Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров’яна для непромислового використання (дрова паливні)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2022-06-09-001828-a e7277ef7d2eb4674b5671d175108bcd4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мандзич

+380663884795 zakupivli.osvita.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНОКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44187517
Місцезнаходження: 89412, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Оноківці, вул. Головна, будинок 59
Контактна особа: Вікторія Мандзич
+380663884795
zakupivli.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2022 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2022 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 метри кубічні
Деревина дров’яна для непромислового використання (дрова паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89412, Україна, Закарпатська область, село Оноківці, вулиця Головна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, термін розрахунку за надані послуги продовжується на три місяці до отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі протягом 5 (п’яти ) робочих днів. Оплата товару може здійснюватись частинами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2022 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2022 11:01
Додаток 3. Технічні вимоги.docx
09 червня 2022 11:01
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії.docx
09 червня 2022 11:01
Додаток 4. Проект Договору.docx
09 червня 2022 11:01
Додаток 1. Форма пропозиції.docx
09 червня 2022 11:00
Оголошення дрова.odt

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій