Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції кабельної лінії 10 кВ ПС «ЗТА» - РП-2 м. Черкаси Черкаська область.
Очікувана вартість
85 968,00 UAH
UA-2022-06-27-002863-a ● 08dfb32ce06c4e3483181fd2247742fd
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Гордієнко Богдан Іванович 380930841525 b.hordiienko@obl.ck.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2022 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 85 968,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 515,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за № 275/35897. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 429.84 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 3 до документації. Завдання, визначені у оголошенні та додатках.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції кабельної лінії 10 кВ ПС «ЗТА» - РП-2 м. Черкаси Черкаська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів в розмірі 100 % на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Акту прийому-передачі проектно-кошторисної документації, протягом 10 днів після фактичної передачі замовнику проектно-кошторисної документації відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника - 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. Категорії замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. З урахуванням «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2022 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2022 12:38 |
Оголошення.docx | |
27 червня 2022 12:38 |
Додатки до завдання на проектування.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Задвоєна закупівля
Дата подання: 28 червня 2022 22:46
Дата відповіді: 29 червня 2022 15:25
Добрий день!
Прошу пояснити, чому на одну й ту саму закупівлю зареєстровано два оголошення UA-2022-06-27-002863-a та UA-2022-06-28-005085-a ?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляю, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не визначено та не встановлено періодичність оголошення закупівель. Разом з тим Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох процедур закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані.
Враховуючи зміст статей 4 та 11 Закону, планування закупівель, зокрема складання та затвердження річного плану, внесення змін до річного плану належить до функцій уповноваженої особи. При цьому, оскільки законодавством не визначені періодичність і характер таких змін, то замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
При цьому наголошуємо, що закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
Дякую за звернення!
Враховуючи зміст статей 4 та 11 Закону, планування закупівель, зокрема складання та затвердження річного плану, внесення змін до річного плану належить до функцій уповноваженої особи. При цьому, оскільки законодавством не визначені періодичність і характер таких змін, то замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
При цьому наголошуємо, що закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
Дякую за звернення!
Задвоєна закупівля
Дата подання: 29 червня 2022 19:54
Дата відповіді: 30 червня 2022 15:31
Доброго дня!
Дякую за Вашу відповідь, але вона ніяк не роз'яснює наявність ОДНОЧАСНИХ двох закупівель щодо ОДНОГО Й ТОГО ж предмету закупівлі. По обох закупівлях Ви будете укладати 2 окремих договора на виконання одніє роботи? Ні. А значить бодай одна із закупівель буде відмінена. Що створює дискримінаційні, не прозорі та не конкурентні умови закупівель.
Також така подвійна закупівля МОЖЕ свідчити про намір двічі відмінити торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій та подальше проведення переговорної процедури, що суперечить принципам прозорості, конкурентності та не дискримінації під час проведеня публічних закупівель.
Просимо надати розгорнуту відповідь з наведенного питання.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, повторно інформую, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не визначено та не встановлено періодичність оголошення закупівель. Замовник працює на випередження, так як дана закупівля затверджена Інвестеційною програмою та має бути виконана у 2022 році, проте у зв’язку із воєнною агресією Російської Федерації строки на проведення закупівель та виконання договору значно скоротились. А тому будемо Вам вдячними в разі участі в процедурі закупівлі та реальної можливості виконання даного обсягу робіт за очікуваною вартістю закупівлі, яка затверджена у 2021 році, та у встановлені строки.
Щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовник з Вами не погоджується. Замовником оголошені закупівлі у системі Проззоро, будь який учасник може стати виконавцем робіт. Кваліфікація дискримінаційних умов документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови Замовника стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даних закупівлях, а тому не є дискримінаційними.
Проте, щодо Вашої цитати - «намір двічі відмінити торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій та подальше проведення переговорної процедури» повідомляю, що в нас є необхідність у проведенні вказаних у закупівлі робіт, і ми маємо намір керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупити вказані роботи. А тому у разі наявності пропозицій учасників для участі в закупівлі № UA-2022-06-27-002863-a закупівля UA-2022-06-28-005085-a буде відмінена у зв’язку з відсутністю подальшої потреби.
Щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовник з Вами не погоджується. Замовником оголошені закупівлі у системі Проззоро, будь який учасник може стати виконавцем робіт. Кваліфікація дискримінаційних умов документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови Замовника стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даних закупівлях, а тому не є дискримінаційними.
Проте, щодо Вашої цитати - «намір двічі відмінити торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій та подальше проведення переговорної процедури» повідомляю, що в нас є необхідність у проведенні вказаних у закупівлі робіт, і ми маємо намір керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупити вказані роботи. А тому у разі наявності пропозицій учасників для участі в закупівлі № UA-2022-06-27-002863-a закупівля UA-2022-06-28-005085-a буде відмінена у зв’язку з відсутністю подальшої потреби.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій