Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень по вул. Тисменицька, 2В в с. Хриплин, Івано-Франківської міської ради» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 71520000-9 (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
203 388,00 UAH
UA-2022-06-27-001585-a 8e87f226213d428983227c5c228f57bd
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марків Зеновій Михайлович

+380990714702 markivzen@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВГРЗ У ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 33926446
Місцезнаходження: 77303, Україна , Івано-Франківська обл., калуш, вулиця Пушкіна 9а
Контактна особа: Марків Зеновій Михайлович
+380990714702
markivzen@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2022 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2022 11:49
Очікувана вартість: 203 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 017,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень по вул. Тисменицька, 2В в с. Хриплин, Івано-Франківської міської ради» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 71520000-9 (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76495, Україна, Івано-Франківська область, с. Хриплин, вул. Тисменицька, 2В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг зі здійснення технічного нагляду протягом 30 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2022 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2022 10:58
Додаток 4 проект договору.pdf
27 червня 2022 10:58
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
27 червня 2022 10:58
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічні
Дата подання: 27 червня 2022 13:06
Дата відповіді: 28 червня 2022 12:43
пояснить, що ви розумієте під об’єктами інженерно-транспортної інфраструктури
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі наявність досвіду виконання робіт з технічного нагляду за об’єктами нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів будівництва
Визначення вартості
Дата подання: 27 червня 2022 15:53
Дата відповіді: 28 червня 2022 12:43
ДСТУ Б.Д.1-1:2013 не діє,є наказ Мінрегіону №281 від 1.11.2012р.,Настанова з визначення вартості будивництва,зверніть увагу на це.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" роботи це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Серед інших послуг, які зараховують до кошторисної вартості робіт, є послуги технічного нагляду. Таким чином технічний нагляд є роботами в розумінні Закону. Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Виходячи із вище викладеного в предметі закупівлі міститься посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, оскільки зміни до Порядку визначення предмету закупівлі не вносилися.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 30 червня 2022 14:53
Дата відповіді: 01 липня 2022 14:01
Згідно з ч.1 ст.5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч.4 ст.5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Предметом закупівлі UA-2022-06-27-001585-a є «Роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень по вул. Тисменицька, 2В в с. Хриплин, Івано-Франківської міської ради» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 У п.4.2.Оголошення «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 4 «Інструкція для підготовки пропозиції», Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори щодо надання послуг з проведення технічного нагляду за об’єктами нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки). Враховуючи запитання потенційного Учасника даної закупівлі, подане 27.06.2022 р. о 13:06 про надання роз’яснень щодо того, що саме Замовник розуміє під об’єктами інженерно-транспортної інфраструктури, а також відповідь Замовника, що Замовник має на увазі наявність досвіду виконання робіт з технічного нагляду за об’єктами нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів будівництва, П Р О С ИМ О: 1. Внести зміни в Оголошення, а саме в п.4.2. «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 4 «Інструкція для підготовки пропозиції» та визначити, що відповідно до умов документації, аналогічними будуть вважатися договори щодо надання послуг з проведення технічного нагляду за об’єктами нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів, (виключивши прив’язку до об’єктів виключно інженерно-транспортної інфраструктури, оскільки предметом закупівлі UA-2022-06-27-001585-a є роботи з технічного нагляду за виконанням робіт є реконструкція приміщень, а не об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше запитання повідомляємо, що аналогічними вважатимуться роботи з технічного нагляду за об’єктами нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів будівництва. Зміни до оголошення вноситися не будуть.
Аналогічні договори
Дата подання: 02 липня 2022 15:27
Шановний Замовник! В Оголошенні до закупівлі в п. 4.2."Кваліфікаційні критерії до учасників" Розділу 4 «Інструкція з підготовки пропозицій» зазначено, а саме: "Надати акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта". У нас запитання згідно даного пункту: Що робити Учасникам у яких аналогічні договори є пролонгованими? Просимо видалити дану вимогу в Оголошенні, адже це є дискримінацією щодо інших Учасників. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2022 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВИЖБОВСЬКИЙ ПЕТРО ТАДЕУШОВИЧ" 123 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 163 121,63
UAH з ПДВ
79 999,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" 170 880,00
UAH з ПДВ
161 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2022 15:47
Електронний підпис
06 липня 2022 15:36
відгуки.pdf
06 липня 2022 15:36
паспорт.pdf
06 липня 2022 15:36
Акти.pdf
06 липня 2022 15:36
Виписка ЄДР.pdf
06 липня 2022 15:36
Витяг платникаЄП.pdf
06 липня 2022 15:36
проект договору.pdf
06 липня 2022 15:36
Аналогічні договори.pdf
06 липня 2022 15:36
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

06 липня 2022 16:20
Електронний підпис
06 липня 2022 16:18
10.9 Лист-відгук.pdf
06 липня 2022 16:18
10.2 42-07-18т.pdf
06 липня 2022 16:18
10.7 48-16.PDF
06 липня 2022 16:18
10.1 27-06-18т.pdf
06 липня 2022 16:18
20. Виписка.pdf
06 липня 2022 16:18
4. Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2022 16:18
10.4 Угода 02-03-Л-21т-189.pdf
06 липня 2022 16:18
9.1 Накази Тутка А.О..pdf
06 липня 2022 16:18
6. Положення.pdf
06 липня 2022 16:18
10.6 Угода 02-02-21т.pdf
06 липня 2022 16:18
10.8 Лист-відгук 2.pdf
06 липня 2022 16:18
10.3 67-10-18т.pdf
06 липня 2022 16:18
10.5 Угода 27-11-21т-498.pdf
06 липня 2022 16:18
10.11 Відгук Пасічна,55.pdf

Публічні документи

06 липня 2022 18:21
Електронний підпис
06 липня 2022 18:19
Документи.PDF
06 липня 2022 18:19
Лист-згода _Про мову.PDF
06 липня 2022 18:19
Аналогічні договіри.PDF
06 липня 2022 18:19
Акти до договору №318.PDF
06 липня 2022 18:19
Відгук 3.pdf
06 липня 2022 18:19
Статут.PDF
06 липня 2022 18:19
Довідка.PDF
06 липня 2022 18:19
Довідка_довкілля.PDF
06 липня 2022 18:19
Відгук 1.PDF
06 липня 2022 18:19
Акти до договору №198.PDF
06 липня 2022 18:19
Відгук 2.pdf
06 липня 2022 18:19
Квитанція №2.pdf
06 липня 2022 18:19
Акти до договору № 368.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВИЖБОВСЬКИЙ ПЕТРО ТАДЕУШОВИЧ"

УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВИЖБОВСЬКИЙ ПЕТРО ТАДЕУШОВИЧ"
#2354110130
Очікує рішення 79 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2022 12:18

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 липня 2022 14:23
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У зв’язку з тим, що не вчасно було надано відповіді на запити за роз’ясненням і у зв’язку з технічною неможливістю надати відповіді після завершення періоду уточнення прийнято рішення відмінити спрощену процедуру закупівлі за предметом «Роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень по вул. Тисменицька, 2В в с. Хриплин, Івано-Франківської міської ради» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 71520000-9 (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)».
Документи:
14 липня 2022 14:23
Електронний підпис
14 липня 2022 14:20
протокольне рішення