Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб'єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ
Очікувана вартість
13 843,44 UAH
UA-2022-06-22-005458-a ebd9e5eafe444127b7499b9a34fbf97f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакова Юлiя Вячеславiвна

+380577330155 Kvkm.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Харківський фаховий вищий коледж мистецтв" Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214366
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Українська, 8/10
Контактна особа: Щербакова Юлiя Вячеславiвна
+380577330155
Kvkm.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб'єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Українська, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

22 червня 2022 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Інфоресурс"
#37533381
Переможець 13 843,44
UAH з ПДВ
22 червня 2022 15:33

Документи

22 червня 2022 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2022 15:44