Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з юридичного консультування та правової допомоги
Очікувана вартість
426 200,00 UAH
UA-2022-06-08-001760-a b5c62311e1fc4f2baef42ec49420b22a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бондар

+380513655532 vgdr_yu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20910974
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів буд. 48
Контактна особа: Олександр Бондар
+380513655532
vgdr_yu@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі було відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників. Факт відміни торгів підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-11-01206-b від 11.02.2022 та звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-04-25-001340-а від 11.05.2022

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2022 10:54
Оскарження наміру укласти договір: 19 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79140000-7: Послуги з юридичної консультації та правового інформування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з юридичного консультування та правової допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться після отримання Замовником акту прийому-передачі наданих послуг, який Замовник зобов’язаний підписати протягом трьох робочих днів.. Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг та рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 червня 2022 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2022 10:51
Протокол переговорів.PDF
08 червня 2022 10:51
Звіт 1.PDF
08 червня 2022 10:51
Звіт2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "БОРИСЕНКО О.В."
#41783751
Переможець 426 200,00
UAH
08 червня 2022 10:54

Документи

08 червня 2022 10:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2022 10:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "БОРИСЕНКО О.В."
#41783751
426 200,00
UAH
Документи

Документи

08 червня 2022 10:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 16:47
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2023 16:44
ДУ№4 до дог.№84.PDF зміни до договору
15 лютого 2023 16:40
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:36
ДУ№3 до дог.№84.PDF зміни до договору
03 січня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 09:05
ДУ №2 до дог.№84.PDF зміни до договору
09 грудня 2022 08:57
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 09:35
ДУ№1 до дог 84.PDF зміни до договору
25 жовтня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
21 червня 2022 08:09
Договір №84.PDF укладений
21 червня 2022 08:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2022 — 15 березня 2023
Сума оплати за договором: 308 339,00
UAH