Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лави для оснащення тимчасових укриттів
Очікувана вартість
12 585 600,00 UAH
UA-2022-07-01-006214-a a23e63e5d76843e387c8c13998530108
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Лебедюк

+380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Лебедюк
+380634075064
mary.lebedyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 23:59
Початок аукціону: 21 липня 2022 11:49
Очікувана вартість: 12 585 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 928,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


У зв'язку з нагальною потребою для оснащення укриття, закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5520 штуки
Лава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2022 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2022 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 22:27
Додаток 2 - Проект_договору – нова редакція.docx
01 липня 2022 16:41
Додаток 2 - Проект_договору.docx
07 липня 2022 22:27
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв нова редакція.docx
01 липня 2022 16:41
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв.docx
07 липня 2022 22:27
Додаток 1 - Технiчнi,_якiснi_та_кiлькiснi_вимоги – нова редакція.docx
04 липня 2022 11:05
Додаток 1 - Технiчнi,_якiснi_та_кiлькiснi_вимоги – нова редакція.docx
01 липня 2022 16:41
Додаток 1 - Технiчнi,_якiснi_та_кiлькiснi_вимоги.docx
07 липня 2022 22:27
Оголошення про проведення закупiвлi – нова редакція.doc
04 липня 2022 11:05
Оголошення про проведення закупiвлi – нова редакція.doc
01 липня 2022 16:41
Оголошення про проведення закупiвлi.doc
01 липня 2022 16:41
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
01 липня 2022 16:41
Додаток 5 - Пропозицiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо товару.
Дата подання: 03 липня 2022 12:01
Дата відповіді: 04 липня 2022 10:43
Доброго дня шановний Замовник. Просимо надати відповідь, виконавець при постачання товару власними силами буде кріпити лави до поду, чи лише поставити їх в зібраному стані?
Відповідь: Доброго дня. Згідно вимог Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупвлі зазначено, що "Умови поставки: послуги з транспортування, розвантаження, збірки та розстановки меблів в приміщеннях закладу здійснюються за рахунок постачальника, окремо не сплачуються та включаються до загальної вартості товару."
Тобто кріплення лав до полу повинно бути виконано Постачальником.
По технічним вимогам
Дата подання: 04 липня 2022 14:09
Дата відповіді: 05 липня 2022 21:14
Як виробник лавок Учасник зазначає,що лавки для підвалів повинні виготовлятись з металу а не ДСП, тому що ДСП це пресована деревина ,вироби з якої повинні експлатуватись в сухих приміщеннях з відсутністю вологи, що ніяк не відповідає їх умовам експлуатації в підвалах приміщень.Просимо Вас переглянути матеріал з якого будуть вироблені лавки і замість ДСП зазначити метал.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Наказу № 579 від 09.07.2018 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» обладнання найпростіших укриттів повинно забезпечувати можливість безперервного перебування в них населення впродовж не менше ніж 48 годин. З цією метою найпростіші укриття забезпечуються: місцями для сидіння (лежання) - лавками, нарами, стільцями, ліжками тощо.
Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та повинні бути виготовлені з матеріалів не шкідливих для здоров’я дітей. З урахуванням потенційної необхідності довготривалого перебування дітей в укриттях металеві елементи, при зниженні температури, можуть призвести до негативного впливу на здоров’я дітей.
Технічне питання
Дата подання: 04 липня 2022 14:26
Дата відповіді: 05 липня 2022 21:15
1. Документ, навіть розроблений на підставі міжнародного стандарту, відповідно до Ст.16 Закону України “Про стандартизацію” має статус “стандарт підприємства” і може застосовуватись лише самим підприємством розробником (під особисту відповідальність). 2. Вимога застосування “стандарту” із невизначеним правовим статусом “SIC.COVID-FREE:2020”, замість міжнародно схваленого стандарту ISO/PAS 45005:2020 містить необґрунтовані обмеження, що суперечить принципам Ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. 3. Вимога провести оцінку компанії на відповідність документу “SIC.COVID-FREE:2020”, що є монопольною власністю приватної компанії, яка на власний розсуд приймає рішення про надання цього документу або про відмову у наданні, створює додаткові штучні перешкоди для Учасників, та містить ознаки корупції, що суперечить принципам п.6 ч.1 Ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі викладеного, для приведення тендерної документації у відповідність з вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОСИМО скасувати кваліфікаційний відповідний критерій , або викласти його у наступній редакції: Оригінал або копія діючого сертифіката , виданого на ім'я учасника, яким посвідчується відповідність вимогам стандарту міжнародному стандарту ISO/PAS 45005:2020 «Управління гігієною та безпекою праці — Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постановою № 630 від 27.05.2022 р. урядом було продовжено карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
Постановою № 10 від 06.09. 2021 р. затверджено протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби.
Відповідальність за організацію за виконання заходів покладається на засновника та керівника закладу освіти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 372 зобов’язано фізичних осіб і суб’єктів господарювання дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, а також відповідно до рішення Кабінету Міністрів про продовження в Україні карантину та режиму надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник вважає за необхідне встановити вимогу щодо надання Учасником сертифікату що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 (система протидії COVID- 19). Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даного сертифікату можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.
Період оплати
Дата подання: 04 липня 2022 15:40
Дата відповіді: 05 липня 2022 21:15
Чи можливо змінити період розрахунку за поставлений товар на 30 днів замість 120? Дуже тривалий період по розрахункам тим більше у нинішній ситуації.
Відповідь: Відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI (зі змінами) розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органові Казначейства України.
З урахуванням обмежень та черговості розрахунків встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 Замовник вважає необхідним встановити період розрахунку за поставлений товар 120 днів.
Щодо сертифікації?
Дата подання: 04 липня 2022 17:36
Дата відповіді: 05 липня 2022 21:16
Поясніть враховуючи те, що вами внесено абсолютно непотрібний сертифікат який повинен подати учасник, а саме SIC.COVID-FREE:2020, то може не проводьте тендер взагалі, а визначне переможця одразу. Дуже шкода, що поки наші хлопці борються за Україну на справжньому фронті, деякі посадовці ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, намагаються як завжди отримати хабар за виграш тендеру учасником який має зазадалегідь всі шанси на перемогу, адже він свій. Тому питання навіщо потрібен сертифікат SIC.COVID-FREE:2020, якщо Ві вимагаєте: 1. Копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015; 2. Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015; 3. Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, 4. Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги»; 5. Сертифікат відповідності, адже спірний сертифікат є похідним від всіх інших перелічених сертифікатів та має значно меншу силу аніж ті які зазначені Вами до внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постановою № 630 від 27.05.2022 р. урядом було продовжено карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
Постановою № 10 від 06.09. 2021 р. затверджено протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби.
Відповідальність за організацію за виконання заходів покладається на засновника та керівника закладу освіти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 372 зобов’язано фізичних осіб і суб’єктів господарювання дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, а також відповідно до рішення Кабінету Міністрів про продовження в Україні карантину та режиму надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник вважає за необхідне встановити вимогу щодо надання Учасником сертифікату що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 (система протидії COVID- 19).
Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даного сертифікату можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.
Договір
Дата подання: 05 липня 2022 11:54
Дата відповіді: 06 липня 2022 16:32
Просимо внести зміни до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - Проект договору не містить додатків 1,2, а тому Учаснику не зрозуміло яка інформація повинна бути зазначена в них. Відповідно до п.1.2 проекту договору кількість Товару, його асортимент (номенклатура за сортами, групами, видами, марками, типами) та ціна на Товар вказуються Постачальником у Специфікації (Додаток № 1), технічні характеристики у Додатку № 2 (Технічна специфікація). Пунктом 6.8. проекту договору передбачено, що Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору ( вимоги до облаштування автомобіля оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не зазначаються) . Пунктом 7.4.проекту договору зазначено, що у випадку встановлення на Товар гарантійного строку тривалість цього строку зазначається у відповідній специфікації. Пропонуємо додати до проекту договору додатки 1, 2 з урахуванням всіх вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. -пункти 4.1 та 12.1 щодо строку дії Договору не узгоджуються між собою. Крім того, оскільки договір буде укладатись керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) пропонуємо додати в проект договору умову про те, що строк дії цього договору може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні. - п. 5.8 проекту договору передбачає , що у випадку повного або часткового ненадання Постачальником Замовнику супровідної документації на Товар, а також у випадку, якщо ця документація не відповідає вимогам законодавства України або містить помилки, Замовник має право затримати оплату Товару (без нарахування та сплати будь – яких штрафних санкцій і пені та без відшкодування збитків) до моменту передання Замовнику, відповідно, документації, якої не вистачає, документації, приведеної у відповідність до законодавства України, документації, яка не містить помилок. Проте, умовами проекту договору не зазначений конкретний перелік супровідної документації на Товар. Такі умови проекту договору можуть призвести до необґрунтованої затримки оплати за поставлений Товар з боку Замовника. Пропонуємо виключити вказаний пункт проекту договору або передбачити умовами проекту договору конкретний перелік супровідної документації на Товар, який надає Постачальник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник закупівлі в своїй пропозиції повинен надати Проект договору із зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що викладений в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тобто в пропозиції Учасника повинен бути лише проект договору без додатків. Враховуючи предмет закупівлі додатками до укладеного договору будуть пропозиція (специфікація) Учасника за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) та технічні вимоги (Технічна специфікація) предмету закупівлі.
Пунктом 6.8. проекту договору зазначено, що автомобіль для перевезення готової продукції (або товару) повинен бути облаштований таким чином, щоб Замовник отримав готову продукцію (або товар) належного стану у відповідності умов визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо Пунктом 7.4. проекту договору відповідна інформація буде вказана в технічних вимогах (Технічна специфікація).
Щодо пунктів 4.1 та 12.1 проекту договору то було допущено технічно-механічну помилку.
Враховуючи , що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції учасника, тому щодо п. 5.8 проекту договору Учасник-переможець закупівлі повинен надати підтверджуючі документи що зазначені в пропозиції учасника .
гарантійні зобов"язання
Дата подання: 05 липня 2022 11:55
Дата відповіді: 06 липня 2022 16:32
- Додатком 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються гарантійні зобов’язання: не менше 24 місяців на виріб та не менше 10 років на фурнітуру. Пункт 7.2. проекту договору зазначає , що Постачальник гарантує якість Товарів у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на основний виріб, якщо інше не передбачено стандартами (технічними умовами) на основний виріб. Частина п'ята статті 269 Господарського кодексу України передбачає , що гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на основний виріб, якщо інше не передбачено договором або стандартами, технічними умовами (у разі наявності) на основний виріб. Таким чином, умови додатку 1 не узгоджуються з пунктом 7.2. проекту договору в частині гарантійного строку на виріб та фурнітуру. - Пункти 7.5 та 7.6 проекту договору не містять умову про те, що зобов’язання Постачальника за свій рахунок замінити неякісний Товар або за свій рахунок усунути (виправити) виявлені недоліки Товару виникає у Постачальника тільки в період гарантійного строку встановленого на товар. Частина шоста статті 269 Господарського кодексу України передбачає що Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. Отже, пункти 7.5 та 7.6 проекту договору суперечать частині шостій статті 269 Господарського кодексу України - Пунктом 8.8. проекту договору передбачено, що збитки (у тому числі, але не обмежуючись: нарахування штрафних санкцій з боку контролюючих органів), завдані Замовнику невиконанням або неналежним виконанням цього Договору підлягають відшкодуванню Постачальником, у разі наявності його вини, у повному обсязі. Постачальник, який порушив цей Договір при здійсненні ним підприємницької діяльності, відповідає за це порушення, якщо не доведе, що належне виконання виявилося неможливим внаслідок непереборної сили, згідно ч. 1, ст. 906 Цивільного кодексу України. Проте, частина 1 статті 906 Цивільного кодексу України зазначає відповідальність виконавця за порушення договору про надання послуг, а додаток 2 є договором поставки. Зазначена умова проекту договору є порушенням частини 1 статті 906 Цивільного кодексу України - Пунктом 8.9. проекту договору передбачено, що Постачальник відшкодовує суму штрафних санкцій чи або збитків понесених Замовником на підставі претензії, протягом 10 (десять) календарних днів з моменту отримання претензії, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Претензія направляється Постачальнику в будь-який зручний для Замовника спосіб та вважається отриманою Постачальником на шостий день після дня її відправлення Замовником. Вказана умова проекту договору щодо строку отримання Постачальником претензії суперечить нормам частини 5 статті 222 Господарського кодексу України (Претензія підписується повноважною особою заявника претензії або його представником та надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом або вручається адресатові під розписку). - Пунктом 7.6. проекту договору передбачено зокрема, якщо протягом вищезазначених строків Постачальник не усунув (не виправив) недоліки Товару або не замінив неякісний Товар на такий же якісний, Замовник має право як самостійно, так і з залученням третіх осіб здійснити усунення (виправлення) недоліків Товару або заміну неякісного Товару на такий же якісний. Зазначена умова проекту договору щодо заміни неякісного Товару на такий же якісний самостійно Замовником так і з залученням третіх осіб суперечить нормам статтей 678 Цивільного кодексу України, 269 Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником передбачено інші умови на основний виріб товару.
Замовник вважає за доцільне вимагати виправлення недоліків поставленого товару постачальником відповідно до встановлених в договорі умов.
Замовник вважає за доцільне виконання постачальником визначених умов у договорі в повному обсязі.
ціна за одиницю
Дата подання: 05 липня 2022 11:59
Дата відповіді: 06 липня 2022 16:33
Шановний Замовник чи упоноважена особа На підставі чого Вами визначена завищена ВТРИЧІ очікувана вартість закупівлі. Хто для всіх Замовників м.Дніпра складав таке ТЕХІЧНЕ завдання ! Ознайомтеся з закупівлею UA-2022-03-07-000507-a! Може зекономити для держави та народу України кошти та купите більш зручні лавки!!!!
Відповідь: Очікувана вартість визначена за результатами проведеного моніторингу та включає доставку, навантаження, розвантаження, складання та кріплення лавок до підлоги. Учаснику ні що не заважає запропонувати на торгах свою ціну, яка включатиме всі зазначені пункти.
В закупівлі на яку посилається Заявник не вказано жодних технічних вимог щодо предмету закупівлі, а також які базові умови постачання. Це унеможливлює співставлення характеристик закупованих товарів та іх цін. Тому посилання на закупівлю UA-2022-03-07-000507-a не доречне.
Спосіб кріплення лави до підлоги
Дата подання: 05 липня 2022 12:13
Дата відповіді: 06 липня 2022 16:33
Доброго дня. Згідно наведеного в технічній специфікації зображення вигляду виробу, даний спосіб кріплення виробу до підлоги є сумнівний у надійності та довготривалості. Підкажіть чи розглядатимуться пропозиції з більш надійним та довготривалим кріпленям виробу до підлоги, а саме: варіант кріплення через кутник, який спочатку буде кріпитись до підлоги, а далі до ніжок лавки за допомогою гвинтової стяжки? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником зазначено, що лава повинна кріпитися до підлоги. Спосіб кріплення визначається постачальником самостійно.
Щодо Товару
Дата подання: 06 липня 2022 15:19
Дата відповіді: 07 липня 2022 16:04
Замовник у відповіді на питання "Про технічін вимоги" пише, що "З урахуванням потенційної необхідності довготривалого перебування дітей в укриттях металеві елементи, при зниженні температури, можуть призвести до негативного впливу на здоров’я дітей". Підкажіть будьласка, з яких норм або правил походять данні міркування?
Відповідь: Теплопровідність — здатність речовини переносити теплову енергію, а також кількісна оцінка цієї здатності: фізична величина, що характеризує інтенсивність теплообміну в речовині, яка дорівнює відношенню густини теплового потоку до градієнта температури. До прикладу теплопровідність заліза складає 74,4 Вт/(м*град), а теплопровідність ДСП 0,15 Вт/(м*град), тобто теплопровідність ДСП у 496 разів менша ніж заліза. Це означає, що коли дитина буде сидіти на лавці із заліза, то за тактильними відчуттями така лавка буде значно холодніша, що може негативно вплинути на здоров’я дітей.
Деревно-стружкові плити, бувають різної щільності- одношарова, тришарова (на зовнішніх шарахфракція дрібніше, ніж усередині) і багатошарова (розмір тирси пошарово зменшується від середини до поверхонь). Сполучною компонентом деревної стружки в ній є клей, до складу якого входять карбамідоформальдегідні або фенолформальдегідні смоли. Далі плита покривається ламінатом, а торці окормляються меламіном або кромкою ПВХ, які перешкоджають випаровуванням шкідливих речовин.
Формальдегід шкідливий в чистому вигляді, а в клеї, який використовується у виробництві меблів, він є лише складовою частиною.
В «Технічних , якісних та кількісних вимогах щодо оголошеної закупівлі» чітко зазначено – «Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням).
Щодо шкідливості матеріалу виробів.
Дата подання: 07 липня 2022 10:01
Дата відповіді: 07 липня 2022 15:59
Шкода ДСП для здоров'я була визнана Всесвітньою Організацією Охорони Здоров'я ще в далекому 1985 році. ДСП небезпечний своїми шкідливими виділеннями формальдегіду, який офіційно визнаний канцерогеном. Він здатний виділятися протягом 14 років, але найактивніше виділяється перші 2 роки. Перевищення норми здатне викликати як алергічні реакції, а й онкологічні захворювання. Замовник хоче щоб діти отримали отруєння в тимчасовому укритті,де будуть лави з свіжевиготовленого ДСП в непрвітрюєму приміщенні.. Альтернативою можуть бути металеві лави з сидінням з чистої деревени. Таке враження ,що ДСП треба пристроїти навіть ціною здоров'я дітей і ця закупка буде мати довге продовження
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ламіновані деревно-стружкові панелі класу емісії Е-1 вважається безпечним матеріалом для здоров’я, коли поверхні деталей меблів закриті плівкою або шпоном, а торці замуровані кромковим матеріалом. Продукція багатьох провідних виробників ламінованого ДСП відповідає європейським нормам, і на цих підприємствах ведеться постійна робота з поліпшення екологічних показників.
У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що у складі пропозиції Учасник обов’язково повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги», Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка, висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура), в яких зазнається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав.
Таким чином Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання учасниками документів які підтверджують якість та безпечність товару та дають можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого товару.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-01-006214-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Сірченко Артур Владиславович", Код ЄДРПОУ:3506111213
Дата подання: 05 липня 2022 12:02
УКРАЇНСЬКІ ВИЗВОЛЬНІ ЦІНИ!
Шановний Замовник чи уповноважена особа
На підставі чого Вами визначена завищена ВТРИЧІ очікувана вартість закупівлі. Хто для всіх Замовників м.Дніпра складав таке ТЕХІЧНЕ завдання ! Ознайомтеся з закупівлею UA-2022-03-07-000507-a! Може зекономити для держави та народу України кошти та купите більш зручні лавки!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2022 16:34
Очікувана вартість визначена за результатами проведеного моніторингу та включає доставку, навантаження, розвантаження, складання та кріплення лавок до підлоги. Учаснику ні що не заважає запропонувати на торгах свою ціну, яка включатиме всі зазначені пункти.
В закупівлі на яку посилається Заявник не вказано жодних технічних вимог щодо предмету закупівлі, а також які базові умови постачання. Це унеможливлює співставлення характеристик закупованих товарів та іх цін. Тому посилання на закупівлю UA-2022-03-07-000507-a не доречне.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-01-006214-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 06 липня 2022 15:29
Потреба заміни матеріалу виробів
Шкода ДСП для здоров'я була визнана Всесвітньою Організацією Охорони Здоров'я ще в далекому 1985 році. ДСП небезпечний своїми шкідливими виділеннями формальдегіду, який офіційно визнаний канцерогеном. Він здатний виділятися протягом 14 років, але найактивніше виділяється перші 2 роки. Перевищення норми здатне викликати як алергічні реакції, а й онкологічні захворювання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2022 16:05
Ламіновані деревно-стружкові панелі класу емісії Е-1 вважається безпечним матеріалом для здоров’я, коли поверхні деталей меблів закриті плівкою або шпоном, а торці замуровані кромковим матеріалом. Продукція багатьох провідних виробників ламінованого ДСП відповідає європейським нормам, і на цих підприємствах ведеться постійна робота з поліпшення екологічних показників.
У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що у складі пропозиції Учасник обов’язково повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги», Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка, висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура), в яких зазнається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав.
Таким чином Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання учасниками документів які підтверджують якість та безпечність товару та дають можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого товару.
Номер вимоги: UA-2022-07-01-006214-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:32140051
Дата подання: 07 липня 2022 10:36
Усунення дискримінаційної вимоги та заміна матеріалу виготовлення
Замовник у тендерній документації зазначив, що у складі пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен надати «Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020». Оскільки сертифікація не є обов’язковою на території України і оформлення такого сертифіката відбувається від двох неділь та більше, а також чинним законодавством України не визначено порядок впровадження і функціювання на підприємствах сертифікату SIC.COVID-FREE:2020, тому ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників. Замовник самостійно визначає перелік документів про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
Також Замовник зазначив, що «Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням).». Оскільки меблеві вироби чутливі до світла, вологи, сухості, тепла та холоду, рекомендовано уникати тривалого впливу на них одного чи декількох вище вказаних факторів, адже це може викликати небажані зміни зовнішнього вигляду меблів, їх міцності, привести до прискореного старіння покриття, короблення та деформації елементів та деталей. Дана вимога не є доцільним рішенням для забезпечення функціональності в укриттях на довгостроковий період, тому доцільніше було б для виготовлення лав для оснащення тимчасових укриттів використовувати металевий корпус з ЛДСП, чи повністю метал, або у крайньому випадку натуральну деревину з металевим корпусом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2022 16:06
Постановою № 630 від 27.05.2022 р. урядом було продовжено карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
Постановою № 10 від 06.09. 2021 р. затверджено протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби.
Відповідальність за організацію за виконання заходів покладається на засновника та керівника закладу освіти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 372 зобов’язано фізичних осіб і суб’єктів господарювання дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, а також відповідно до рішення Кабінету Міністрів про продовження в Україні карантину та режиму надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник вважає за необхідне встановити вимогу щодо надання Учасником сертифікату що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 (система протидії COVID- 19).
Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даного сертифікату можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.
Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, замовник вважає вимоги зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України №922, а саме оголошенням забезпечено умови рівності участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.

Ламіновані деревно-стружкові панелі класу емісії Е-1 вважається безпечним матеріалом для здоров’я, коли поверхні деталей меблів закриті плівкою або шпоном, а торці замуровані кромковим матеріалом. Продукція багатьох провідних виробників ламінованого ДСП відповідає європейським нормам, і на цих підприємствах ведеться постійна робота з поліпшення екологічних показників.
У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що у складі пропозиції Учасник обов’язково повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги», Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка, висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура), в яких зазнається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав.
Таким чином Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання учасниками документів які підтверджують якість та безпечність товару та дають можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого товару.

Документи подані скаржником

05 липня 2022 12:02
Файл звіт.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 липня 2022 19:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно П. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи невідповідність цільового призначення планових асигнувань, визначених у рішенні Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621 прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.