Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.
Очікувана вартість
95 477,26 UAH
UA-2022-06-16-000358-a 3b819971f80446429e67e6927b9690ea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Анатолій Петрович

380412422268 industrial@aprdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741433
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Контактна особа: Котенко Анатолій Петрович
380412422268
industrial@aprdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуги з теплопостачання приміщення Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації. КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання, оскільки за інформацією КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради постачання теплової енергії з (автономної) дахової котельні за монопольним становищем проводиться в межах діючих мереж КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради у адмінбудинку за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельну, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Враховуючи конструкцію будівлі відокремити опалення приміщень Замовника від загальної системи опалення технічно неможливо.
Іншої можливості постачання теплоносія в приміщення немає, тобто відсутня конкуренція з технічних причин, а послуги в повному обсязі можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання – Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Отже, як замовник, Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати теплову енергію в інших організаціях теплопостачання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2022 09:32
Оскарження наміру укласти договір: 27 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13.2808 Гігакалорія
Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 червня 2022 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2022 09:12
Документальне підтвердження.pdf
16 червня 2022 09:12
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
Переможець 95 477,26
UAH з ПДВ
16 червня 2022 09:32

Документи

16 червня 2022 09:32
Електронний підпис
16 червня 2022 09:29
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2022 09:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
95 477,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2022 09:32
Електронний підпис
16 червня 2022 09:29
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:14
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2022 14:40
Протокол №5.pdf зміни до договору
14 липня 2022 14:39
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 09:19
Договір 2.pdf укладений
05 липня 2022 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із технічною помилкою поле «Ціна договору без ПДВ» у закупівлі UA-2022-06-16-000358-a «Послуги теплопостачання у приміщенні за адресою: м. Житомир. вул. Мала Бердичівська, 25.» заповнено не вірно. У зв’язку з цим виникла необхідність внести зміни в поле «Ціна договору без ПДВ» відповідно до заключного договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 95 477,26
UAH (в тому числі ПДВ 15 912,88 UAH)