Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Горбань Оксана Василівна +380671343789 buskcrl.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2022 17:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
30 травня 2022 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000055 ● b00213d30fa944d099245ff8ac467cc3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 230
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 230.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-05-30-004613-a, 30.05.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 18:36:09
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-05-30-004613-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та опублікування інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 16:38:16
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення, повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості Технічні та якісні характеристики предмету даної закупівлі розроблені працівниками Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня", відповідно до потреб медичної установи з урахуванням специфіки предмету закупівлі, та закупівель попередніх періодів. Очікувана вартість предмета закупівлі: 666 581,23 грн. з ПДВ. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін на такі товари на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: фінансування даної закупівлі здійснюється на підставі виділених фінансових призначень Національної служби здоров’я України.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі:
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ, що є одержувачем
бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 18:37:41
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-05-30-004613-a , яка проводилась Комунальним некомерційним підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 30.05.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем СПД ФО Демчишин О.М.по Лоту 1 та Лоту 2 вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі СПД ФО Демчишин О.М. по Лоту 1 та Лоту 2 під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 10:00:05
відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення, повідомляємо наступне:
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відтак, Закон України «Про публічні закупівлі не містить вичерпного переліку документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а тому Замовник має право самостійно визначати такий документ.
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та протокольне рішення уповноваженої особи, чим виконано вимогу пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті шляхом надання відповідних документів. Надаємо в складі пояснення підтверджуючі документи.
Переможцем процедури закупівлі СПД ФО Демчишин О.М. по Лоту 1 та Лоту 2 під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону шляхом надання відповідних документів. Надаємо в складі пояснення підтверджуючі документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу переговорної процедури щодо закупівлі товарів: ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (ЛОТ 1 – Лабораторні реактиви (ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; ДК 021:2015: 33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини); ЛОТ 2 – Лабораторні реактиви (ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; ДК 021:2015: 33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини)), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2022-08-02-000055) Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, Горбань Оксана Василівна, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2022-08-16 15:54:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Лабораторні реактиви (ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; ДК 021:2015: 33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 318 893,26 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПД ФО Демчишин Орися Махамадкарімовна #2937217260 |
Переможець |
318 893,26
UAH
|
30 травня 2022 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 16:15
|
звіт | укладений |
27 грудня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:53
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2022 15:22
|
договір | укладений |
10 червня 2022 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - У зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до положень п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пп. 4.3.1 пункту 4.3 Договору, 1. Сторони домовились зменшити суму Договору № 1 від 10.06.2022 р. на 224 695.70 грн., та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна договору: 94 197.56 грн. (Дев’яносто чотири тисячі сто дев’яносто сім гривень п’ятдесят шість копійок) без ПДВ.» 2. Сторони домовились внести зміни до специфікації, що викладена в Додатку № 1 до Договору № 1 від 10.06.2022 р. та викласти її у новій редакції (Додаток №1 до цієї додаткової угоди). 3. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами, скріплена печатками її Сторін та діє на період запровадження карантину. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 5. Дана угода укладена Сторонами у двох екземплярах для кожної із Сторін, та є невід`ємною частиною Договору № 1 від 10.06.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |