Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, папір офісний А4, файл-конверт А4, ручки гелеві
Очікувана вартість
75 834,00 UAH
UA-2022-06-20-005363-a 1c866b557d18493c9c5aed7e9189038a
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забуранна Анастасія Олександрівна

+380487057521 zaburanna8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303264
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, 134
Контактна особа: Забуранна Анастасія Олександрівна
+380487057521
zaburanna8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 пачка
Ціна за одиницю: 180UAH з ПДВ
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пачок
Ціна за одиницю: 110.4UAH з ПДВ
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, файл-конверт А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ціна за одиницю: 26.1UAH з ПДВ
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, ручки гелеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 червня 2022 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 75 834,00
UAH з ПДВ
20 червня 2022 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:30
Акт Техноюг Д_8 20.06.22.pdf укладений
03 січня 2023 10:29
договір укладений
20 червня 2022 15:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, папір офісний А4 400 пачка 180,00
UAH з ПДВ
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, файл-конверт А4 30 пачок 110,40
UAH з ПДВ
ДК 021:2015-30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, ручки гелеві 20 штуки 26,10
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 75 834,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 639,00 UAH)