Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зв’язку з громадськістю та обміну інформацією громадян за допомогою автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс» (далі – Система, Диспетчерська служба «1562»), а також доступу до Системи
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2022-06-08-002293-a ● d1ed2dceb22a48d2bcbac7c936d61201
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
ДОГАЄВА Ірина 380577399719 vodokanal2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів, а також з метою подальшого удосконалення системи роботи зі зверненнями громадян, керуючись ст.42,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Розпорядження міського голови від 29.12.2006 № 3421 Комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» було створену Єдину інформаційну систему м. Харкова – «Диспетчерська служба 062», яку було перейменовано у «Диспетчерська служба 1562» на підставі розпорядження Харківського міського голови від 11.09.2019 №119 «Про внесення змін до розпорядження Харківського міського голови від 29.12.2006 №3421 Про створення «Диспетчерської служби «062». Відповідно до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 03.12.2003 №1201, технічне та методичне забезпечення заходів із створення та забезпечення роботи Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів та інші обов’язки технічного адміністратора покладено на КП «Міський інформаційний центр». Система диспетчерського контролю «АСДК Пульс» (Диспетчерська служба «1562») координує, оптимізує діяльність усіх підприємств критичної інфраструктури міста Харкова, до яких відноситься КП «Харківводоканал» та інформує про виконання аварійних робіт у певний час, тому підключення до системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс» є обов’язковою, оскільки це забезпечує оперативне надання інформації абонентам усіх комунальних служб про пошкодження і ремонтні роботи на певній ділянці міста, яка прив’язана до адрес абонентів. Також Диспетчерська служба «1562» забезпечує приймання звернень громадян; створення електронної облікової картки; обмін інформацією щодо контролю виконання звернень громадян; надання консультацій громадянам; інформування громадян щодо аварійних збоїв у роботі та проведення планових робіт у сфері житлово-комунального господарства за допомогою програмного забезпечення «АСДК Пульс» (Бот 1562. «Kharkiv 1562»), майнові та немайнові права належать КП «Міський інформаційний центр». Сервіс на базі Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради, який забезпечує зв’язок органів місцевого самоврядування із мешканцями міста, а саме: послуги зв’язку з громадськістю та обміну інформацією громадян за допомогою автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс» (далі – Система, Диспетчерська служба «1562»), а також доступу до Системи, який надається КП «Міський інформаційний центр» відповідно до висновку експертів № 19712 від 28.12.2020 Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С.Бокаріуса», є унікальним та не має конкуренції з технічних причин. Відповідно до абз.4 п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2022 11:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185440 послуга
Послуги зв’язку з громадськістю та обміну інформацією громадян за допомогою автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс» (далі – Система, Диспетчерська служба «1562»), а також доступу до Системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК оплачує за надані послуги у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по факту їх надання не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за звітним | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 червня 2022 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2022 11:21 |
Документальне підтвердження.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" #32135675 |
Переможець |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2022 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 21:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 21:38
|
ДУ_1_41_6-ПД_22.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 21:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 10:23
|
41_6-ПД_22.pdf | укладений |
05 липня 2022 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 10.8, та п.10.5.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41/6-ПД/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |