Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.
Очікувана вартість
95 477,26 UAH
UA-2022-06-16-000358-a ● 3b819971f80446429e67e6927b9690ea
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02741433 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 |
Контактна особа: |
Котенко Анатолій Петрович 380412422268 industrial@aprdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуги з теплопостачання приміщення Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації. КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання, оскільки за інформацією КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради постачання теплової енергії з (автономної) дахової котельні за монопольним становищем проводиться в межах діючих мереж КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради у адмінбудинку за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельну, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Враховуючи конструкцію будівлі відокремити опалення приміщень Замовника від загальної системи опалення технічно неможливо.
Іншої можливості постачання теплоносія в приміщення немає, тобто відсутня конкуренція з технічних причин, а послуги в повному обсязі можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання – Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Отже, як замовник, Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати теплову енергію в інших організаціях теплопостачання.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельну, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Враховуючи конструкцію будівлі відокремити опалення приміщень Замовника від загальної системи опалення технічно неможливо.
Іншої можливості постачання теплоносія в приміщення немає, тобто відсутня конкуренція з технічних причин, а послуги в повному обсязі можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання – Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Отже, як замовник, Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати теплову енергію в інших організаціях теплопостачання.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2022 09:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13.2808 Гігакалорія
Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
16 червня 2022 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2022 09:12 |
Документальне підтвердження.pdf | |
16 червня 2022 09:12 |
Протокол.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради #04011928 |
Переможець |
95 477,26
UAH з ПДВ
|
16 червня 2022 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2022 14:40
|
Протокол №5.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 09:19
|
Договір 2.pdf | укладений |
05 липня 2022 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із технічною помилкою поле «Ціна договору без ПДВ» у закупівлі UA-2022-06-16-000358-a «Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.» заповнено не вірно. У зв’язку з цим виникла необхідність внести зміни в поле «Ціна договору без ПДВ» відповідно до заключного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |