Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень ІІІ поверху кардіологічного корпусу КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» під встановлення рентгенівської системи для надання допомоги пацієнтам на COVID-19, за адресою: вул. Романа Купчинського,14, м.Тернопіль (Код закупівлі згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 167 284,40 UAH
UA-2022-05-24-002605-a 1d71c3744a1e45c987c39ccab84aa6d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Патриляк Галина Василівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Патриляк Галина Василівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2022 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 167 284,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 836,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 із змінами від 24.07.2021року №1599-IX «Про внесення змін до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Постанова є чинною на момент публікації спрощеної закупівлі; Постанови Кабінету Міністрів України 20 березня 2020р. №224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та /або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезения яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (зі змінами), Листа Міністерства економіки України №3304-04/47893-07 від 30.09.2021 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень ІІІ поверху кардіологічного корпусу КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» під встановлення рентгенівської системи для надання допомоги пацієнтам на COVID-19, за адресою: вул. Романа Купчинського,14, м.Тернопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2022 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 12:33
Додаток 2.docx
24 травня 2022 12:32
Додаток 1.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 3.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 4.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 5.docx
24 травня 2022 12:30
Оголошення.doc
24 травня 2022 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 12:33
Додаток 2.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 2.docx
24 травня 2022 12:32
Додаток 1.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 3.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 4.docx
24 травня 2022 12:31
Додаток 5.docx
24 травня 2022 12:30
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" 1 159 213,09
UAH з ПДВ
1 159 213,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2022 13:05
Електронний підпис
31 травня 2022 13:02
Диплом виконроба.jpg
31 травня 2022 13:02
Пояспювальна записка.pdf
31 травня 2022 13:02
Витяг ПДВ.pdf
31 травня 2022 13:02
Штатний розпис.pdf
31 травня 2022 13:02
Довідка п.4 ч2. ст.6.pdf
31 травня 2022 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2022 13:02
Свідоцтво 45001 2019.pdf
31 травня 2022 13:02
Посвідчення директора.pdf
31 травня 2022 13:02
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП"
#41342634
Переможець 1 159 213,09
UAH з ПДВ
06 червня 2022 13:10

Документи

06 червня 2022 13:09
Електронний підпис
06 червня 2022 12:57
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2022 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП"
#41342634
1 159 213,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2022 13:09
Електронний підпис
06 червня 2022 12:57
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 10:21
Звіт про виконання договору.PDF укладений
28 вересня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 10:07
Договірна ціна .PDF зміни до договору
26 вересня 2022 10:07
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
26 вересня 2022 10:06
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 10:00
Договірна ціна .PDF зміни до договору
26 вересня 2022 09:56
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
26 вересня 2022 09:55
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 12:31
Додаток №3 Календарний графік.PDF зміни до договору
30 серпня 2022 12:29
Додаткова угода №2 від 30.08.2022 року.PDF зміни до договору
30 серпня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 10:44
Календарний графік робіт.PDF зміни до договору
29 липня 2022 10:42
Додаткова угода №1 від 29.07.2022 року..PDF зміни до договору
29 липня 2022 10:42
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 11:04
Календарний графік.PDF укладений
14 червня 2022 11:02
Договірна ціна.PDF укладений
14 червня 2022 11:02
Зведений кошторис.PDF укладений
14 червня 2022 11:02
Договір №343 від 13.06.2022 року.PDF укладений
14 червня 2022 11:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень ІІІ поверху кардіологічного корпусу КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» під встановлення рентгенівської системи для надання допомоги пацієнтам на COVID-19, за адресою: вул. Романа Купчинського,14, м.Тернопіль 1 роботи 1 159 213,09
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3. ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 статті 41 Закону України Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень ІІІ поверху кардіологічного корпусу КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» під встановлення рентгенівської системи для надання допомоги пацієнтам на COVID-19, за адресою: вул. Романа Купчинського,14, м.Тернопіль 1 роботи 1 139 372,05
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 139 372,05
UAH (в тому числі ПДВ 189 895,34 UAH)