Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонт системного блоку ком'ютера із заміною батарейки живлення, процесора, профілактика та налогодження ПЗ
Очікувана вартість
1 610,00 UAH
UA-2022-05-26-003848-a 7874a4924478411eb94e42410ae179a5
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стежар Маріанна Михайлівна

+380671847778 vigodaCNSP@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр надання соціальних послуг
Код ЄДРПОУ: 44484815
Місцезнаходження: 67620, Україна , Одеська обл., Вигода, центральна 46
Контактна особа: Стежар Маріанна Михайлівна
+380671847778
vigodaCNSP@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2022 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2022 14:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2022 14:37
Очікувана вартість: 1 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ремонт системного блоку ком'ютера із заміною батарейки живлення, процесора, профілактика та налогодження ПЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67620, Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2022 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2022 14:32
договір 2.pdf

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 27 травня 2022 14:36
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Закупівля без тендера
Документи:
27 травня 2022 13:31
договір 2.pdf
Виконано
Дата відміни: 27 травня 2022 15:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
27 травня 2022 15:03
Електронний підпис
27 травня 2022 14:37
протокол 7.pdf