Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cold asphalt
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF THE KIEV CITY COUNCIL (KIEV CITY STATE ADMINISTRATION) "KYIVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kucheruk Olena 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2022 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2022 11:36 |
Очікувана вартість: | 10 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 червня 2022 14:37 |
Enquiries until: | 24 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 липня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 104 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Settlements are made by non-cash transfer of funds to the current account of the Supplier specified in this Agreement, on the basis of the invoice provided by the Supplier to pay for the Goods, within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by authorized representatives of the Parties.. Category: A legal entity that operates in one or more specific business areas Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01001, площа Івана Франка, будинок 5 Location: Ukraine, 01001, Kyiv, Ivan Franko Sq, house 5. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%. Applied evaluation criteria – price 100%. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: заповнюється автоматично електронною системою закупівель. Date and time of disclosure of tender offers: is filled automatically by Procurement system | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2022 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2022 14:34 |
ТД_4411.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Разом з тим, при ухваленні вищезазначеного рішення не враховано, що пропозиція учасника ТОВ Данко не відповідає технічним вимогам замовника, визначеним тендерною документацією, затвердженою протоколом уповноваженої особи Замовника від “02” червня 2022 року № 134/2022 (далі – ТД), а саме:
1. Умовами п.5 Додатку 4 ТД передбачається, що учасником у складі тендерної пропозиції надається:
5.1. Технічна пропозиція за формою Додатку 5 до тендерної документації. При цьому у стовпчику 4 таблиці Технічної пропозиції учасником зазначається «Найменування товару», запропонованого учасником, а у стовпчику 6 таблиці Технічної пропозиції учасником зазначається «Виробник та/або торгівельна марка» цього товару.
5.2. Зразок паспорту якості від виробника та/або сертифікату якості від виробника та/або паспорту від виробника.
Крім того, вимогами п.2 Додатку 4 ТД передбачено, що «Рік виготовлення продукції: не раніше 2022 року».
У технічній пропозиції № 240/6 від 28.06.2022 р, наданої учасником ТОВ Данко для участі у закупівлі UA-2022-06-02-004619-a, зазначено, що ним пропонується для постачання товар «Асфальт холодний ROCKFALT 25 кг», виробником якого є ТОВ «Бізнес Лідер Груп».
Разом з тим, у технічній пропозиції ТОВ Данко представлено зразок паспорту якості на товар «Холодний асфальт «Рокфальт», виготовлений у 2021 році, не від виробника ТОВ «Бізнес Лідер Груп», а від іншого підприємства, а саме – ТОВ «РОКФАЛЬТ».
Крім того, не існує домовленості між ТОВ «Бізнес Лідер Груп» та ТОВ Данко про постачання учаснику ТОВ Данко, у разі його перемоги у закупівлі UA-2022-06-02-004619-a, холодного асфальтуROCKFALT, виробником якого є ТОВ «Бізнес Лідер Груп».
Отже, учасником ТОВ Данко не виконано вимоги п. 2, та пп. 5.2. п. 5 Додатку 4 ТД.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника ТОВ Данко не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене,керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,учасник ТОВ Данко не може бути допущений до аукціону, а його тендерна пропозиція повинна бути відхилена згідноз нормами абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (далі - ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП») 16 липня 2022 року через електронну систему закупівель звернувся до замовника з вимогою щодо скасування рішення Замовника від 11.07.2022 про допущення до аукціону ТОВ Данко під час закупівлі UA-2022-06-02-004619-a, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника ТОВ Данко не відповідає технічним вимогам замовника, визначеним тендерною документацією, затвердженою протоколом уповноваженої особи Замовника від “02” червня 2022 року № 134/2022 (далі – ТД).
Так, учасник ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП», зокрема, звернув увагу замовника на те що, у технічній пропозиції № 240/6 від 28.06.2022 р, наданій учасником ТОВ Данко для участі у закупівлі UA-2022-06-02-004619-a, зазначено, що ним пропонується для постачання товар «Асфальт холодний ROCKFALT 25 кг», виробником якого є ТОВ «Бізнес Лідер Груп», водночас зразок паспорту якості на товар «Холодний асфальт «Рокфальт», надано не від виробника ТОВ «Бізнес Лідер Груп», а від іншого підприємства– ТОВ «РОКФАЛЬТ».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ Данко не відповідає умовам технічної специфікації, визначеним у пп. 5.2. п. 5 Додатку 4 ТД, а саме: у тендерній пропозиції ТОВ Данко не наданоЗразок паспорту якості від виробника та/або сертифікату якості від виробника та/або паспорту від виробника, оскільки у технічній пропозиції ТОВ Данко заявлено постачання товару від одного підприємства - ТОВ «Бізнес Лідер Груп», а надано паспорт якості від іншого підприємства - ТОВ «РОКФАЛЬТ».
Натомість, згідно протоколу № 258/2022 від 18.07.2022 рішення уповноваженої особи КП «Київтеплоенерго» при розгляді вимоги ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» уповноваженою особою замовника проігноровано і не надано відповіді на зазначене учасником ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» порушення щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ Данко умовам технічної специфікації, визначеним у пп. 5.2. п. 5 Додатку 4 ТД, стосовно того, що у тендерній пропозиції ТОВ Данко ВІДСУТНІЙЗразок паспорту якості від виробника та/або сертифікату якості від виробника та/або паспорту від виробника.
Крім того, 18 липня 2022 року по закупівлі UA-2022-06-02-004619-a відбувся аукціон, у якому взяв участь учасник ТОВ Данко.
Вищезазначене призводить до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у аукціоні щодо процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю UA-2022-06-02-004619-a, взяв участь учасник ТОВ Данко, який не може бути допущений до аукціону, внаслідок того, що його тендерна пропозиція повинна бути відхилена згідно з нормами абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наявністю в ній порушень умов технічної специфікації, визначених у пп. 5.2. п. 5 Додатку 4 ТД.
Відсутність у тендерній пропозиції ТОВ Данко документів від виробника товару ТОВ «Бізнес Лідер Груп» може привести до постачання підробленого, не оригінального товару низької якості, що призведе до порушення замовником принципів закупівлі та втрату коштів.
Враховуючи вищезазначене, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника згідно з нормами п. 2 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити тендер на закупівлю UA-2022-06-02-004619-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у аукціоні щодо процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, взяв участь учасник ТОВ Данко, який не може бути допущений до аукціону, внаслідок того, що його тендерна пропозиція повинна бути відхилена згідно з нормами абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наявністю в ній порушень умов технічної специфікації, визначених у пп. 5.2. п. 5 Додатку 4 ТД.
У разі ігнорування виявлених порушень законодавства під час проведення закупівлі UA-2022-06-02-004619-a, ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» залишає за собою право звернутися до Національного агентства з питань запобігання корупції, Державної аудиторської служби України та Київської міської ради щодо інформування про виявленні порушення в процесі проведення закупівлі UA-2022-06-02-004619-a та перевірки дій посадових осіб замовника в частині додержання ними законодавства під час проведення закупівлі UA-2022-06-02-004619-a.
Окремо наголошуємо, що у разі незгоди з рішенням замовника учасники мали можливість скористатись своїм правом передбаченим статтею 18 Закону та оскаржити рішення Замовника у разі наявності на те підстав. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000033 ● 1540de19e4cb4ffaa70c70cbf37c05ea
- Статус: вирішено ● Дата: 27 жовтня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-06-02-004619-a 02.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:52:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Холодний асфальт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-02-004619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 14:11:54
Відповідь на запит від 16.09.2022 р
Відповідь надано у вкладеному файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усуненно порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладені у висновку, шляхом розірвання укладеного договору. Постачання за даним договором не здійсеювались. Угода про розірвання додається
2022-10-06 17:09:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Усунуто
2022-10-27 13:27:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВАС-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2022 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
8 798 400,00
UAH з ПДВ
|
8 798 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" |
10 140 000,00
UAH з ПДВ
|
10 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВАС-ТРЕЙД" |
10 389 990,00
UAH з ПДВ
|
10 389 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
8 798 400,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2022 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2022 17:12
|
Угода про розірвання від 06.10.22.pdf | укладений |
06 жовтня 2022 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 13:09
|
Договір №3294-ДЗЗ-22 оригінал.pdf | укладений |
05 серпня 2022 13:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 серпня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Висновок Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури відкритих торгів від 29.09.2022 |