Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Технічне переоснащення теплового вузла шляхом встановлення індивідуального теплового пункту (ІТП) в будинку, що підключений до котельні РК-11, за адресою вул. Князів Острозьких, 83а в м. Житомирі (коригування)»
Очікувана вартість
9 422,40 UAH
UA-2022-07-04-005643-a ad32a102c7124f13b7f7440f7128facc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгій Якимчук

+380931491402 rabota8988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35343771
Вебсайт: http://tke.org.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48
Контактна особа: Георгій Якимчук
+380931491402
rabota8988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2022 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2022 11:29
Очікувана вартість: 9 422,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Технічне переоснащення теплового вузла шляхом встановлення індивідуального теплового пункту (ІТП) в будинку, що підключений до котельні РК-11, за адресою вул. Князів Острозьких, 83а в м. Житомирі (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Князів Острозьких, 83а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт з відтермінуванням платежу до 120 (ста двадцяти) календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2022 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 15:59
Додаток №1 Технічні вимогим зі змінами.doc
07 липня 2022 15:59
оголошення зі змінами.doc
04 липня 2022 15:46
Додаток №2 Проект договору.docx
07 липня 2022 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 15:59
Додаток №1 Технічні вимогим зі змінами.doc
04 липня 2022 15:46
Додаток №1 Технічні вимогим.doc
07 липня 2022 15:59
оголошення зі змінами.doc
04 липня 2022 15:46
оголошення.doc
04 липня 2022 15:46
Додаток №2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-04-005643-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, Код ЄДРПОУ:36047326
Дата подання: 06 липня 2022 21:52
дискримінаціні вимоги
Відповідно до Додатку 1 до оголошення "технічних вимог", Учасник закупівлі повинен продемонструвати та підтвердити наявність загального досвіду роботи не менше 15 років в будівництві та не менше 5 років досвіду здійснення технічного нагляду, шляхом подачі резюме (копія трудової книжки, або інші підтверджуючі документи).
Вказана вимога стосується лише фізичної особи.
Вимагаємо видалити вказану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною по відношенню до учасників юридичних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2022 15:40
Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесенні зміни в технічну документацію.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2022 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИХАЙЛОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ" 3 810,00
UAH з ПДВ
3 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ" 4 272,00
UAH з ПДВ
4 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2022 05:24
Електронний підпис
14 липня 2022 05:22
6. Проект Договору.pdf
14 липня 2022 05:22
1. Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2022 05:22
3. Кр-рії_ст.17.pdf
14 липня 2022 05:22
2. Кр-рії_ст.16.pdf
14 липня 2022 05:22
5. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

13 липня 2022 20:45
Електронний підпис
13 липня 2022 20:45
витяг ПДВ.pdf
13 липня 2022 20:45
скріншоти з реєстру.pdf
13 липня 2022 20:45
виписка з єдр .pdf
13 липня 2022 20:45
довiдка фізособа.pdf.p7s
13 липня 2022 20:45
довiдка фізособа.pdf
13 липня 2022 20:45
довідка працівники.pdf
13 липня 2022 20:45
трудова.pdf
13 липня 2022 20:45
витяг єдр.pdf
13 липня 2022 20:45
сертифікати.pdf
13 липня 2022 20:45
технічні вимоги.pdf
13 липня 2022 20:45
технічні вимоги.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МИХАЙЛОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИХАЙЛОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2611706859
Відхилено 3 810,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 14:43
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 4 272,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 14:44

Документи

20 липня 2022 14:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2022 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
4 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 15:40
479-22-1.PDF зміни до договору
02 січня 2023 15:37
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 10:04
Договір № 479-22.PDF укладений
29 липня 2022 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 479-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 479-22/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML