Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під полезахисними лісосмугами на території Хмільницької міської територіальної громади
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-06-15-003936-a ● 7dc1acfe99a54c4ca06139dfb7f49f6f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34422134 |
Вебсайт: | http://rada.ekhmilnyk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул.Столярчука 10 |
Контактна особа: |
Юлія Луценко +380681945335 ybabyshen@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2022 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2022 14:54 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Мова державна (Українська).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під полезахисними лісосмугами на території Хмільницької міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2022 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2022 14:00 |
Додаток 4 Проєкт Договору.doc | |
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 2 Відповідність вимогам статті 17 Закону.doc | |
15 червня 2022 13:59 |
ТД полезахисні смуги.doc | |
15 червня 2022 13:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
15 червня 2022 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2022 14:00 |
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
|
|||
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 2 Відповідність вимогам статті 17 Закону.doc
|
|||
15 червня 2022 13:59 |
ТД полезахисні смуги.doc
|
|||
15 червня 2022 13:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
|||
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
15 червня 2022 13:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
конкретизації предмету закупівлі
Дата подання: 17 червня 2022 13:55
Дата відповіді: 20 червня 2022 13:13
Просимо надати відповідь щодо конкретизації предмету закупівлі, а саме повідомити площу земель під полезахисними лісосмугами на території Хмільницької міської територіальної громади щодо яких буде здійснюватися інвентаризація.
Відповідь: Доброго дня. Для конкретизації предмету закупівлі надаємо такі данні: всього колишніх сільських рад, які увійшли до складу Хмільницької міської територіальної громади - 15 штук; населених пунктів (конкретно сіл) - 41. Орієнтовна площа сільськогосподарських земель – 45 002,7 га. Орієнтовна площа лісосмуг 250 га. Замовник надає орієнтовні площі, так як для встановлення точної площі земель проводиться закупівля послуг.
Уточнення щодо кількості працівників
Дата подання: 17 червня 2022 14:58
Дата відповіді: 20 червня 2022 13:14
Шановний Замовнику!
У п. 2.1 ч. 5 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога Учаснику надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю з інформацією про:
«…наявність сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою та сертифікованих інженерів - геодезистів.
Кількісний склад (за основним місцем роботи не менше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою) та освітньо-професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статтей 26, 66 Закону України «Про землеустрій»».
Проте, відповідно до п. 2.3 цього ж Розділу Учасник повинен надати «2.3. Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників), вказаного у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД. Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів – геодезистів)».
Таким чином, не видається можливим встановити точну кількість зазначених вище працівників, яку необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Просимо уточнити, яку саме кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованих інженерів-геодезистів Учасник повинен вказати у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації? Чи достатньо буде 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника та 1-го сертифікованого інженера-геодезиста для виконання (дотримання) вимог тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В п. 2.1 ч. 5 Розділу 3 тендерної документації встановлені вимоги відповідно до чинного законодавства України щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Учасник закупівлі повинен надати довідку, в якій вказати ту кількість наявних працівників відповідної кваліфікації, які працюють і цій організації (чи будуть залучені), які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Вимоги щодо конкретного кількісного складу працівників замовник не встановлював, бо це є дискримінаційною вимогою щодо учасників, але мінімальна кількість працівників, яка встановлена законодавством, прописана в Тендерній документації: інженер-землевпорядник та інженер-геодезист.
Запитання
Дата подання: 20 червня 2022 14:55
Дата відповіді: 21 червня 2022 11:32
Здійснивши аналіз тендерної документації закупівлі «Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під полезахисними лісосмугами на території Хмільницької міської територіальної громади» (тендер UA-2022-06-15-003936-a) просимо уточнити наступне:
І. Щодо обсягів надання послуг та наявності вихідних даних.
1. Чи є можливим уточнити місце розташування (можливо наявна графічна документація) і проектну площу лісосмуг, які необхідно проінвентаризувати (в технічному завдання такі відомості відсутні)?
2. У пункті 3 Технічного завдання вказано, що всі вихідні дані для проведення інвентаризації надаються замовником «за запитом розробника в разі їх наявності».
Яка з наведених нижче землевпорядних документацій щодо лісосмуг, в якості вихідної документації, є у замовника:
1) державні акти на право колективної власності;
2) проекти роздержавлення і приватизації земель;
3) схеми поділу земель колективної власності на земельні частки (паї);
4) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).
ІІ. Щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою.
2.1. Частиною 5 розділу 3 Тендерної документації визначені вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою. А саме, має бути довідка з відображенням інформація «про:
- наявність не менше 4 (чотирьох) комп’ютерів;
- наявність не менше 2 (двох) GPS приладів (приймачів);
- наявність не менше 1 (одного) електронного тахеометру;
- наявність не менше ніж 1 (один) плотер формату А1;
- наявність не менше ніж 4 (чотирьох) принтерів;
- наявність не менше ніж 2(два) копіювальні апарати.
- транспортні засоби не менше 1 (одного) штуки».
Чи можливо частково змінити вказану вимогу?
На наш погляд, наявність на підприємстві широкоформатних платеріа і транспортних засобів не є необхідною умовою для виконання робіт із землеустрою. Адже для вирішення питань широкоформатного роздруку та сканування матеріалів землевпорядної документація, а також транспортного забезпечення виконання робіт можливе задучення, за фактом необхідності, організацій, які на цьому спеціалізуються.
ІІІ. Щодо змісту договору.
3.1. Чи можливо в договорі передбачити:
- термін надання замовником необхідної вихідної документації, наприклад, 10 календарних днів;
- призупинення дії договору в разі ненадання замовником необхідних вихідних даних до моменту їх надання;
3.2. Чи можливо пункт 2.2. договору замінити наступним змістом:
«Розрахунок за виконані роботи здійснюється поетапно згідно календарного плану виконання робіт.
Виконання робіт наступного етапу розпочинається з моменту отримання Виконавцем оплати за виконані роботи попереднього етапу.
Оплата робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт.
3.3. Чи можливо договір доповнити пунктом 2.3. наступного змісту:
«Вартість і терміни виконання робіт за письмовим узгодженням Сторін можуть бути зміненими в ході їх проведення у разі прийняття державними органами нормативно-правових актів щодо зміни тарифів, цін, мінімальної заробітньої плати, інших умов, що впливають на вартість виконання робіт, а також при зміні обсягів та обставин виконання робіт».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Чи є можливим уточнити місце розташування (можливо наявна графічна документація) і проектну площу лісосмуг, які необхідно проінвентаризувати (в технічному завдання такі відомості відсутні)? Відповідь: площа громади, в тому числі сільськогосподарських земель, досить велика, тому в технічному завданні описати чи графічно зобразити немає можливості. В базу ДЗК необхідно внести усі дороги, які розмежовують сільськогосподарські землі.
2. Яка з наведених нижче землевпорядних документацій щодо лісосмуг, в якості вихідної документації, є у замовника? Відповідь: 3) схеми поділу земель колективної власності на земельні частки (паї).
3. На запитання щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою: чи можливо частково змінити вказану вимогу? Відповідь: не вважаємо за необхідне.
4. Чи можливо в договорі передбачити: - термін надання замовником необхідної вихідної документації, наприклад, 10 календарних днів; - призупинення дії договору в разі ненадання замовником необхідних вихідних даних до моменту їх надання. Відповідь: такі зміни не мають змісту, оскільки в документації вказано, що замовник надає наявну інформацію, при цьому вказано «у разі наявності», то ж призупинити виконання договору очікуючи відсутню інформацію в замовника не доцільно.
5. Чи можливо пункт 2.2. договору замінити наступним змістом: «Розрахунок за виконані роботи здійснюється поетапно згідно календарного плану виконання робіт. Виконання робіт наступного етапу розпочинається з моменту отримання Виконавцем оплати за виконані роботи попереднього етапу. Оплата робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт.» Відповідь: ні, розрахунок здійснюється після наданих послуг.
6. Чи можливо договір доповнити пунктом 2.3. наступного змісту: «Вартість і терміни виконання робіт за письмовим узгодженням Сторін можуть бути зміненими в ході їх проведення у разі прийняття державними органами нормативно-правових актів щодо зміни тарифів, цін, мінімальної заробітньої плати, інших умов, що впливають на вартість виконання робіт, а також при зміні обсягів та обставин виконання робіт.» Відповідь: ні, оскільки замовник є організацією, що фінансується з бюджету і кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг затверджуються кошторисними призначеннями рішеннями сесій. Всі зміни в договір можуть бути внесені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Чи є можливим уточнити місце розташування (можливо наявна графічна документація) і проектну площу лісосмуг, які необхідно проінвентаризувати (в технічному завдання такі відомості відсутні)? Відповідь: площа громади, в тому числі сільськогосподарських земель, досить велика, тому в технічному завданні описати чи графічно зобразити немає можливості. В базу ДЗК необхідно внести усі дороги, які розмежовують сільськогосподарські землі.
2. Яка з наведених нижче землевпорядних документацій щодо лісосмуг, в якості вихідної документації, є у замовника? Відповідь: 3) схеми поділу земель колективної власності на земельні частки (паї).
3. На запитання щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою: чи можливо частково змінити вказану вимогу? Відповідь: не вважаємо за необхідне.
4. Чи можливо в договорі передбачити: - термін надання замовником необхідної вихідної документації, наприклад, 10 календарних днів; - призупинення дії договору в разі ненадання замовником необхідних вихідних даних до моменту їх надання. Відповідь: такі зміни не мають змісту, оскільки в документації вказано, що замовник надає наявну інформацію, при цьому вказано «у разі наявності», то ж призупинити виконання договору очікуючи відсутню інформацію в замовника не доцільно.
5. Чи можливо пункт 2.2. договору замінити наступним змістом: «Розрахунок за виконані роботи здійснюється поетапно згідно календарного плану виконання робіт. Виконання робіт наступного етапу розпочинається з моменту отримання Виконавцем оплати за виконані роботи попереднього етапу. Оплата робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт.» Відповідь: ні, розрахунок здійснюється після наданих послуг.
6. Чи можливо договір доповнити пунктом 2.3. наступного змісту: «Вартість і терміни виконання робіт за письмовим узгодженням Сторін можуть бути зміненими в ході їх проведення у разі прийняття державними органами нормативно-правових актів щодо зміни тарифів, цін, мінімальної заробітньої плати, інших умов, що впливають на вартість виконання робіт, а також при зміні обсягів та обставин виконання робіт.» Відповідь: ні, оскільки замовник є організацією, що фінансується з бюджету і кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг затверджуються кошторисними призначеннями рішеннями сесій. Всі зміни в договір можуть бути внесені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2022 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" |
147 000,00
UAH з ПДВ
|
89 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МК ПРОЕКТ+" |
178 950,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
117 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" |
183 000,00
UAH з ПДВ
|
139 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою |
198 980,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" #43581904 |
Відхилено |
89 900,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2022 13:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 липня 2022 00:00
|
ТОВ "МК ПРОЕКТ+" #44383920 |
Відхилено |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2022 10:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2022 00:00
|
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" #39403451 |
Переможець |
117 800,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2022 09:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 липня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2022 09:31
|
Договір № 76 від 25.07.2022 р..pdf | укладений |
25 липня 2022 09:31
|