів: 1-4 класів, табель навчальних досягнень для учнів: 5-11 класів, журнал планування та обліку роботи гуртка, особова справа учня (учениці), книга наказів з основної діяльності, книга наказів з кадрових питань, журнал обліку пропущених і заміщених уроків, книга протоколів засідань педагогічної ради, журнал обліку щоденного відвідування групи дітьми закладу дошкільної освіти, журнал обліку роботи групи ДЮСШ, журнал групи продовженого дня, книга записів наслідків внутрішкільного контролю, журнал індивідувльних та групових уроків, журнал групових уроків, індивідуальний план учня, робочий план групових предметів, книга обліку свідоцтв про позашкільну освіту, книга реєстрації наказів (ф24), журнал обліку роботи концертмейстра (ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Очікувана вартість
105 575,00 UAH
UA-2022-07-05-007107-a 1ac14c0b3377438fb0e9fcc15d4938a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, Dzherelna Street, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2022 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 105 575,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 528,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 1-4 КЛАС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
180 штуки
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 5-11 КЛАС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1500 штуки
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ:1-4КЛАСІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3100 штуки
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ПЛАНУВАННЯ ТА ОБЛІКУ РОБОТИ ГУРТКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
500 штуки
ОСОБОВА СПРАВА УЧНЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА НАКАЗІВ З ОСНОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
КНИГА НАКАЗІВ З КАДРОВИХ ПИТАНЬ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ПРОПУЩЕНИХ ТА ЗАМІНЕНИХ УРОКІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ЩОДЕННОГО ВІДВІДУВАННЯ ГРУПИ ДІТЬМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
30 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ ГРУПИ ДЮСШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
ЖУРНАЛ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА ЗАПИСІВ НАСЛІДКІВ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
80 штуки
ЖУРНАЛ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТА ГРУПОВИХ УРОКІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ГРУПОВИХ УРОКІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50 штуки
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН УЧНЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
16 штуки
РОБОЧИЙ ПЛАН ГРУПОВИХ ПРЕДМЕТІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
КНИГА ОБЛІКУ СВІДОЦТВ ПРО ПОЗАШКІЛЬНУ ОСВІТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
4 штуки
КНИГА РЕЄСТРАЦІЇ НАКАЗІВ(ф24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за договором настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2022 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 16:45
2_шкільна_документація_08_07_2022 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 липня 2022 16:51
1_шкільна_документація_01_07_2022.doc
08 липня 2022 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2022 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 16:45
2_шкільна_документація_08_07_2022 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
08 липня 2022 16:42
2_шкільна_документація_08_07_2022 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 липня 2022 16:51
1_шкільна_документація_01_07_2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фрейдун Ірина Володимирівна 105 215,00
UAH з ПДВ
105 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2022 18:12
Електронний підпис
12 липня 2022 18:10
Аналогічний договір.pdf
12 липня 2022 18:10
Виписка ЄДР.pdf
12 липня 2022 18:10
Довідка відкр.рах.pdf
12 липня 2022 18:10
Довідка субпідряд001.pdf
12 липня 2022 18:10
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
12 липня 2022 18:10
Паспорт_ код.pdf
12 липня 2022 18:10
Техпаспорт.pdf
12 липня 2022 18:10
витяг.pdf
12 липня 2022 18:10
довідка транспорт002.pdf
12 липня 2022 18:10
договір транспорт002.pdf
12 липня 2022 18:10
лист виробника.pdf
12 липня 2022 18:10
ліцензія001.pdf
12 липня 2022 18:10
проєкт дог.pdf
12 липня 2022 18:10
тех.завд.pdf
12 липня 2022 18:10
цін.пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фрейдун Ірина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фрейдун Ірина Володимирівна
#2978021127
Переможець 105 215,00
UAH з ПДВ
13 липня 2022 15:33

Документи

13 липня 2022 15:33
Електронний підпис
13 липня 2022 15:31
2-Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2022 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фрейдун Ірина Володимирівна
#2978021127
105 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2022 15:33
Електронний підпис
13 липня 2022 15:31
2-Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 10:37
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 16:52
дод уг 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 10:43
дод уг шк документація.pdf зміни до договору
12 серпня 2022 10:43
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 14:43
Договір С22-07 укладений
18 липня 2022 14:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 1-4 КЛАС 135 штуки 210,00
UAH
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 5-11 КЛАС 180 штуки 220,00
UAH
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ:1-4КЛАСІВ 1500 штуки 3,50
UAH
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ 3100 штуки 3,40
UAH
ЖУРНАЛ ПЛАНУВАННЯ ТА ОБЛІКУ РОБОТИ ГУРТКА 10 штуки 50,00
UAH
ОСОБОВА СПРАВА УЧНЯ 500 штуки 12,00
UAH
КНИГА НАКАЗІВ З ОСНОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 штуки 140,00
UAH
КНИГА НАКАЗІВ З КАДРОВИХ ПИТАНЬ 3 штуки 140,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ПРОПУЩЕНИХ ТА ЗАМІНЕНИХ УРОКІВ 10 штуки 55,00
UAH
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ 5 штуки 140,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ЩОДЕННОГО ВІДВІДУВАННЯ ГРУПИ ДІТЬМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 50 штуки 55,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ ГРУПИ ДЮСШ 30 штуки 55,00
UAH
ЖУРНАЛ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 5 штуки 125,00
UAH
КНИГА ЗАПИСІВ НАСЛІДКІВ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ 5 штуки 140,00
UAH
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ 2 штуки 100,00
UAH
ЖУРНАЛ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТА ГРУПОВИХ УРОКІВ 80 штуки 30,00
UAH
ЖУРНАЛ ГРУПОВИХ УРОКІВ 10 штуки 55,00
UAH
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН УЧНЯ 50 штуки 40,00
UAH
РОБОЧИЙ ПЛАН ГРУПОВИХ ПРЕДМЕТІВ 16 штуки 55,00
UAH
КНИГА ОБЛІКУ СВІДОЦТВ ПРО ПОЗАШКІЛЬНУ ОСВІТУ 1 штуки 100,00
UAH
КНИГА РЕЄСТРАЦІЇ НАКАЗІВ(ф24) 4 штуки 100,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТРА 10 штуки 35,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк поставки товару
Номер договору про закупівлю: С22-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: С22-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 1-4 КЛАС 135 штуки 210,00
UAH
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 5-11 КЛАС 180 штуки 220,00
UAH
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ:1-4КЛАСІВ 1500 штуки 3,50
UAH
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ 3100 штуки 3,40
UAH
ЖУРНАЛ ПЛАНУВАННЯ ТА ОБЛІКУ РОБОТИ ГУРТКА 10 штуки 50,00
UAH
ОСОБОВА СПРАВА УЧНЯ 500 штуки 12,00
UAH
КНИГА НАКАЗІВ З ОСНОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 штуки 140,00
UAH
КНИГА НАКАЗІВ З КАДРОВИХ ПИТАНЬ 3 штуки 140,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ПРОПУЩЕНИХ ТА ЗАМІНЕНИХ УРОКІВ 10 штуки 55,00
UAH
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ 5 штуки 140,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ЩОДЕННОГО ВІДВІДУВАННЯ ГРУПИ ДІТЬМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 50 штуки 55,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ ГРУПИ ДЮСШ 30 штуки 55,00
UAH
ЖУРНАЛ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 5 штуки 125,00
UAH
КНИГА ЗАПИСІВ НАСЛІДКІВ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ 5 штуки 140,00
UAH
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ 2 штуки 100,00
UAH
ЖУРНАЛ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТА ГРУПОВИХ УРОКІВ 80 штуки 30,00
UAH
ЖУРНАЛ ГРУПОВИХ УРОКІВ 10 штуки 55,00
UAH
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН УЧНЯ 50 штуки 40,00
UAH
РОБОЧИЙ ПЛАН ГРУПОВИХ ПРЕДМЕТІВ 16 штуки 55,00
UAH
КНИГА ОБЛІКУ СВІДОЦТВ ПРО ПОЗАШКІЛЬНУ ОСВІТУ 1 штуки 100,00
UAH
КНИГА РЕЄСТРАЦІЇ НАКАЗІВ(ф24) 4 штуки 100,00
UAH
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТРА 10 штуки 35,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 105 215,00
UAH