Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gas chromatography system with vacuum manifold and automatic evaporator; Ion chromatography system; Combined system for simultaneous fluorescence and UV analysis
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Контактна особа: |
Бугай Анна Валеріївна 380992720189 a.buhai@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine" |
National ID: | 40524109 |
Contact point: |
Buhai Anna 380992720189 a.buhai@phc.org.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2022 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2022 13:38 |
Очікувана вартість: | 265 972 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 659 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 червня 2022 19:22 |
Enquiries until: | 16 липня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 липня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 липня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 265 972 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 659 720 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: платіж у розмірі 100% вартості Товару здійснюватиметься протягом 10 (десяти) банківських днів з дати постачання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Своєю чергою, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Рішення щодо закупівлі всього обладнання в рамках однієї процедури закупівлі обумовлено уникненням некоректної роботи комплексів для єдиної мети та зменшення ризиків часткової відміни закупівлі за одним з лотів (затягування торгів), що вплине на роботу Замовника і на виконання поставленої задачі по дослідженню води.
З огляду на вищевикладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов'язком замовника.
Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням функціонального призначення та цілями застосування предмету закупівлі, який належить до однієї групи Єдиного закупівельного словника, а саме «38430000-8 Детектори та аналізатори».
Вимоги, щодо наявності в учасника авторизаційного листа від виробника на відповідну закупівлю або на повноваження представляти виробника в Україні, обмежують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки не всі виробники представлені на території України напряму, або через авторизованих дилерів, або якась одна компанія є прямим представником виробників всіх приладів в даній закупівлі. Формулювання викладені Вами направлені на зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, або невідповідності взагалі жодного учасника вищевказаним вимогам, а також не враховують можливість встановлення обладнання сервісними інженерами виробника, які проходили навчання раніше, а також неможливості надати дані конкретного сервісного інженера від виробника заздалегідь. Приймання такої вимоги є прямим порушенням чинного законодавства України.
Оскільки ж, наявність компетентного персоналу при встановленні обладнання та при проведенні навчання користувачів отримувачів Товару є вкрай важливою, ця вимога викладена в Додатку 5 до Тендерної документації (Проєкт договору), і переможець зобов’язаний забезпечити саме сертифікованих виробником сервісних інженерів (власних, виробника або авторизованого дилера виробника) для повного виконання договору.
Вимога міститься в Додатку 5 до Тендерної документації (Проєкт договору), що підписує переможець процедури закупівлі.
і використовується повторно. Для цього і потрібен високий тиск у комірці. У приладів Метром елюент після проходження комірки детектора не повертається до системи, а як і у звичайних ВЕРХ потрапляє у ємність для відпрацьованого елюенту (елюент не регенерується). Саме
тому у виробника Метром не передбачається високий тиск у комірці і це конструктивна особливість яку слід врахувати. Оскільки прилад Метром здатен виконувати ті самі аналітичні задачі.
Вимагаємо величину максимального тиску у комірці (наразі це "10 МПа (1500 psi) або більше") змінити на "не менше 5 МПа". Таким чином обидва виробника зможуть взяти участь у процедурі закупівлі.
Вивчення ринку показали, що 10 МПа є характеристикою, що наявна і в інших виробників, яких на ринку більше ніж двох вказаних. Тоді як менш стійка до підвищеного тиску комірка або обмежить замовника у можливих методиках, які може виникнути необхідність реалізовувати на приладі, або призведе до підвищених витрат на запчастини (комірки), які не будуть витримувати тиск в системі
Прокоментуйте, будь ласка, чому 16.06.2022 за декілька годин до публікації цієї закупівлі Анна Бугай, стверджувала що у відповідь на нашу письмову вимогу щодо зміни величини максимального тиску комірки з 10 МПа до 5МПа замовник прийняв рішення цей пункт видалити, а зараз він знову в тендерній документації і унеможливлює нашу участь у закупівлі???
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закупівлі товарів, робіт і послуг відбуваються на підставі замовлень на закупівлю, що включає технічне завдання, від ініціюючих підрозділів ДУ «Центр Громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»
В свою чергу відповідно до частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Водночас відповідно до частини 3 Статті 5 Закону замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законо.
Своєю чергою, частиною 2 статті 22 Закону установлено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, а частиною 3 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Згідно з частиною 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Принагідно інформуємо, що вивчення ринку показали: 10 МПа є характеристикою, що наявна і в інших виробників, яких на ринку більше ніж двох вказаних, тоді як менш стійка до підвищеного тиску комірка або обмежить замовника у можливих методиках, які може виникнути необхідність реалізовувати на приладі, або призведе до підвищених витрат на запчастини (комірки), які не будуть витримувати тиск в системі.
Вимагаємо вказати, як саме має проходити аналіз паралельно або послідовно. Паралельно - це означає що комплектація має дозволяти одночасно визначати аніони і катіони. Це значно пришвидшує час отримання результатів але здорожчує комплект. Умовно замість години, результат буде протягом 30 хв і при цьому не потрібно нічого переключати, перекручувати, промивати і виконувати інші підготовчі процедури. При послідовному визначенні, вартість системи менша, але для переходу з визначення аніонів на катіони, чи навпаки, потрібно перемикати колонки, промивати детектор доки не «змиються» залишки минулого елюенту. Для потокових аналізів, зручності користувача і уникнення додаткових технічних маніпуляцій ми рекомендуємо саме паралельне визначення. В технічному завданні обов’язково потрібно відобразити цю вимогу, бо в іншому випадку одні учасники запропонують самий дешевий варіант, а інші будуть пропонувати зручний робочий варіант, але програють по ціні, бо умови не паритетні, хоча така комплектація більше відповідала аналітичним задачам.
Пропозиції, як з паралельними так і з послідовними варіантами реалізації обладнання будуть розглядатись рівноцінно, оскільки це не суперечить технічним характеристикам предмету закупівлі.
Має бути вказано, що кожний вимірювальний канал (аніони чи катіони) має бути обладнаний функцією дегазації чи дегазація непотрібна?
Дегазатор є обов’язковим елементом кожного сучасного хроматографу. Вивчення ринку показали, що дегазація присутня у всіх сучасних моделях, тому вказання цієї вимоги окремо не має сенсу.
Має бути вказано, що всі колонки та передколонки (або захисні колонки) мають розміщатись у термостаті. Тобто хроматограф має бути обладнаний термостатом для колонок. Оскільки в приміщенні можуть бути різні температури, а за різних температур, час виходу компонентів може змінюватись і не буде належного відтворення і сходимості результатів. Чи термостат в хроматографі не потрібен?
Прилади з і без термостатів колонок будуть розглядатись рівноцінно. Наявність термостату не суперечить технічним характеристикам предмету закупівлі.
Для каналу аніонів мало б бути обладнання для пригнічення фонової електропровідності елюенту. Це допоможе точніше реєструвати сигнали з детектору при вимірюванні аніонів. Чи потрібна вам ця функція?
Пригнічення фонової провідності обов’язкова функція будь-якого сучасного іонного хроматографу.
Для потокової роботи приладу є можливість зменшити час на приготування елюенту вручну і використати у комплектації комплект обладнання для автоматичної генерації (приготування) елюенту для каналу аніонів та для каналу катіонів. Тикам чином вартість дещо збільшиться але система буде сама готувати для себе елюенти в автоматичному режимі протягом кількох місяців. Чи потрібна така функція? На обидва канали/на один/непотрібно?
Пропозиції з автоматичною генерацією елюенту та без неї будуть розглядатись рівноцінно і не суперечать технічним характеристикам предмету закупівлі
Автосамплер має працювати з обома аналітичними каналами без перепідключень і додаткових маніпуляцій?
Пропозиції з автосамплером з можливістю працювати без перепідключень і додаткових маніпуляції з одним або двома аналітичними каналами будуть прийняті до розгляду і не суперечать технічним характеристикам предмету закупівлі
Вимагаємо вказати кількісні характеристики системи для паритетної участі різних постачальників і універсалізації їх пропозицій. Щоб не сталось так, що один з учасників скористався відсутністю кількісних характеристик і не пропонував комплектацію для формального виконання МТВ. Тут обов'язково потрібні уточнення, оскільки вказана зараз інформація у технічних вимогах підтверджує, що прилад у такій комплектації працювати не буде.
Ми наводимо приклад, які мають бути кількісні характеристики:
Іонний хроматограф з двома незалежними аналітичними каналами, термостатом для колонок, дегазаторами обох каналів, насосами високого тиску для обох каналів - 1 шт;
Комплект обладнання для пригнічення фонової електропровідності на каналі аніонів – 1 шт;
Комплект обладнання для автоматичного приготування елюенту для каналу аніонів – 1 шт;
Комплект обладнання для автоматичного приготування елюенту для каналу катіонів – 1 шт;
Автосамплер з функцією вбудованої фільтрації зразків та можливістю розведення проби, який може працювати з обома каналами – 1шт;
Комплект віал або ємностей для проб з кришками – не менше 200 шт;
Кондуктометричний детектор – 2 шт;
Колонка аналітична для визначення аніонів – 2 шт;
Предколонка для захисту аналітичної колонка для визначення аніонів – 6 шт;
Колонка аналітична для визначення катіонів – 2 шт;
Предколонка для захисту аналітичної колонка для визначення катіонів – 6 шт;
Система очистки води для отримання «ультра чистої» води з комплектом картриджів – 1 шт;
Ліцензійне програмне забезпечення на носії – 1 шт;
Персональний комп’ютер з системними характеристиками достатніми для роботи з програмним забезпеченням для іонного хроматографу і ліцензійною ОС Windows – 1шт;
Блок безперебійного живлення для комп’ютера – 1 шт;
Принтер лазерний ч/б для друку звітів – 1шт.
Чи можна замість комбінованого спектрометра з двома режимами (адсорбція та флуорисценція) запропонувати один спектрометр що працює в режимі адсорбції та другий що працює в режимі флуорисценції?
Дві окремі системи (УФ-Вид спектрометр та спектрофлуориметр) мають вдвічі більше ключових вузлів, що потребують періодичного та сервісного обслуговування, займають як мінімум вдвічі більше місця на робочому столі та потребують використання додаткових периферійних пристроїв. Особливо це стосується двох систем різних виробників, кожен з яких забезпечує сервісне обслуговування, постачання витратних матеріалів та запчастин, що значно підвищує витрати на систему та, відповідно, вартість аналізу. На додаток, два різні спектрометри мають різні програмні забезпечення, що значно ускладнює експлуатаційні характеристики обладнання та роботу оператора.
Плануючи невелику кількість зразків для аналізу, така особливість комбінованої системи забезпечить економію коштів та оптимальну рутинність проведення аналізу. Отже, придбання двох окремих систем призведе до збільшення витрат підприємства зараз та у майбутньому, тому пропозиції з двома спектрометрами розглядатись не будуть. Оскільки на ринку існують різні виробники подібних приладів, ви можете запропонувати їх рішення у складі вашої пропозиції
Чому для цієї закупівлі була обрана комбінована модель спектрометра, що працює в двох режимах адсорбції та флуорисценції?
Плануючи невелику кількість зразків для аналізу у режимах абсорбції та/або флуоресценції, придбання двох різних систем є економічно невиправданим внаслідок підвищення експлуатаційних витрат на ускладнення сервісного обслуговування.
Оскільки на ринку найбільш сучасні спектрометри поєднують у собі можливість аналізу зразків як у режимах абсорбції, так і флуоресценції, комбінована модель виглядає найбільш економічно доцільною та такою, що відповідає потребам лабораторії. Саме комбінована система забезпечує економію коштів та оптимальну рутинність проведення аналіз оператором на єдиній програмній платформі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000037 ● eff3bd6051684da1b29c4ceae663c828
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-06-16-006952-a 16.06.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
263 938 800,00
UAH з ПДВ
|
261 122 082,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
264 051 132,00
UAH з ПДВ
|
261 380 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" #36257647 |
Переможець |
261 122 082,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2022 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 16:27
|
Договір № 345.pdf | укладений |
29 серпня 2022 16:27
|