Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
53 660,00 UAH
UA-2022-07-01-003282-a 9e55bf4ab1f543b8bbe08695f36c2792
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Ільченко

+380462661310 prozoro2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160
Контактна особа: Анна Ільченко
+380462661310
prozoro2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2022 12:00
Очікувана вартість: 53 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника:
Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 14020
вул. Шевченка, буд. 160
Категорія замовника:
підприємство зазначене у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2009 штуки
Степлер №24; 26 Axent 20л (шт.30); Папір офісний А-4 80 г/см2 500 арк.(180 шт.); Стрижень 140 мм синій (200 шт.); Стрижень 107 мм синій (200 шт.); Ручка гелева червона (50 шт.); Ручка гелева чорна (50 шт.); Олівець простий ,(200 шт.); Ручка синя (100 шт.); Папка для підпису (4 шт.); Ножиці офісні ВМ 207 мм (20 шт.); Скоби №10 Axent 1000 шт ( 50 шт.); Скоби №24/6 Axent 1000 шт ( 100 шт.) Скріпки 25 мм/ 100шт. (100 шт.); Коректор-ручка 10 мл 40 FFICE металевий кінчик (50 шт.); Файли А-4 + 30 мкм 100 шт. ( 30 шт.); Ручка-автомат синя (100 шт.); Скотч 48*100*0,40 прозорий (50 шт.); Скотч 18*30 м прозорий (50 шт.); Папка «Справа» 0,35 (200 шт.); Швидкозшивач картон 0,3 (200 шт.); Діркопробивач 30 арк. Метал.(4 шт.); Маркер перманентний чорний круглий (40 шт.); Дошка магнітно-маркетна 70*100 см на тринозі Axent 9703-А (1 шт.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2022 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2022 12:51
Договір (ПРОЄКТ).docx
01 липня 2022 12:51
Технічні вимоги.docx
01 липня 2022 12:51
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіваленти
Дата подання: 01 липня 2022 15:40
Доброго дня, чи розглядаєте еквіваленти вказаних торгових марок?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 липня 2022 08:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: сплинув час для відповіді на запитання потенційного Учасника закупівлі
Документи:
06 липня 2022 08:41
Електронний підпис
06 липня 2022 08:38
Протокол відміни закупівлі.pdf